00%
منو

خرید قطعات سنگ فرز ماکیتا

درباره ماکیتا

ماکیتا | خرید اینترنتی ابزارآلات برقی و شارژی در فروشگاه ایران کار

ماکیتا از شناخته شده‌ترین برند‌های جهان است. مؤسس این شرکت ماسابورو ماکیتا فعالیت شرکت خود را در سال ۱۹۱۵ در زمینه تولید و تعمیر ابزار‌های برقی شروع کرد.

سپس در سال ۱۹۳۵ اولین محصول خود را با تولید موتوربرقی به بازار عرضه نمود. در سال ۱۹۳۸ با ثبت شرکت ماکیتا به طور رسمی فعالیتش را ادامه داد.

دیری نپایید که شرکت ماکیتا با استفاده از تکنولوژی‌های روز و توجه به نیاز مصرف‌کنندگان توانست ابزار صنعتی متنوع با کاربرد‌های متفاوتی را تولید کند. همچنین این شرکت با عرضه محصولات استاندارد و باکیفیت به بازار و خدمات پس از فروش تاحدود زیادی در جلب نظر مشتریان موفق بوده است.

قیمت سنگ فرز ماکیتا Makita GA7020

قیمت سنگ فرز ماکیتا Makita GA7020

سنگ فرز ماکیتا از کاربردی‌ترین ابزار‌های صنعتی بشمار می‌رود‌. این دستگاه با کمک دیسک‌ها و صفحات برش مختلف در برش و سایش انواع سطوح بکارگرفته می‌شود.

امروزه تعویض دستگاه فرز در هنگام خرابی با توجه به قیمت بالای آن‌ها در بازار امری امکان‌پذیر و دارای توجیه اقتصادی نمی‌ باشد از این رو باید به دنبال راه­حلی جهت تعمیر دستگاه باشیم.

با مطالعه مطلب زیر شما می‌توانید تا حدودی با قطعات سنگ فرز و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

قطعات یدکی کامل سنگ فرز ماکیتا

  • درب گیربکس
  • پوسته گیربکس
  • قفل کن
  • فلنچ دو پیچ
  • جا زغالی
  • درب جا زغالی
  • کلید
  • دسته کلید
  • آرمیچر، بالشتک، زغال

درب گیربکس:

درب گیربکس سنگ فرز ماکیتا محصول کشور چین و تولید شده از آلیاژ مقاوم و باکیفیت آلومینیوم می‌باشد.

این قطعه در تنظیم یاتاقان شفت دنده‌های گیربکس به منظور نصب دنده بزرگ بکار گرفته می‌شود.

در سنگ فرز با نصب جا بلبرینگ شفت خروجی بر روی درب گیربکس قطعات مرتبط به آن نیز مانند شفت گیربکس، پولکی بالا، بلبرینگ گیربکس، دنده بزرگ و خار‌های مرتبط به آن نیز روی درب گیربکس قرار می‌گیرند.

پوسته گیربکس:

این محصول ساخت کشور چین بوده، در بازار به نام کله گیربکس نیز شهرت دارد.

وظیفه پوسته گیربکس، یاتاقان‌بندی قطعات گیربکس و سایر اجزای وابسته به دستگاه می­باشد و کاربرد آن جهت تقلیل سرعت چرخش آرمیچر است. در این قطعه به طور معمول جابلبرینگی روی کله گیربکس قرارگرفته و قسمت‌هایی مانند رول سوزن مرتبط با شفت جابلبرینگی، مخزن روغن، جا زغالی، بالشتک، قفل کن دنده و بوش، دسته کلید و سایر قطعات جانبی نیز روی پوسته گیربکس تعبیه و نصب می‌شوند.

استاندارد و کیفیت پوسته گیربکس از نکات حائز اهمیتی است که باید به هنگام خرید آنرا لحاظ نمائید.

شما می‌توانید این قطعه و سایر ابزار‌های جانبی سنگ فرز ماکیتا را به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری کنید.


قفل کن:

وظیفه شاسی قفل کن سنگ فرز، قفل کردن دنده‌ها از طریق فشردن این قطعه به هنگام انجام کار و همچنین راحتی در باز و بسته کردن صفحه توسط کاربر سنگ فرز می‌باشد.

فلنچ دو پیچ:

کاربرد این محصول اتصال شفت موتور به دیسک فرز اره‌ای می‌باشد. فلنج دو پیچ دارای یک رابط و دو فلنچ تثبیت شده می‌باشد. تیغه فرز اره‌ای از طریق رابط و نگهدارنده‌ها امکان اتصال به موتور، دریل، سه نظام را به منظور برشکاری برقرار می‌سازد.

طرز استفاده از این محصول به این صورت است که ابتدا رابط را از طریق پیچ مغزی و آچار آلن به شفت موتور متصل کرده و در طرف دیگر رابط فلنچ در سمت مناسب قرار داده و سپس تیغه فرز بر روی فلنچ تعبیه می‌کنیم در نهایت از طریق فلنچ رزوه دار و آچار‌های همراه قطعه، تیغه را بین دو فلنچ تثبیت و محکم می‌کنیم.

مینی فرز 125 میلیمتر ماکیتا 9555HN

جا زغالی:

جا زغالی سنگ فرز ماکیتا ساخت کشور چین از مواد درجه یک و با کیفیت بالا تولید می‌شود.

جا زغالی نقش مهمی را درتثبیت نگهداری زغال سنگ فرز ایفا می‌کند. گاهی ممکن است این قطعه به دلیل آسیب‌های حین کار دچار اختلال در عملکرد شود. از دلایل عدم کارکرد بهینه جا زغالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خارج شدن جایگاه زغال از حالت استاندارد
  • مسیر حرکت زغال دچار کثیفی و جرم گرفتگی شده باشد.
  • ناتوانی و عدم کارایی فنر جا زغالی

دلایل بالا موجب اختلال در تماس زغال با رینگ یا کموتاتور شده و در نهایت باعث ایجاد جرقه در سنگ فرز می‌گردد. همچنین نداشتن کیفیت جنس زغال، فشار بالا روی سنگ فرز، اتصال نادرست در ترمینال‌های کلکتور و اسلیپ رینگ باعث جرقه زدن سنگ فرز می‌شود.

درب جا زغالی:

جا زغالی باکیفیت و درجه یک موجب بهبود کارکرد آرمیچر و کلکتور و همچنین دوام و ماندگاری طولانی مدت زغال­سنگ فرز می‌شود.

محل قرارگیری نامناسب زغال باعث افزایش فشار روی براش‌های کلکتور، بالا رفتن دمای کلکتور و پرش و فرسایش تیغه‌های کلکتور می‌شود.

یک جا زغالی استاندارد موجب حرکت صحیح زغال روی کلکتور می‌گردد در غیر اینصورت سنگ فرز با مشکل مواجه خواهد شد.

کلید:

کاربرد این کلید به منظور روشن و خاموش کردن سنگ فرز می‌باشد. فشار بیش­از حدمعمول به سنگ فرز در هنگام کار از عمده دلایل خرابی این قطعه بشمار می‌رود.

دسته کلید:

دسته کلید سنگ فرز ماکیتا از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین دسته‌های عرضه شده در بازار می‌باشد و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

دسته کلید درواقع بدنه و قاب اصلی سنگ فرز محسوب می‌شود. این قطعه محل جای‌گیری کابل گیر، تعبیه کلید و بست کابل برق می‌باشد.

این محصول به عنوان چارچوب اصلی دستگاه با طراحی و قالبی استاندارد، مناسب و سازگار با انواع دستگاه‌های فرز استاندارد می‌باشد.

زغال:

زغال‌ها به دو صورت روغنی و معمولی در بازار عرضه می‌شوند. ما به شما استفاده از زغال‌های تولیدی و فابریک را توصیه می‌کنیم.

زغال­سنگ فرز نقش هدایت جریان برق را در دستگاه‌های الکتریکی برعهده دارد.
زغال سنگ فرز ماکیتا با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تا به امروز مورد استقبال طیف وسیعی از صنعت کاران قرار گرفته است.

آرمیچر:

از قسمت‌های مهم هر سنگ فرز، آرمیچر دستگاه می‌باشد که از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است. آرمیچر با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی جنبشی دستگاه فرز را به حرکت وادار نموده که در اصطلاح به این کار عملکرد آرمیچر نیز گفته می‌شود.

آرمیچر‌ها از محور، سیم پیچ، کلکتور و دیگر اجزا تشکیل می‌شوند. درواقع آرمیچر با کنترل ولتاژ ورودی باعث بهبودعملکرد موتور می‌شود.

 

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 831

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها