00%
منو

کاشت مو طبیعی در بهترین کلینیک زیبایی تهران

کاشت مو طبیعی

کاشت مو طبیعی

 

آیا به دنبال یک کلینیک تخصصی حوزه پوست، مو و زیبایی در تهران هستید؟ آیا کیفیت عمل برای شما فوق العاده اهمیت دارد؟ نتیجه کارش چطور؟ قطعا همه ما دوست داریم پس از فرایند عمل کاشت مو یک نتیجه حیرت انگیز و با پایداری همیشگی را ببینیم. خوشبختانه به واسطه پیشرفت های جدیدی که در این فیلد پرتقاضا ایجاد شده است قطعاً پس از پایان عمل رضایت کامل را خواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم در مورد جزئیات این عمل و برخی سوالات مرتبط صحبت کنیم .در پایان نیز به چند نکته مهم در ارتباط با شناسایی بهترین کلینیک پوست و مو می‌پردازیم. پس آقایان و خانم هایی که مدتها به دنبال کلینیک مطمئن هستند این مقاله را مطالعه فرمایند.

مراحل کاشت مو

مراحل کاشت مو طبیعی به این صورت است که ابتدا پزشک متخصص ارزیابی دقیق نسبت به تراکم موی شما انجام می‌دهد تا از این طریق بتواند بانک مویه شما را شناسایی کند. بعد از بررسی های اولیه یک مشاوره به زیباجو ارائه می‌شود تا دقیقاً با روند عمل آشنا شود. این نوع عمل از طریق برداشت فولیکول های مو از قسمتهای پرتراکم سر انجام می‌شود. بنابراین برداشت موها از بدن خود فرد صورت می‌گیرد. بعد از آماده سازی اولیه گرافت های مو به ناحیه گیرنده پیوند زده می‌شوند.

عوارض کاشت مو

اگر انجام این عمل توسط پزشک متخصص صورت گیرد باعث کاهش و حذف عوارض ناراحت‌کننده خواهد شد. اما به طور کلی عوارضی مانند عفونت، تثبیت نشدن فولیکول‌ها، ریزش مو، اسکار زخم در قسمت پشت سر می‌باشد. وجود درد و سوزش پس از عمل کاشت مو کاملا طبیعی بوده و در دوران نقاهت برطرف خواهد شد. طبیعتاً دو موضوع مهم که شامل کلینیک مجهز و تجربه پزشک می‌باشد همگی در کیفیت نتیجه نهایی اثر می‌گذارد.

نظرات کسانی که کاشت مو انجام دادند

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک مورد نظر و یا وب سایت یک مجموعه اطلاعات کاملی در این مورد به دست آورید. اما پزشکان بهترین نمونه کارهای کاشت مو را به زیباجویان ارائه می‌دهند تا از این طریق اطمینان کامل حاصل شود که روند کار استاندارد و مطابق با معیارهای تعیین شده می‌باشد. علاوه بر این نظرخواهی به شما کمک می‌کند تا بهتر در مورد روند کار بدانید و در نتیجه با آرامش بیشتر پزشک را تا اتمام عمل همراهی کنید.

بهترین روش کاشت مو

به طور کلی نمی توان بهترین روش کاشت مو را معرفی کرد. چرا که هر کدام در جایگاه خود اهمیت بالایی دارند. بسیاری از افراد ممکن است به روش FIT عمل شوند. حال آنکه برای برخی دیگر روش FUT مناسب خواهد بود. از طرفی در برخی موارد پزشک ممکن است روش های ترکیبی را عملیاتی کند. اینکه شما با کدام روش عمل خواهید شد بستگی به حجم و بانک مویه و به طور کلی تراکم موهای شما دارد.

روش سلولهای بنیادی

بسیاری از افرادی که استقبال خوبی از روش های تهاجمی کاشت مو نمی کنند. همواره این سوال را دارند. آیا می‌شود به روش سلولهای بنیادی نیز این عمل را انجام داد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این فرایند در حال حاضر فاز تحقیقاتی خود را طی می‌کند. به همین دلیل به طور کامل عملیاتی نشده است. اما این امید وجود دارد که پزشکان و محققان حوزه پوست، مو و زیبایی دستاوردهای جدیدی را کسب کنند تا از طریق سلولهای بنیادی و با استفاده از یک روش غیر تهاجمی این عمل را انجام دهند.

کاشت مو به روش FUT

در روش fut از قسمت بانک مویه یک برش نواری یا فلپ برداشته می‌شود. سپس محل مورد نظر با استفاده از بخیه بسته می‌شود. این عمل معمولاً در مواردی که حجم ریزش به شدت بالا می‌باشد انجام خواهد شد. لذا پزشک با آماده سازی فولیکول‌ها حجم قابل توجهی از موها را در قسمت گیرنده پیوند می‌دهد. با توجه به تهاجمی بودن این روش حتما لازم است ظرافت کاری بالایی در حین عمل صورت گیرد تا عوارضی از قبیل اسکار و خونریزی اتفاق نیافتد.

روش FIT

در روش FIT برداشت موها از قسمت متراکم سر دقیقا ناحیه ای که حجم قابل توجهی از موها رشد کرده‌اند صورت می‌گیرد. به این شکل که پزشک عملیات برداشت را به صورت تار به تار انجام می‌دهد. به بیان دیگر گرافت‌ها از پوست سر به صورت نقطه ای و پراکنده جداسازی می‌شوند. معمولاً زمانی که حجم ریزش بسیار کم می‌باشد این روش ایده آل خواهد بود.

بدون درد بودن عمل

بسیاری از افراد ممکن است استرس بالایی در ارتباط با درد و سوزش این عمل داشته باشند. اما عمل کاشت مو توسط بی حسی موضعی انجام می‌شود و شما در حین عمل درد و سوزش زیادی را احساس نمی کنید. بنابراین با آرامش بیشتر می‌توانید با پزشک همکاری کنید تا مراحل کاشت یکی پس از دیگری به طور منظم انجام شود. البته پس از اتمام کار و با از بین رفتن اثر بی حسی، سوزش جزئی را احساس می‌کنید که چندان شدید و ناراحت کننده نیست.

بهترین سن برای کاشت مو

سن مناسب برای انجام عمل کاشت مو پس از 25 سال می‌باشد. البته این قابلیت وجود دارد که افراد تا 75 سالگی نیز نتایج خوبی را نسبت به این عمل کسب کنند. همه چیز بستگی به شرایط پوستی و نوع موهای شما دارد که تعیین می‌کند تا چه حد نتیجه عمل موفقیت آمیز خواهد بود. ریزش مو در سنین پایین ممکن است بنا به بیماری های خاص باشد. در نتیجه پزشک متخصص باید نظر نهایی را در ارتباط با شرایط شما برای عمل ذکر کند.

کلینیک آی گل جزو بهترین مراکز تخصصی پوست،مو و زیبایی

چند المان مهم برای شناسایی بهترین کلینیک کاشت مو برای زنان و آقایان مد نظر قرار می‌گیرد. پزشکان متخصص و با سابقه، همکاری تیمی و از همه مهمتر مجهز بودن کلینیک از جمله مواردی هستند که باعث می‌شود یک مجموعه به عنوان برند معتبر بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه دهد. کلینیک آی گل نیز دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد. بنابراین شما از نتیجه مطلوب عمل اطمینان لازم را داشته باشید. جهت دریافت جزئیات دقیق تر با ما در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 37

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها