00%
منو

موارد استفاده پاپ آپ نمایشگاهی و تبلیغات در غرفه های نمایشگاه

پاپ آپ سازه ای آلومینیومی است که طرح تبلیغی بر روی مدیای مخصوص چاپ شده و توسط نوارهای مگنتی روی اون نصب میشه.

پاپ آپ نمایشگاهی در غرفه های نمایشگاهی با هزینه کم در کمترین زمان برای جداسازی فضای غرفه از دیگر قسمت ها و همچنین تبلیغ محصولات و خدمات، معرفی برند و کسب وکار یک شرکت و پس زمینه عکاسی مورد استفاده قرار میگیره.

چاپ پاپ آپ در ابعاد مختلف با دستگاه های چاپ فضای داخلی (indoor)انجام میگیره اما از آنجایی که ابعاد پاپ آپ نمایشگاهی بزرگ است جلوه بصری خوبی رو برای جذب مشتری ایجاد میکنه به همین دلیل برای طراحی و چاپ اون باید دقت زیادی به خرج داده بشه.

در تولید پاپ آپ، سازه پاپ آپ به دو شکل کلی تخت‎ ‎و منحنی‎‎‏ ‏ساخته میشه. انتخاب بین استند پاپ آپ تخت یا منحنی به سلیقه مشتری، وسعت فضا و نوع طراحی غرفه نمایشگاهی بستگی داره.

کتد لمینت و بنر، پر کاربردترین مدیاهای مورد استفاده برای چاپ پاپ آپ تبلیغاتی و چاپ پاپ آپ نمایشگاهیه.

سازه پاپ آپ که به منظور پایه پاپ آپ تهیه میشه سبک و با استحکام زیاد بوده و جنسی از آلومینیوم داره که سایز اون بر حسب تعداد ماژول ها (شبکه ها) قابل تغییره. طرح چاپ شده با نوار مگنت بر روی این سازه قرار میگیره و به صورت ایستاده و محکم نگه داشته میشه.

استند پاپ آپ

استند پاپ آپ در زمان کم به راحتی باز و بسته شده و در کیف مخصوص خود قرار میگیره همچنین میشه در زمان های بعدی و در مکان های مختلف دوباره از اون استفاده کرد.

اگه در بالای سازه پاپ آپ با استفاده از پروژکتور نورپردازی(هالوژن) اعمال بشه طرح با روشنایی و زیبایی بیشتری در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و سطح وسيع و جذابی از تبليغات رو ایجاد میکنه.

از مزایای دیگر استند پاپ آپ نمایشگاهی میشه به پرتابل و قابل حمل بودن و همچنین حجم کم اون اشاره کرد.

استند پاپ آپ در نمایش تبلیغات محصول و خدمات، معرفی برند، نمایش اعلان ها در غرفه های نمایشگاهی، مراکز تجاری، کنفرانس های علمی، سیاسی، خبری، مذهبی، فرهنگی، اطلاع رسانی در ‏سالن های همایش، سمینارها و مکان های عمومی، مترو، فرودگاه، پس زمینه نشست های خبری، دکوراسیون برنامه های تلویزیونی و… کاربرد فراوانی داره.

امروزه به دلیل بالا بودن هزینه تبلیغات و هزینه غرفه سازی استفاده از استند پاپ آپ تبلیغاتی و استند پاپ آپ نمایشگاهی یک ابزار مفید و کم هزینه تبلیغاتی محسوب میشه چون حمل و جابه جایی اون آسان بوده و در هر مکانی قابل استفاده هست، همچنین میشه طرح چاپ شده روی اون رو به راحتی با هزینه کم تعویض نموده و برای مناسبت های مختلف از اون استفاده کرد.

استفاده از روکش لمینت بر روی مدیای چاپ شده مانع شکسته شدن پاپ آپ شده و مقاومت و ماندگاری کاغذ کوتد و جوهر اون رو افزایش میده. برای سفارش آنلاین کارت ویزیت https://kosarprint.com/category/1691/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%AA به لینک قبل مراجعه کنید.

چاپ کاتالوگ یکی از مفیدترین ابزار ها برای تبلیغات شرکت ها هست، کاتالوگ شامل مجموعه ای اطلاعات و راهنما در مورد یک یا چند محصول یا خدمات هست، به صورتی که اطلاعات و مفهوم خود رو به مشتری انتقال میده. چاپ کاتالوگ افست یک راه مقرون به صرفه برای معرفی خود در یک فرمت فیزیکی چشم نواز هست، معمولا در چاپ کاتالوگ از صفحات بیشتر (بین 8 تا 96 صفحه)، اطلاعات دقیق، توضیح مفصل، جدول های تخصصی و مرجع، نمودار ها برای محصولات یا خدمات به ما ارائه میشه.

چاپ کاتالوگ با کیفیت، شفاف و با دوام نقش بسزایی در ارائه بهتر خدمات شما رو داره. تعیین بازار هدف، زمان و نحوه توزیع بسیار در موفقیت کاتالوگ موثر هست، در طراحی و چاپ کاتالوگ افست باید به نکاتی مهمی رعایت بشه که شامل: نوع کاغذ مصرفی کاتالوگ انتخاب گرماژ، مات یا براق بودن کاغذ بر اساس نوع طرح، تعیین سایز و ابعاد استانداره کاتالوگ در بصرفه ترین حالت، وضوع تصویر 300 Dpi بخصوص برای تصاویر و متون کاتالوگ، صفحه بندی و صفحه آرایی اصولی، نظارت بر چاپ، نوع صحافی، برش و بسته بندی کاتالوگ، همه این عوامل در روند چاپ کاتالوگ حرفه ای تاثیر گذار هست.

چاپ کاتالوگ با وجود رشد سریع تکنولوژی، باز هم جایگاه خود رو نزد مخاطبین حفظ کرده. از انواع صحافی در چاپ کاتالوگ میشه به مفتول، لوپ، چسب گرم، جلد سخت و غیره اشاره کرد. چاپ بروشور و کاتالوگ در ابعاد مختلف وابسته به سفارش در قطعه های معمول (A3 ،A4 ،A5، خشتی، وزیری، بیاضی، رحلی، B4 ،B5) و همینطور ابعاد سفارشی دیگر خدمت شما عزیزان ارائه میشه. از خدمات گروه تبلیغاتی چاپ گندم میشه به چاپ کاتالوگ فوری، چاپ کاتالوگ ارزان و چاپ کاتالوگ با کیفیت اشاره نمود.

در مجموعه تبلیغاتی چاپ گندم، کلیه کاغذها کره ای و درجه ی یک هستن و همینطور مرکبهای آلمانی و چسب های صحافی از برند های مشهور اروپایی هستند. یکی از مهمترین موارد در چاپ، گرماژ کاغذ های کاتالوگ هست که از 12 صفحه به بالا مرسوم است که اختلاف جلد رفتن بین (100تا 200) گرمه. از گرماژ های رایج در چا پ کاتالوگ (150 گرم، 300 گرم) و (125 گرم، 250 گرم) هست. در چاپ به طور معمول کارهایی که از 40 صفحه به بالا است مناسب صحافی چسب گرم هست. صحافی لوپ پیشنهاد این مجموعه برای شرکتهایی هست که به طور معمول با شرکتها و مجموعه های دولتی همکاری میکنند. این پیشنهاد به علت قابلیت بایگانی در زونکن هست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 48

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها