00%
منو

معرفی سه منطقه ی بی نظیر جهت خرید باغ ویلا در غرب تهران

غرب تهران مناطقی زیبا و بی‌نظیر برای اقامت دارد که در این مقاله شما با سه منطقه سرسبز و خوش آب و هوای غرب تهران آشنا می شوید.

C:\Users\kimia\Downloads\Telegram Desktop\photo_2020-05-20_14-55-06.jpg

شهرستان شهریار به واسطه ی آب و هوای خوبی که دارد ، به منطقه و تفرجگاهی امن و فاخر تبدیل شده است که مقصد بسیاری از کسانی است که در پی خرید باغ ویلایی شیک میباشند که اوقات فراغت خود را در این مناطق سپری کنند.

طی همین امر ، مشاوره و راهنمایی دقیق و دلسوزانه می تواند راه خرید شما را هموارتر کند تا با اطلاعات کامل و بینش دقیقی نسبت به منطقه ی شهرستان شهریار خرید ملک خود را انجام دهید.

یکی از مهمترین و بی نظیر ترین مناطق شهرستان شهریار ، شهرک ویلایی تیسفون می باشد.

خرید باغ ویلا در شهرک تیسفون، مزایای خاص و چشمگیری دارد که می تواند خریدی کاملا اقتصادی را برای شما به همراه داشته باشد.

بزرگترین خاصیت این شهرک ، اسناد و مدارک آن می باشد که تمام قطعات این شهرک ، دارای سند شش دانگ قدیمی می باشد که تمامی این اسناد دارای کاربری باغ ویلا می باشد که آماده ی انتقال قطعی به نام خریدار می باشد.

به نقل از آفتاب تمامی قطعات این شهرک دارای مجوز ساخت از شهرداری بوده که شما به راحتی می توانید به ساخت بنای لوکس و فاخر در آن بپردازید.

قطعات این شهرک دارای نظم خاصی بوده که تمامی قعات آن به متراژ 1000 متر می باشد.

شهرک ویلایی والفجر (زمردویلای سابق)

از دیگر مناطق فاخر منطقه ی شهرستان شهریار ، شهرک ویلایی والفجر (زمردویلای سابق) می باشد که آوازه ی خوشی در منطقه ی شهرستان شهریار از دیرباز دارد.

C:\Users\kimia\Downloads\Telegram Desktop\photo_2020-05-20_14-55-30.jpg

خرید باغ ویلا در شهرک والفجر ، می تواند خریدی امن و اقتصادی را برای شما در پی داشته باشد.

از خصوصیات جالب توجه این شهرک امنیت بالای آن می باشد که شامل نگهبانی 24 ساعته بوده که نگهبانان ، در طول 24 ساعت شبانه روز با تجهیزاتی اعم از ، شوکر برقی و … با موتور سیکلت های مخصوص نگهبانی ، در حال گشت زنی بوده که از اهمیت به سزایی برخوردار است.

باغ ویلاهای موجود در شهرک والفجر برای آبیاری باغچه ی ملک خود و مصارف دیگر اعم از پرکردن اسخر ملک خود ، از آب سهمیه کشاورزی موجود در خود شهرک استفاده می کنند که بابت این مصرف ، مبلغی سالیانه درنظرگرفته شده است.

شهرک ویلایی والفجر جزو معدود شهرک هایی است دارای هیت امنائ شخصی برای این شهرک می باشد که به طور سالیانه در بین تمامی مالکین جلسه ای برگزار می شود که به مسائل شهرک رسیدگی میکنند.

تمامی قطعات این شهرک دارای متراژ 1200 متری بوده که اسناد معتبر شش دانگ این شهرک به ارزش ریالی این املاک می افزاید تا شما مشتریان محترم ، چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ سندی خریدی مطمئن و امنی را پیش رو خواهید داشت.

کردزار، منطقه‌ای سرسبز و بی‌نظیر

یکی دیگر از معروف ترین و زیباترین مناطق شهرستان شهریار ، منطقه ی کردزار می باشد که کمتر کسی در اطراف شهرستان شهریار وجود دارد که با این منطقه آشنایی نداشته باشد.

خرید باغ ویلا در کردزار از مزایای زیادی برخوردار است.درختان میوه ی این منطقه از شهرت بالایی در میان مناطقی که محصولات کشاورزی به مناطق مختلف ایران صادر میکنند ، می باشد.

از طرفی ، زمین ها و باغ های منطقه ی کردزار دارای متراژ های بالایی بوده که هم به عنوان یک سرمایه گذاری و بهره برداری از محصولات آن ، و هم می توان قطعات بزرگتر آن را به قطعات کوچکتر تبدیل کرد و به ساخت باغ ویلا در آن پرداخت که می توانید یک مجموعه ی ویلایی خانوادگی در بین دوستان و اطرافیان خود احداث کنید. یکی از اصلی ترین محبوبیت این منطقه ، اسناد معتبر آن است که شما بدون دغدغه و با آرامش خاطر از لحاظ سندیت می توان در این منطقه ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

طی این سال ها ، مناطق ذکر شده در مطلب فوق ، از ارزش ریالی و اقتصادی بالایی برخوردار شده است که همین امر سبب شده تا این مناطق ، مقصد بسیاری از کسانی باشد که دنبال آرامش و گذران عمر خود در کنار خود و اطرافیانشان می باشند.

دفتر املاک ملکبین با بیش از دو دهه سابقه درخشان در مناطق ، می تواند مشاوری امین و دلسوز در زمینه ی خرید باغ ویلا در شهریار، شهرک تیسفون ، خرید باغ ویلا در شهرک والفجر و خرید باغ ویلا در کردزار برای شما بزرگوارانی که به دنبال خرید ملک هستید ، باشد.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در این مناطق و باغ ویلا های دیگر در شهرستان شهریار ، با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 154

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها