00%
منو

معرفی انواع محصولات آشپزخانه میلان

معرفی انواع محصولات آشپزخانه میلان از جمله سینک ظرفشویی میلان و فر توکار میلان

با توجه به اهمیت بالای آشپزخانه در یک منزل و راحتی و آسایش در هنگام کار با تجهیزات آن تصمیم بر آن داریم تا شما را با یکی از بهترین برند های داخلی در این زمینه آشنا سازیم .

در راستای حمایت از تولید ملی، شرکت میلان برنز سینا با تکیه بر اصل مشتری مداری و آن که هموطنان عزیزمان شایسته بهترین ها هستند، اقدام به تولید هود، سینک، گاز و فر با بهترین کیفیت و متریال با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های دنیا نموده است. محصولات میلان با طراحی فنی و مهندسی و زیبایی منحصر در خور آشپزخانه های ایرانی است.

سینک ظرفشویی

سینک ظرف شویی میلان

سینک های ظرفشویی تولید شده توسط شرکت میلان از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند.

  1. سینک ظرفشویی استیل
  2. سینک ظرفشویی گرانیتی
  3. سینک ظرفشویی شیشه ای

سینک ظرف شویی استیل

سینک استیل میلان در مدل های توکار و روکار ساخته شده با بهترین و با کیفیت ترین ورق استیل پولیش شده با ضخامت بالا روانه ی بازار می شود. سینک استیل به دلیل مقرون به صرفه بودن و همخوانی داشتن با انواع دکورها در آشپزخانه از محبوبیت بیشتری برخودار است.

 

سینک توکار استیل میلان

سینک های توکار این شرکت از استیل استنلس 304 به صورت براق به همراه جامایع استیل و جا اسکاچی با عمق لگن 18 الی 22 سانتیمتر و مجهز به سرزیر لگن یا سرریز سینی تولید می شوند. نحوه نصب سینک به همراه دفترچه راهنما در کارتن آن قرار دارد. سینک توکار میلان در انواع زیرآب گرد و زیرآب مربع به همراه نوار آب بندی PU و سیفون عرضه می شود.

 

 

سینک روکار استیل میلان

سینک های روکار این شرکت از استیل استنلس 304 به صورت براق به همراه جامایع استیل و جا اسکاچی با عمق لگن 18 الی 22 سانتیمتر و مجهز به سرزیر لگن یا سرریز سینی تولید می شوند. نحوه نصب سینک میلان به همراه دفترچه راهنما در کارتن آن قرار دارد. سینک روکار میلان در انواع زیرآب گرد و زیرآب مربع به همراه سیفون عرضه می شود.

 

سینک ظرف شویی شیشه ای میلان

سینک شیشه ای میلان از جنس شیشه مقاوم در برابر ضربه و حرارت در رنگ مشکی به همراه جامایع استیل و طراحی زیبا و به روز تولید در مدل های دو لگنه و تک لگنه عرضه می گردد. مقاومت سینک های ظرفشویی شیشه ای به نسبت سینک های استیل کمتر است اما به دلیل زیبایی آنها قیمت بیشتری نسبت به سینک استیل دارند. سینک شیشه ای به دلیل سهولت در نظافت آن در بین بانوان از محبوبیت خوبی برخوردار است.

 

سینک ظرف شویی گرانیتی میلان

سینک گرانیتی از سنگ گرانیت و درصد پایینی از رزین ساخته می شود. سینک گرانیتی میلان مقاوم در برابر ضربه ، نفوذ آب و حرارت و کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال است. عمق لگن در سینک گرانیتی میلان بین 17 تا 19 سانتیمتر بوده و دارای سیفون می باشد. سینک ظرفشویی گرانیتی با توجه به اینکه دارای جلا و درخشندگی می باشد به آشپزحانه شما زیبایی منحصر به فردی را می بخشد. این سینک از مقاومت بیشتری نسبت به سینک شیشه ای و سینک استیل برخوردار بوده و قیمت بالاتری دارد.

 

فرتوکار میلان

فرهای توکار موجود دربازار از مدل های فرتوکار برقی، فر توکار گازی و فرتوکار گازی و برقی تشکیل می شوند. فر توکار برقی به دلیل مزیت های بسیار و امکانت پیشرفته تر نسبت به دو مدل ذکر شده دیگر از محبوبیت بسیار زیادی در بین متقاضیان خرید فر برخوردار است، از این رو شرکت میلان تصمیم به تولید فرتوکار برقی با جدید ترین امکانت روز دنیا و طراحی های زیبا گرفت. فر توکار میلان از جنس شیشه و استیل در رنگ های مشکی و سفید با لعاب سلف کلین طراحی و تولید شده است.

ساختار فر توکار میلان

در فر توکار برقی میلان از چند المنت برقی حرارتی  برای ایجاد گرما و بالا بردن دما و پخت مواد غذایی بهره گرفته شده است. این فر مجهز به یک فن خنک کننده و  فن سیرکولیشن بوده که جریان هوای داغ را در تمام محفظه فر به صورت یکنواخت پخش می کنند. فر میلان دارای سیستم زمانبندی و 6 الی 12 برنامه پخت، گریل برقی، موتور جوجه گردان و سیستم یخ زدایی برای مواد غذایی فریز شده می باشد. فر توکار میلان با گنجایش 70 لیتری دارای سینی و لامپ داخل فر است. کنترل فر به صورت پنل لمسی و ولوم مکانیکی به همراه صفحه نمایش می باشد. مهمترین ویژگی در فر برقی میلان طراحی و تعبیه سیستم پروپ گوشت می باشد که امکان مشاهده دمای داخل گوشت در حین طبخ را می دهد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 244

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها