00%
منو

راهنمای خرید لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی

لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی یکی از ملزوماتی است که هم در سالن های آرایش زنانه و هم مردانه به صورت روزانه و به دفعات مورد استفاده قرار می گیرد. این لوازم نیاز است که کیفیت مناسبی داشته باشند تا مشتریان آرایشگاه شما از خدمات آرایشی که دریافت می کنند راضی باشند. در ادامه به معرفی پر مصرف ترین لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی می پردازیم پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

انواع لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی

بخشی از لوازمی که در سالن ها زیبایی و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد برای حفظ نظافت و بهداشت به صورت یکبار مصرف می باشد. کلاه رنگ مو، گان یکبار مصرف آرایشگاهی، هد و پیشبند از جمله پر مصرف ترین لوازمی است که در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی

لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی

کلاه رنگ مو

کلاه رنگ مو یکی از پر مصرف ترین لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی است. کلاه رنگ مو البته انواع مختلفی دارد و از جنس های مختلفی تهیه می شود. یکی از انواع کلاه های رنگ مو کلاه مش مو است. جنس این کلاه ژله ای، پلاستیکی یا سیلیکونی است. کلاه مش مو دارای سوراخ های متعددی است که مو از آن خارج می شود. اما اگر موها به صورت یکپارچه رنگ شود بهتر است از کلاه رنگ مو استفاده شود. این جنس کلاه پلاستیکی است و حرارت را برای موهای رنگ شده تامین می کند تا بعد از زمان مشخص موهای مشتری رنگ شود. این کلاه های رنگ مو در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف در بازار موجود است.

موارد مصرف کلاه رنگ مو

علاوه بر هنگام رنگ کردن، در سالن های آرایش مردانه و زنانه، کلاه رنگ مو برای افرادی که اقدام به روغن تراپی می کنند هم بسیار کاربرد دارد. به علاوه در استخرها و مصارف شخصی در منزل هم بسیار کاربرد دارد.

مزایای استفاده از کلاه رنگ مو

یکی از مزایای کلاه رنگ مو این است که پس از رنگ کردن موها نیاز است که گرمای زیادی روی سر تامین شود آرایشگرها این گرما را با سشوار تامین می کنند که این به موهای شما آسیب می زند. اما اگر از کلاه رنگ مو استفاده شود بخش زیادی از این حرارت تامین می شود و دیگر نیازی به استفاده از سشوار هم نیست.

قیمت کلاه رنگ مو

کلاه رنگ مو کاربردهای زیادی دارد و با توجه به اینکه از جنس نوعی پلاستیک است قیمت مقرون به صرفه ای دارد اگر از فروشگاه های آنلاین این محصول را خریداری کنید از نظر قیمت مقرون به صرفه تر هم خواهد بود.

گان یکبار مصرف آرایشگاهی

یکی دیگر از ملزوماتی که هم در آرایشگاه های زنانه و هم آرایشگاه های مردانه مورد استفاده قرار می گیرد گان یکبار مصرف است. گان های آرایشگاهی معمولا از جنس پارچه های نبافته سوزنی تهیه می شوند. پوشیدن گان توسط مشتری و آرایشگر موجب می شود که لباس هیچ کدام حین کار کثیف نشود.

هد و پیشبند یکبار مصرف

هد و پیشبند یکبار مصرف یکی از ملزوماتی است که در سالن های آرایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. هد و پیشبند یکبار مصرف بیشتر در سالن های زیبایی زنانه برای اصلاح ابرو و صورت و همچنین وکس صورت مورد استفاده قرار می گیرد. هد و پیشبندهای یکبار مصرف در دوران کرونا جایگزین بسیار مناسبی برای انواع چند بار مصرف است. پیشبند یکبار مصرف علاوه بر سالن های زیبایی در دندانپزشکی ها و سالن های زیبایی پوست و مو و همچنین مصارف شخص در منزل هم کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

سرنگ و سر سوزن

هر چند صحیح نیست و ما هم قبول نداریم اما هستند سالن های آرایشی که کارهای تزریق انجام می دهند و یا برای موارد و مصارف مختلفی از سرنگ استفاده می کنند. سرنگ ها انواع مختلفی دارند. سرنگ های سر سوزن جدا که سر سوزن قابلیت تعویض دارد. سرنگ های یکپارچه که سر سوزن به سرنگ متصل است و در صورت شکستگی و یا آلودگی امکان تعویض سرنگ وجود ندارد. به علاوه سرنگ های سر سوزن جدا خود انواع مختلفی دارند سرنگ هایی که به صورت فشاری سر سوزن به سرنگ متصل می شود. یکی از بهترین انواع این سرنگ ها سرنگ 5 سی سی لوئر اسلیپ مینا است. سرنگ های که سر سوزن به صورت پیچی به سرنگ متصل می شود. به این مدل از سرنگ ها لوئر لاک می گویند.

خرید لوازم یکبار مصرف آرایشگاهی

لوازم یکبار مصرف را می توانید به صورت حضوری و از آن بهتر از فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین خرید نمایید. کافی است که ویژگی های هر کدام از این لوازم و کاربردی که دارد را بدانید تنها با سفارش آنلاین می توانید این محصولات را با فیمت مناسب تری نسبت به خرید حضوری دریافت کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 104

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها