00%
منو

حفظ سلامت بدن با تشک خوشخواب

حفظ سلامت بدن با تشک خوشخواب

 

خواب باکیفیت به همراه حفظ سلامت بدن، مسائل بسیار مهمی هستند که باید توجه بیشتری را به آن‌ها معطوف کنیم. چراکه اگر نتوانید خواب باکیفیتی داشته باشید با مشکلات متعددی از جمله کاهش تمرکز و سردرد روبه‌رو خواهید شد. برای اینکه همراه با خواب باکیفیت بتوانید سلامت بدن خود را حفظ کنید به یک تشک خوشخواب  نیاز دارید. از این‌رو است که تشک خوشخواب یکی از مهم‌ترین لوازم خانه به حساب می‌آید چراکه در کنار فراهم کردن خوابی آرام و باکیفیت برای شما کمک بسزایی در حفظ سلامت بدن شما می‌کند و از بروز هرگونه بیماری‌های عضلانی و استقامتی جلوگیری می‌کند. اگر شما هم تمایل دارید تا همراه با داشتن خوابی آرام و باکیفیت از بروز هرگونه بیماری‌ها عضلانی جلوگیری کنید ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بیشتر با یک تشک استاندارد و خوشخواب آشنا شوید.

تشک خوشخواب، تشکی استاندارد

از نشانه‌های یک تشک استاندارد می‌توان به برخوردار بودن از پارچه‌ای باکیفیت و دوختی محکم اشاره کرد. علاوه‌بر این تشک استاندارد، تشکی است که از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار باشد تا در زمان تحمل وزن بالا، دچار گودی نشود. همانطور که اشاره کردیم تشک خوشخواب به حفظ سلامت بدن شما کمک چشم‌گیری می‌کند چراکه مانند برخی از تشک‌های بی‌کیفیت از دوخت‌ها و طرح‌هایی که به دلیل برجستگی زیاد در طولانی‌مدت به کمر آسیب وارد می‌کنند، نیست. درواقع تشک خوشخواب همراه با برخوردار بودن از تمامی ویژگی‌های یک تشک استاندارد به ویژه داشتن پارچه‌ای باکیفیت و دوختی محکم، از برجستگی‌های کمی برخوردار است که به هیچ‌وجه به کمر شما آسیب وارد نمی‌کنند. از همه مهم‌تر یک تشک استاندارد دارای فنرهای بسیار قوی است. از این‌رو است که تشک خوشخواب از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و نوع دوخت و بسته‌بندی آن نشانه مرغوبیت و کیفیت بالای آن است. از آن‌جایی که تشک خوشخواب تمامی ویژگی‌های یک تشک استاندارد را دارد بهترین گزینه برای شماست.

حفظ سلامت بدن با تشک خوشخواب

ویژگی‌های تشک خوشخواب

·        ارتفاع استاندارد

همانطور که می‌دانید تشک‌های معمولی از ارتفاع استانداردی برخوردار نیستند و بیشتر آن‌ها با تخت، هم‌سطح هستند. از این‌رو آسیب جدی به بدن به ویژه به کمر شما وارد می‌کنند. درحالی که تشک‌های خوشخواب از ارتفاع استانداردی برخوردار هستند به گونه‌ای که سطح آن‌ها از تخت بالاتر است. مواد تشکیل‌دهنده تشک‌های خوشخواب شامل: نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم هستند.

·        حفظ سلامت جسمانی

همانطور که اشاره کردیم تشک خوشخواب تاثیر بسزایی در سلامت جسمانی دارد چراکه کاملا استاندارد است. درواقع تشک‌های خوشخواب سطحی انعطاف‌پذیر دارند از این‌رو هر نوع وزنی را تحمل می‌کنند و هرگز گود یا پاره نمی‌شوند. علاوه‌بر این تشک‌های خوشخواب از اینکه شما دچار گودی کمر شوید یا بین مهره‌های کمر شما فاصله بیافتد جلوگیری می‌کند.

·        سفت بودن

توجه داشته باشید که تشک‌های استاندارد دارای سطحی سفت هستند تا مهره‌های کمر را در همان وضعیت نگه‌دارند از این‌رو از هرگونه فاصله بین مهره‌های کمر و گودی کمر جلوگیری می‌کنند. بنابراین شما با خرید تشک‌های خوشخواب هیچ‌گاه دچار کمردرد و گودی کمر نخواهید شد.

·        سطحی صاف و بدون شیب

یکی دیگر از ویژگی‌های تشک‌های خوشخواب این است که از سطحی صاف و بدون شیب برخوردار هستند. درواقع سطح صاف و بدون شیب این نوع تشک‌ها باعث می‌شود که دچار هیچ‌گونه کمردردی نشوید.

تشک فنری یا تشک خوشخواب

نام دیگر تشک‌های فنری، تشک‌های کلاسیک است. عمر این تشک‌ها تنها 3 سال است چراکه از دو فنر بسیار بزرگ برخوردار بوده و بسیار نرم هستند از این‌رو با وجود اینکه راحت هستند اما برای کمر و سلامتی بدن مضرند و تنها تا زمان محدودی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین اگر بین انتخاب تشک فنری و خوشخواب دو دل هستید لازم است بدانید که تشک‌های خوشخواب نه‌تنها مانند تشک‌ها فنری نرم نیستند و به بدن شما آسیب وارد نمی‌کنند بلکه کاملا سفت هستند و در کنار حفظ سلامت بدن شما از عمر بالایی هم برخوردارند و برخلاف تشک‌های فنری کیفیت خود را از دست نخواهند داد.

تشک طبی- فنری خوشخواب

تشک طبی – فنری، نوعی از تشک‌های خوشخواب هستند که تقریبا مانند تشک‌های فنری می‌مانند اما با این تفاوت که دارای فنر سفت‌تری هستند از این‌رو به کمر شما آسیب وارد نمی‌کنند و در عین حال که سلامت بدن شما را حفظ می‌کنند، به شما خوابی آرام و باکیفیت را ارائه می‌دهند و مانع از خواب رفتن دست و پا می‌شوند. از این‌رو بهترین گزینه برای شما هستند.

مواد استفاده شده در تشک‌های خوشخواب

از مواد متعددی برای ساخت تشک‌های خوشخواب استفاده می‌شود که همه آن‌ها براساس استاندارد جهانی ISPA هستند اما مهم‌ترین موادی که برای ساخت تشک‌های خوشخواب مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسفنج است. علاوه‌بر این از یک لایه به عنوان محافظ بر روی اسفنج استفاده می‌شود. از این‌رو تشک خوشخواب کیفیت خود را از دست نخواهد داد و همواره از مقاومت و استقامت بالایی برخوردار است.

از همه مهم‌تر در ساخت تشک‌های خوشخواب از پارچه‌های بسیار مرغوب و باکیفیتی استفاده می‌شود که به هیچ‌وجه آب را به خود جذب نمی‌کنند از این‌رو تشک‌های خوشخواب دچار پوسیدگی نخواهند شد.

چرا باید تشک خوشخواب خریداری کنیم؟

اولین و مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود اکثر مردم تشک خود را تعویض کنند، تغییر شرایط فیزیکی بدن است. درواقع پس از اینکه متوجه می‌شویم دچار کمردرد، گودی کمر و سایر مشکلات و بیماری‌ها شده‌ایم، اقدام به خرید تشک استاندارد می‌کنیم. درصورتی که در همان ابتدا بهتر است تشکی استاندارد خریداری کنیم تا چنین آسیب‌هایی به بدنمان وارد نشود.

شما می‌توانید با خرید تشک‌ خوشخواب نه‌تنها خوابی باکیفیت و آرامی داشته باشید بلکه از سلامتی خود محافظت کنید. خواب باکیفیت به داشتن تمرکز و انرژی بیشتر در تمام طول روز کمک بسزایی می‌کند.

حفظ سلامت بدن با تشک خوشخواب

تشک خوشخواب خود را از فروشگاه آنلاین خوشخواب، ایران مَترس به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنید. iranmattress به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خوشخواب محسوب می‌شود که انواع تشک خشک شامل: تشک فنری، تشک طبی فنری، تشک فول طبی، تشک هتلی و بیمارستانی، تشک مهمان و … را به صورت آنلاین به مشتریان خود عرضه می‌کند.

راه‌های ارتباطی با این فروشگاه آنلاین به شرح زیر است:

آدرس:جاده آبعلی خیابان احسان کوچه فکری پ57

شماره تماس‌ها: دفتر مرکزی: 77333099 021- همراه مدیریت : 09122936978

 

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 176

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها