00%
منو

برند ویکتوریا سکرت

عطر ویکتوریا سکرت یا ادکلن ویکتوریا سیکرت در سراسر جهان انتخاب اول سلبریتی ها و افراد مشهور به شمار می‌رود. وجود اسانس‌های کاملا طبیعی باعث جذابیت بسیار بالای عطرهای این برند شده است.

برند آمریکایی ویکتوریا سیکرت یکی از موفق‌ترین برندها در زمینه لباس‌ زیر، عطر زنانه و مردانه و سایر اکسسوری‌ها است. صاحب ایده اصلی و اولیه این برند، فردی به نام ریموند بود. او با انگیزه ایجاد تحول در زمینه لباس‌ زیر زنانه این برند را پایه‌گذاری کرد. مدتی پس از موفقیت در زمینه لباس ‌زیر، تولید انواع عطر، ادکلن، بادی میست و لوسیون بدن را آغاز کرد. طراحان عطر ویکتوریا سکرت در تمام عطرها، لوسیون ها و ادکلن های این برند از اسانس‌های کاملا طبیعی استفاده کرده‌اند. همین موضوع باعث تمایز و برتری محصولات این برند نسبت به سایر برندهای مشابه شده است. ماندگاری بالای رایحه، پخش بوی بسیار عالی و لطافت وصف‌ناپذیر را می‌توان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تمام عطرهای برند ویکتوریا سکرت دانست که حتی در بادی میست ها و لوسیون هایش نیز دیده می‌شود. اگر قصد خرید یک ادکلن ویکتوریا سیکرت اصل را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشد.

معرفی برند ویکتوریا سیکرت

برند خوش‌نام ویکتوریا سکرت، یکی از برندهای محبوب سلبریتی ها و افراد معروف در جهان است. این برند توسط روی ریموند پایه‌گذاری شد. اگرچه این برند بیشتر با نام عطر زنانه و مردانه‌اش معروف شده، اما کار خود را در ابتدا با تولید لباس‌ زیر آغاز کرد. جذابیت فرشته‌ها و یا همان مدل‌های این برند به حدی زیاد است که در سراسر جهان شناخته‌شده هستند. تاکنون برند ویکتوریا سکرت عطر و ادکلن های بسیار جذاب و خاصی تولید کرده است؛ به‌طوری‌که مشتریان و مصرف‌کنندگان عطر ویکتوریا سکرت یا ادکلن ویکتوریا سیکرت بیشتر افراد معروف دنیا هستند. البته یکی از رازهای موفقیت این برند، برگزاری فشن شوهای معروف و لاکچری است.

ادکلن های ویکتوریا سیکرت

پس از مدت کوتاهی فعالیت در زمینه لباس ‌زیر، در سال 1992 ویکتوریا سکرت ادکلن و عطرهای خود را معرفی و به بازار عرضه کرد. عطر ویکتوریا سکرت از همان ابتدای تولید، به دلیل رایحه بسیار جذاب و وسوسه‌برانگیزی که داشت، با استقبال زیادی روبرو شد. لطافت، ماندگاری بالا، طراحی خاص شیشه‌های عطر و پراکندگی بوی بالا را می‌توان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک ادکلن ویکتوریا سیکرت دانست. عطر زنانه و مردانه این برند همواره در رده عطرهای وسوسه‌برانگیز و تحریک‌کننده جای دارند.

عطر زنانه ویکتوریا سیکرت

عطر زنانه برند ویکتوریا سکرت را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای جهان دانست. تنها مدت کوتاهی پس از تولید اولین عطر زنانه این برند، عطر ویکتوریا سکرت و انواع ادکلن ویکتوریا سیکرت به انتخاب اول افراد سخت‌پسند در جهان تبدیل شد. فرشتگان جذاب و معروف این برند، دیگر تنها لباس‌های زیر آن را تبلیغ نمی‌کردند و اسپری کردن عطرهای ویکتوریا سیکرت، تداعی‌کننده شیک‌پوشی و جذابیت مدل‌ها یا همان فرشتگان بود. عطرهای زنانه این برند، رایحه‌ای بسیار ملایم، لطیف و البته ماندگار دارند. جالب است بدانید که عطرهای زنانه این برند در دسته عطرهای های‌کلاس و یا لاکچری جهان قرار می‌گیرند. از جمله محبوب‌ترین ادکلن های زنانه این برند را می‌توان ادکلن بمب شل و هونلی دانست.

عطر مردانه ویکتوریا سیکرت

برند ویکتوریا سیکرت، برندی زنانه به نظر می‌آید. اما جالب است بدانید که عطر ویکتوریا سکرت و ادکلن ویکتوریا سیکرت مردانه نیز به همان اندازه عطر و ادکلن زنانه این برند طرفدار دارد. عطر ویکتوریا سکرت مردانه با روایح متنوع و البته طراحی بسیار شیک تولید می‌شود. پایه اصلی رایحه انواع ادکلن ویکتوریا سیکرت مردانه را اسانس‌های طبیعی و جذابی مانند مشک، وانیل، عود، صندل و غیره تشکیل می‌دهند. همین اسانس‌های طبیعی باعث شده تا ماندگاری این ادکلن‌ها بسیار بالا بوده و البته جذابیت زیادی هم داشته باشند. اگرچه استفاده از اسانس‌های طبیعی باعث گران شدن قیمت این عطرها شده و آنها را در رده عطرهای لاکچری جهان قرار داد.

بادی میست ویکتوریا سیکرت

درکنار عطر زنانه و مردانه، برند ویکتوریا سکرت بادی میست های بسیار جذابی نیز تولید می‌کند. بادی میست و بادی اسپلش بهترین گزینه برای خوشبو کردن بدنتان پس از حمام کردن به شمار می‌روند. تمام روایحی که در عطر ویکتوریا سکرت و ادکلن ویکتوریا سیکرت وجود دارند، برای تولید بادی میست و بادی اسپلش این برند پیدا می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا بادی میست های این برند، برخلاف اکثر بادی میست و بادی اسپلش‌ها، رایحه ماندگاری داشته باشند. بیشتر این بادی میست ها درخشش و براقیت خاصی به پوست‌تان خواهند داد. خاصیت مرطوب‌کنندگی و آب‌رسانی بسیار بالا نیز از جمله نقاط قوت این بادی میست‌ها محسوب می‌شود.

لوسیون ویکتوریا سیکرت

لوسیون بدن ویکتوریا سکرت یکی دیگر از محصولات این برند است که فروش بسیار بالایی در سراسر جهان دارد. لوسیون های بدن این برند با داشتن انواع ویتامین‌ها و اسانس‌های طبیعی باعث جوان‌سازی و درخشندگی پوست بدن‌تان خواهند شد. طراحان آرایشی این کمپانی به نیاز تغذیه‌ای انواع پوست‌ها دقت کرده‌اند. لوسیون های بدن ویکتوریا سکرت برخلاف بسیاری از برندهای دیگر، هیچ‌گونه حس سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و تا 24 ساعت رطوبت پوست را حفظ می‌کنند و به‌خوبی با رساندن آب و ویتامین به پوست، آن را تغذیه خواهند کرد.

خرید محصولات برند ویکتوریا سکرت

همان‌طور که در این مقاله دانستید، عطر زنانه و مردانه ویکتوریا سیکرت ازجمله پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرها در سراسر جهان هستند و انتخاب اول بسیاری از سلبریتی‌ها به شمار می‌روند. خرید عطر ویکتوریا سکرت و ادکلن ویکتوریا سیکرت اصل در هیچ کجای دنیا کار سختی نیست. این برند در سراسر جهان نمایندگی‌های بی‌شماری دارد و عطر ویکتوریا سکرت زنانه و مردانه اصل به‌راحتی در دسترس است. اما ایران یکی از کشورهایی ست که این برند نمایندگی فعال در آن نداشته و خرید ادکلن ویکتوریا سیکرت زنانه و یا مردانه کاری دشوار به نظر می‌رسد. همین موضوع باعث سوءاستفاده افراد سودجو شده است که به‌راحتی جنس تقلبی را به افراد علاقه‌مند ‌می‌فروشند. خبر خوشحال‌کننده این است که شما در سایت آوین عطر می‌توانید با خیال راحت انواع عطر اصل این برند را خریداری کنید.

سخن پایانی

برند ویکتوریا سیکرت یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای جهان به شمار می‌رود. اگرچه کار اصلی این برند در ابتدا تنها در زمینه لباس‌ زیر بود، اما امروزه عطر زنانه و مردانه ویکتوریا سکرت به‌عنوان یک عطر لاکچری و خاص شناخته می‌شود. انواع عطر ویکتوریا سکرت دارای اسانس کاملا طبیعی و البته کمیاب بوده و رایحه بسیار منحصربه‌فرد و خاص خود را دارند. البته رایحه خاص تنها ویژگی ادکلن ویکتوریا سیکرت نیست، بلکه طراحی شیشه عطرهای این برند نیز بسیار جذاب و دل‌نشین است. متاسفانه تحریم در کشور ما باعث گسترش فروش عطرهای فیک یا تقلبی این برند شده است. خبر خوب این که سایت آوین عطر با دارا بودن تمامی مجوزهای قانونی، یکی از معدود جاهایی است که شما ‌می‌توانید محصولات اصل این برند را خریداری کنید. برای خرید این محصولات، تنها کافی است روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید عطر و ادکلن ویکتوریا سیکرت از آوین عطر

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 219

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها