00%
منو

راهنمای کامل انواع شورت زیر زنانه

همه ما در مورد شورت زنانه می دانیم که آنها نوعی لباس زیر هستند. آیا لازم است بیشتر بدانیم؟ حال این سوال پیش می آید که آیا پس از مطالعه این راهنما نظر شما نیز هست؟ این مقاله به شما کمک می کند تا از دنیای ناشناخته انواع لباس زیر و فاکتورهای انتخاب آنها ، اطلاعاتی که هر زنی باید داشته باشد ، مطلع شوید (زیرا این اطلاعات همیشه برای شما مفید است و برای کمد لباس شما نیز لازم است).

شورت فاق باز

شورت فاق باز زنانه

این شورت لامبادا یک مدل عالی است و این ابزار به تنهایی برای جلب همسرتان کافی است! این شورت متخلخل لباس زیر زنانه جذاب است و به گونه ای طراحی شده است که شگفت انگیز باشد. این شورت ها سوراخی دارند که جلوی واژن شما را باز نگه می دارد.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی: پوشیدن این شورت در دوران قاعدگی توصیه نمی شود.

این شورت را به عنوان یک لباس خواب جذاب بپوشید.

شورت فرم دهنده باسن

شورت های فرم دهنده باسن مخصوصا برای خانم هایی که باسن بزرگ و بد فرمی دارند طراحی شده اند؛ چون این شورت ها نه تنها باسنتان را به سمت بالا می آورند، بلکه علاوه بر آن فرم گرد و مشخصی به باسنتان میدهند و میتوانید پیوسته از آن استفاده کنید. کش کمر آن از جنس نوار انعطاف پذیری است که به فرم دادن بدنتان کمک میکند و شما را لاغرتر نشان میدهد.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران پریودی: روزهای سخت پریودی

 

بیکینی

شورت های زنانه بیکینی چند منظوره هستند، چون لباس زیر زنانه مناسبی برای شرایط مختلف میباشند. شبیه یک بیکینی که کش دور کمر آن نوارمانند است و به بخش مثلثی شکل جلو و قسمت پارچه پشت وصل شده است، طراحی شده اند و به عنوان یک لباس زیر بیکینی عمل میکند. لباس زیر رایجی است و همچنین لباس زیر مناسبی برای پوشیدن هنگام انجام کارهای فیزیکی است. پوشش متوسطی دارد و جذابیت زیادی ایجاد کرده و حداکثر راحتی را برایتان فراهم میکند.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران پریودی: روزهایی که خونریزی کمی دارید.

پوشیدن این مدل لباس زیر زنانه به همراه چه لباسهایی مناسب است: لباسهای غیررسمی و ساحلی

شورت‌ بدون درز

شورت های بدون درز را میتوانید زیر تمامی لباسهای تنگ و چسبانتان بپوشید، بدون آنکه نگرانی درمورد مشخص شدن خط شورتتان داشته باشید؛ چون این شورت های لامبادا هیچ خط و درزی اطرافش ندارد. بنابراین جزو شورت های زنانه راحت هم محسوب میشوند.

می توانید زیر همه لباس های تنگ و چسبان خود شورت بدون درز بپوشید ، بدون اینکه نگران خط شورت خود باشید. زیرا این شورت های لامبادا هیچ درز در اطراف خود ندارند. بنابراین ، آنها نیز به عنوان شورت راحتی زنانه به حساب می آیند.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران پریودی: اواسط دوران پریودی

پوشیدن این مدل لباس زیر زنانه به همراه چه لباسهایی مناسب است: لباسهای تنگ و چسبان مثل شلوار، پیراهن، دامن، و شلوار لی تنگ

ست لباس خواب

این مدل لباس زیر زنانه، نوعی از شورت لامبادای لنگه دار است و چون خیلی گشاد هستند؛ بنابراین به عنوان لباس خواب، فوق العاده هستند. معمولا از جنس ابریشم و تور هستند.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران پریودی: روزهایی که خونریزی کمی دارید.

میتوانید این مدل لباس زیر زنانه را به عنوان شورت رقص، لباس خواب و لباس راحتی، بپوشید.

شورت برزیلی

شورت های برزیلی با نام چیکینی هم شناخته شده اند و چون به جای اینکه در این شورت ها برش از قسمت زیر باسن باشد، از کناره های باسن برش بیکینی میخورد و این برش از وسط خط باسن به دور کمر وصل میشود، مقدار متوسطی از باسن را به نمایش میگذارد.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران پریودی: پوشیدن این مدل شورت زنانه لامبادا در دوران پریودی توصیه نمیشود.

پوشیدن این مدل لباس زیر زنانه به همراه چه لباسهایی مناسب است: زیر لباسهای کوتاه ساحلی یا به عنوان لباس ساحلی و لباس شنا

شورت تانگا

شبیه شورت های زنانه بندی طراحی شده اند و مقدار مناسبی از باسن را به نمایش میگذارد اما برخلاف شورت های بندی، این شورت های لامبادا، نوار کمر پهن تری داشته و بخش وسیعتری از میان باسن را با نوار پارچه ای میپوشاند؛ بنابراین پوشش متوسطی فراهم میکند. این شورت های فرم اروپائی به عنوان انتخابی مناسب برای لباس ساحلی و لباس شنا، به حساب می آیند.

زمان مناسب برای پوشیدن در دوران پریودی: روزهایی که خونریزی کمی دارید.

پوشیدن این مدل لباس زیر زنانه به همراه چه لباسهایی مناسب است: زیر لباسهای کوتاه ساحلی یا به عنوان لباس ساحلی و لباس خواب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 337

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها