00%
منو

با دوره تاتو صورت و بدن گل گیس به درآمد فوق العاده برسید!

امروزه علاقه مردم، خصوصا جوانان، به تاتو بدن و صورت بیشتر از قبل شده است. بازار کار تاتوکارها نیز به همین نسبت داغ تر شده است. این باعث شده تا توجه بیشتر آرایشگرها به سمت انواع تاتو، از تاتو ابرو گرفته تا تتوی بدن و صورت، جلب شود. در این مطلب قصد داریم در مورد انواع تاتوی بدن، تاتو صورت و چگونگی رسیدن به درآمد پس از  گذراندن دوره آموزش تاتو صحبت کنیم؛ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تاتو چیست؟

تاتو کردن یا خالکوبی کردن در حقیقت به معنای ایجاد کردن طرح های ماندگار با استفاده از دستگاه های خاص و جوهر مخصوص روی بدن یا صورت می باشد. برخی از تاتوها ماندگاری دائمی دارند و برخی دیگر موقتی هستند. امروزه تاتو شهرتی جهانی دارد و در همه جای دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تاتو صورت چیست؟

یکی از انواع تاتو که بیشتر در میان خانم ها رواج دارد؛ تاتو صورت است. تاتو صورت یکی از خدمات زیبایی محبوب و پر طرفدار است که معمولا توسط آرایشگاه های زنانه ارائه می شود. تاتو صورت را تحت عنوان نوعی ((آرایش دائمی)) نیز می شناسند؛ چرا که برای پوشاندن برخی نواقص صورت، مانند کم پشتی یا خالی بودن ابرو، مورد استفاده قرار می گیرد. تاتو صورت انواع مختلفی دارد. محبوب ترین انواع تاتو صورت در ادامه آورده شده است.

تاتوی لب آموزشگاه گل گیس

تاتوی لب آموزشگاه گل گیس

تاتو  لب شامل:

  • میکروبلیدینگ لب
  • میکروپیگمنتیشن لب یا هاشور لب
  • شیدینگ لب

تاتو چشم شامل:

  • تاتو خط چشم
  • بن مژه

تاتو ابرو شامل:

  • شیدینگ ابرو
  • هاشور ابرو
  • سایه ابرو
  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • میکروبیلدینگ ابرو
  • فیبروز ابرو

هر یک از انواع تاتو صورت روش مخصوص به خود را دارد. برای این که با نحوه انجام انواع تاتو صورت آشنا شوید، می توانید در دوره آموزش تاتو شرکت کنید تا با کمک اساتید و آرایشگرهای با تجربه، دانش و مهارت لازم را در این مورد به دست بیاورید.

فواید تاتو صورت چیست؟

مهم ترین فایده تاتو صورت این است که به پنهان کردن برخی نواقص صورت کمک می کند. علاوه بر آن، برای افرادی که زمان برای آرایش کردن ندارند، انواع تاتو صورت مانند تاتو لب یا انواع تاتو خط چشم می توانند نقش آرایش دائم را بازی کنند تا هرروز نیاز به آرایش کردن نداشته باشند. همین طور علاوه بر آن هزینه های خرید لوازم آرایشی را هم کاهش می دهد. جالب است بدانید که تحقیقات نشان می دهند تاتو کردن اگر به صورت اصولی انجام شود حتی می تواند سیستم ایمنی افراد را در برابر میکروب ها تقویت کند. البته تاتو صورت حتما باید با جوهرِ با کیفیت و سوزن و دستگاهِ مناسب انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به افراد برساند.

تاتو بدن چیست؟

از دیگر انواع تاتو می توان به تاتو بدن اشاره کرد. تاتو بدن به معنای حک کردن نقش و نگارهای معنادار با جوهر مخصوص و از طریق سوزن، روی بدن افراد می باشد. این تاتوها نیز مانند تاتو صورت می توانند دائمی یا موقتی باشند. تا چند وقت پیش تاتو بدن بیشتر در بین مردها رایج بود؛ اما امروزه خانم ها نیز به تاتو بدن علاقه خاصی نشان می دهند. تاتو بدن یکی از خدمات آرایشی بسیار ظریف است که نیاز به دقت و تخصص دارد. در نتیجه برای انجام این کار، شما حتما باید در دوره اموزش تاتو بدن شرکت کنید تا مهارت لازم را برای این کار کسب نمایید.

تاتو بدن آموزشگاه گل گیس

تاتو بدن آموزشگاه گل گیس

فواید تاتو بدن چیست؟

افرادی که آسیب های پوستی مانند ماه گرفتگی، خال یا سوختگی دارند؛ می توانند با تاتو کردن در همان قسمت این آسیب را پنهان کنند. به علاوه تاتو بدن می تواند مقاومت بدن را با کمک کردن به سیستم ایمنی، در برابر میکروب ها افزایش دهد. فایده جالب دیگر تاتو بدن این است که،روانشناس ها به این نتیجه رسیده اند که تاتو کردن نمادهایی که برای فرد معنای خاصی دارند، می تواند به بهبود حال روحی فرد کمک کنند. به همین دلیل است که افراد اکثرا نمادها و نقش و نگارهای خاصی را که به آن ها احساسی مانند قدرت می دهد یا برایشان نوستالژیک بوده و یادآور خاطراتی است؛ تاتو می کنند.

درباره دوره تاتو صورت و بدن چه می دانید؟

تاتو صورت و بدن از جمله خدمات آرایشی هستند که ظرافت خاصی دارند و نیازمند دقت، تخصص و تجربه می باشند. در نتیجه برای این که بتوانید تاتوی بدن و صورت انجام دهید و آموزش ریموو تاتو و نحوه استفاده از وسایل مورد نیاز تاتو بدن و صورت را ببینید؛ حتما باید در دوره های تخصصی این رشته ها شرکت کنید.

در دوره آموزش تاتو صورت با انواع تاتو و روش انجام هر یک آشنا خواهید شد. با گذراندن دوره آموزش حرفه ای تاتو ابرو، شما می توانید با تمرینات عملی و زیر نظر اساتید اموزش تاتو ابرو از صفر تا صد را بیاموزید. به علاوه، با گذراندن دوره آموزش تاتو خط چشم و تاتو لب شما می توانید مهارت های لازم را برای انجام این تاتوها کسب کنید. در دوره آموزش تاتو بدن نیز با انواع پوست بدن، سبک های تاتو بدن از جمله سبک های ماندلا، تریبال ، سبکهای آبرنگی، سبکهای رئالیسم، سبک هارور (horror)، سبک سورئالیسم، سبک اسکچ و …، نحوه انجام تاتو بدن زنانه و انواع طرح تاتو جدید آشنا خواهید شد.

بازار کار تاتو صورت و بدن چطور است؟

تاتوی صورت از جمله خدمات آرایشی مورد علاقه بسیاری از خانم هاست. از تاتو ابرو گرفته تا تاتو خط چشم و تاتو لب هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. هر آرایشگری که تخصص کافی در انجام تاتو صورت داشته باشد ، به راحتی می تواند مشتری جذب کرده و کسب درآمد نماید.

تاتو بدن هم مدتی است که در بین خانم ها محبوب تر شده است. داشتن مهارت کافی در انجام انواع مدل تاتو بدن زنانه و خصوصا آشنایی با نحوه ریموو تاتو، می تواند به درآمدزایی هر آرایشگری کمک شایانی نماید. البته باید به انواع مدل های تتو جدید و نحوه انجام آن ها آشنایی داشته باشید.

دوره تاتو صورت و بدن

دوره تاتو صورت و بدن

مراحل تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای

چگونه می توان به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل شد و از این راه کسب درآمد کرد؟ این سوالی است که ذهن خیلی از آرایشگرها را به خود مشغول کرده باشد. در این بخش از مقاله به این سوال مهم پاسخ می دهیم و به نکاتی که می تواند شما را به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل کند؛ اشاره می کنیم.

انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر

پیش از هرچیز، مهم است که تاتو کردن را از اساتید حرفه ای بیاموزید. به همین دلیل باید حتما آموزشگاه آرایشگری معتبر را برای گذراندن دوره آموزش تاتو انتخاب کنید. تنها در این صورت است که می توانید دانش و مهارت لازم  در این مورد را به درستی به دست بیاورید.

دریافت مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای

برای تبدیل شدن به یک تاتوکار حرفه ای، باید دوره های آموزشی گذرانده و در انتها مدرک معتبری دریافت کنید. با گرفتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای می توانید به سرعت جذب بازارکار شوید و اگر هم قصد مهاجرت داشته باشید، با خیال راحت می توانید از این مدرک در سراسر دنیا استفاده کنید. داشتن یک مدرک معتبر  فنی حرفه ای؛ می تواند بر اعتبار کاری شما به عنوان یک تاتو کار بیفزاید.

گذراندن دوره کارآموزی و کسب تجربه

برای این که بتوانید یک تاتوکار حرفه ای شوید، نیاز به تجربه دارید. برای کسب تجربه در زمینه تاتوی بدن و صورت بهترین کار این است که یک دوره کارآموزی بگذرانید. گذراندن دوره کارآموزی به شما کمک می کند تا تجربه و مهارت کافی را برای انجام انواع مدل های تتو صورت و بدن کسب کنید.

داشتن پشتکار و تمرین مداوم

فقط گذراندن دوره های آموزش تاتو صورت و بدن کافی نیست. اگر می خواهید یک تاتو کار حرفه ای شوید؛ هرگز نباید از تمرین کردن دست بکشید. با داشتن پشتکار و تمرینات مداوم شما می توانید تسلط کافی را در تاتو صورت و بدن به دست آورید.

داشتن خلاقیت و به روز بودن

با داشتن خلاقیت شما می توانید مدل های جدید و خلاقانه ای را برای تاتو صورت و بدن طراحی و اجرا کنید و رضایت مشتریان خود را جلب کنید. از سوی دیگر، هرروز مدل های جدید از تاتو مد می شود و شما باید دائما اطلاعات خود را به روز کنید تا بتوانید هر نوع تتوی جدید را نیز به راحتی اجرا کنید.

گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران برای آموزش تاتو

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش تاتو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش تاتو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 1
  • 152

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فریبا
فریبا
1 سال قبل

به نظرم تاتوی بدن خیلی این روزا مشتری داره به خصوص اگر برای مردها هم انجام بدید و مشکلی نداشته باشی