00%
منو

آیا با رشته تاتو بدن می توان مهاجرت کرد؟

یکی از مهارت‌هایی که می‌توانید از آن برای مهاجرت به کشورهای مختلف استفاده کنید، تاتو بدن است. به‌سادگی با آموزش تاتو بدن می‌توانید این شانس را برای خود ایجاد کنید که در کشور دیگری از مهارت خود برای کسب درآمد و زندگی بهره ببرید. دوره آموزش تاتو بدن مربوط به زیباسازی قسمتی از بدن است که ممکن است اندازه‌ای بزرگ یا کوچک داشته باشد. در این دوره روند کامل طراحی و اجرای مراحل تاتو آموزش داده شده و می‌توانید مستقیما بعد از دوره از چنین مهارتی برای مشتریان خود استفاده کنید. این دوره ابتدا به بررسی و آنالیز ساختار پوست پرداخته و کمک می‌کند که پیش نیازهای پیاده‌سازی تاتو را یاد بگیرید.

سپس به سراغ آشنایی با رنگ‌های مورد استفاده در هنگام تاتو رفته و تفاوت‌ آن‌ها را با همدیگر متوجه می‌شوید. ابزارهای مربوط به تاتو بدن هم معرفی شده و توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه می‌شود. در نهایت هم طراحی انواع تاتو روی پوست مصنوعی انجام می‌شود تا کاملا با روال کار آشنا شوید. در یک سری مراقبت‌های بعد از انجام تاتو و نکات بهداشتی و سلامتی هم وجود دارد که کاملا در دوره آموزش تاتو بدن آن‌ها را یاد خواهید گرفت. با شرکت در دوره‌های آموزشی دترلند می‌توانید طراحی‌های سه بعدی تاتو بدن را پیاده‌سازی کرده و از رنگ‌های مختلف هم استفاده کنید.

رشته تاتو بدن

رشته تاتو بدن

مهاجرت با یادگیری تاتو بدن 

با پرداخت هزینه دوره های آرایشگری و تاتو بدن، این فرصت را خواهید داشت که ویزای کاری کسب کنید. دوره‌های آرایشگری معمولا با استقبال مخاطبین خارجی روبرو می‌شود و شما شانس بالایی برای مهاجرت خواهید داشت. این موضوع برای آموزش تاتو بدن هم صدق می‌کند و کشورهایی مانند کانادا و ترکیه از مدارک مربوط به این رشته استقبال خواهند کرد. با اتمام دوره می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای طراحی تاتو را روی پوست بدن افراد پیاده‌سازی کرده و حتی به طرح‌های درخواستی مشتری هم توجه کنید. هر چه قدر که منعطف‌تر رفتار کنید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.

می‌توانید در دوره‌های آموزشی آرایش دائم که شامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ هم شرکت کنید. چرا که این مهارت‌ها در خارج از کشور خواهان بسیاری دارد و با دریافت ویزای کاری و مهاجرت می‌توانید مشتریان متعدد و درآمد بالایی را در این کشورها داشته باشید. هزینه دوره های آرایشگری با چنین شرایطی، ارزشمند هستند و فرصت یک زندگی بهتر را پیش روی شما می‌گذارند. می‌توانید آموزش تاتو بدن را با علاقه و پشتکار پیگیری کرده و با دریافت دوره‌های دیگر آموزش آرایشگری دترلند، این مجموعه مهارت‌ها را بیشتر و بیشتر کنید.

سرفصل‌های مهم آموزش تاتو بدن 

در دوره آموزش تاتو بدن، ابتدا طراحی روی کاغذ به هنرجویان آموزش داده می‌شود. سپس به سراغ طراحی رنگ رفته و با یادگیری کامل مهارت‌های مبتدی، به سراغ طراحی سه‌بعدی خواهیم رفت. این دوره در سازمان فنی و حرفه‌ای پشتیبانی شده و مستقیما بعد از انتها به این سازمان جهت شرکت در آزمون و دریافت مدرک معرفی خواهید شد. ابزارهای کار مورد نیاز خود را شناخته و با لوازم کاری خود همراه می‌شوید. انواع ترکیب بندی و شناخت رنگ‌ها در این دوره ارائه شده و می‌توانید با روش بی حسی موضعی هم آشنا شده و تاتو را با موفقیت روی بدن مشتریان خود پیاده سازی کنید.

دوره های تاتو بدن دترلند

دوره های تاتو بدن دترلند

برای اینکه یک تاتو کار خوب باشید، باید انواع پوست را شناخته و بدانید که چگونه باید روند تاتو روی آن را شروع کنید. قبل از کار یک سری آمادگی‌ سازی‌ها وجود دارد که این دوره کاملا به آن‌ها اشاره خواهد کرد. ساخت شابلون و ایجاد طرح‌هایی روی پوست هم انجام شده و با تبحر کاملا می‌توانید این کارها را انجام دهید. طراحی از شیوه مبتدی و تک بعدی شروع شده و سپس آموزش تاتو بدن به‌صورت دو بعدی و ایجاد سایه روشن‌ها را هم یاد خواهید گرفت. می‌دانیم که تاتو با کمک سوزن تاتو انجام می‌شود. در این دوره آموزش آرایشگری دترلند می‌توانید با انواع سوزن‌ها آشنا شده و کاربردشان را نیز تشریح کنید.

 

شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری دترلند 

ما آموزشگاه آرایشگری دترلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سال‌ها تجربه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به مهارت حرفه‌ای در زمینه آرایشگری دست یافته و حتی شانس مهاجرت به کشورهای دیگر هم برای‌تان فراهم می‌شود. رشته‌های محبوب در این آموزشگاه ارائه شده و می‌توانید مستقیما وارد بازار کار شوید. سرفصل‌های آموزشی تمامی دوره‌ها استاندارد بوده و بر پایه اطلاعاتی است که کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای تعیین می‌کنند. اساتید و مربیان حرفه‌ای و کارآزموده در اختیار شما قرار گرفته و بعد از دوره هم می‌توانید با شرکت در آزمون، مدرک معتبر دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و طی کردن مراحل ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌توانید به سایت آموزش آرایشگری deterland.com مراجعه کرده و در ساعات اداری و تعیین شده با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم تماس حاصل کنید. فراموش نکنید که امکان رفع اشکال به واسطه پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان حتی پس از اتمام دوره‌ هم فراهم شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 191

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها