00%
منو

آیا درب های چوبی برای اتاق خواب مناسب هستند

درب های داخلی ساختمان ها احتمالا برای شما هم مهم هستند، اگر به تازگی صاحب خانه ای شده اید و ترجیح می دهید ملکی را خریداری کرده و صد البته که واحد آپارتمانی در حال ساخت است و در مورد درب های ورودی از شما سوال پرسیده می شود ، موارد مختلفی پیشنهاد می شود و حتی خودتان هم شروع به گشت و گذار در بازار درب می کنید .

انتخاب و خرید درب چوبی همواره یکی از اصلی ترین گزینه هایی هستند که می توانید آن ها را انتخاب کنید.

درب اتاق خواب شما می تواند بخش مهمی از زیبایی ظاهری ملک باشد، البته که این درب ها معمولا از چوب انتخاب می شوند و به طور کل لایه اصلی و بیرونی آن ها از جنس و ظاهر نزدیک به چوب است، اما مسئله کلیدی و اصلی که کم تر به آن اشاره می شود انواعش خواهد بود.

درب های اچ دی اف در ایران جز پرفروش ترین گزینه های موجود هستند و مدل های ضد آب و پوسیدگی علاوه بر درب های ورودی برای درب های داخلی ساختمان موجود هستند.

یکی از درب هایی که به عنوان درب ورودی بسیار طرفدار دارد درب ضد سرقت می باشد این درب ها ویژگی های خاص دارد که از شکستن و آسیب به آن جلوگیری می شود.

خرید انواع درب های داخل منازل

حتی امروزه درب های لابی نیز به شکل درب ضد سرقت موجود می باشند و باید گفت که مقاومت درب های لابی در ساختمان ها باید بالا باشد، چون عبور و مرور در املاکی که دارای لابی هستند بیشتر است و عمومیت آن نسبت به خانه های شخصی بیشتر است، حتی اگر محل کار شما نیز درب ضد سرقت اصلی دارد، بهتر است درب اتاق آن نیز محکم و امن باشد.

چون ممکن است عده ای از سارقین با استفاده از تکنیک های موجود و یا داشتن کلید وارد ساختمان و واحد شده و همین طور باید در برابر درب اتاق نیز همین مقاومت وجود داشته باشد تا آن ها به راحتی به هدف خود نرسند.

اگر می خواهید درب اتاق خواب خود را در برابر ضربه مقاوم تر کنید باید به کلید و قفل آن توجه کنید. امروزه قفل های کارتی، پسورد دار و اثر انگشت دار جای خود را به مدل های قدیمی داده اند و با اندک هزینه ای می توانید امنیت را برای خانه خود کامل کنید.

البته که درب های چوبی برای اتاق ها به طور معمول استفاده می شوند.

انواع درب های چوبی اتاق خواب

با توجه به بودجه ای که مد نظر دارید باید بگوییم هم می توانید درب چوبی لوکس و گران قیمت و هم معمولی و هم حتی ارزان قیمت را تهیه کنید، مسئله ضخامت، امنیت قفل و همین طور لولا این درب ها است که با توجه به گستره قیمت بالایی که در بازار موجود است و می توانید با بررسی فروشگاه های درب و پنجره آن ها را مشاهده کنید، بهتر است درب های مقاوم در برابر ضربه و اورجینال را حتی برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

ام دی اف امروزه در بیشتر درب هایی که می بینید استفاده می شود ، بخصوص چوب درب اتاق خواب ، اما میزان استفاده از این نوع چوب و همین طور کیفیت و شرکت طراح و سازنده قیمت را متغیر می کند .

درب های HPL و البته HDF در حال حاضر در بازار کشور به عنوان گزینه های ارزان یاد خواهند شد.

نکات مهم انتخاب درب داخلی ساختمان

درب لابی، عموما در حال حاضر بیشتر فلزی خواهد بود، درب ورودی به هر واحد نیز کاملا ضد سرقت است و در نهایت درب دیگری که ما در مورد آن اطلاعاتی به شما شرح می دهیم، یا چوبی است و یا این که WPC و UPVC.

اما به هر حال هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و قطعا در اولین فاکتور انتخاب برای هر خریدار قیمت تعیین کننده است، این که آیا حفاظ و امنیت از اتاق و بخش ورودی به ساختمان که قصد استفاده از این درب را دارید مهم است یا خیر؟

رنگ درب و همین طور یراق آلات صنعتی که در در ساخت درب اتاق خواب استفاده می شود این نرخ را مرتبا دگرگون می سازد.

درب ضد سرقت از قفل های ضد ضربه و مقاوم در برابر فشار استفاده می کنند و قطعا قیمت بالاتری دارد. اما خرید آن راحت تر می باشد چون معمولا درب های ضد سرقت وارداتی به صورت آماده وجود دارند و نیاز نیست منتظر ساخت آن شوید و می توانید از فروشگاه های مطرح مثل فروشگاه چوب صنعت دریس خرید اینترنتی درب ضد سرقت را تجربه کنید.

درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران، در انواع مختلفی وجود دارند. درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی از معروف ترین این درب ها می باشند اما درب های ضد سرقت ایتالیایی نیز گاهی اوقات در بازار دیده می شوند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 318

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها