00%
منو

جدیدترین فیلم های 2020 را با دوبله فارسی و رایگان تماشا کنید

همه روزه سایت های دانلود فیلم تلاش میکنند تا فیلم های جدید منتشر شده در همان روز را در اخیتار کاربرانشان قرار دهند، وبسایت اینترنتی هکس دانلود که در همین زمینه تلاش میکند، جدید ترین فیلم های روز را با دوبله فارسی از رسانه خود منتشر کند. این مقاله نیز توسط کارشناسان تولید محتوای این مجموعه گردآوری و تنظیم شده است، در ادامه به معرفی فیلم های جدید دوبله فارسی که به تازگی در هکس دانلود پخش شده، میپردازیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی فیلم انگاشته

فیلم سینمایی TENET 2020، انگاشته یا تنت (Tenet)، یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۰ اکران شد. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون ستارگان فیلم هستند.انگاشته ابتدا قرار بود در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ به روی پرده برود اما به دلیل شیوع کووید ۱۹، نمایش آن دو بار به تأخیر افتاد. فیلم در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر به صورت آی‌مکس، ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری اکران شد. انگاشته با نظرات مثبت منتقدان همراه بود. تیم بازیگری و وجه فنی فیلم ستایش شد اما از نظر پیچیدگی و گنگ بودن داستان و ضعف در شخصیت‌پردازی مورد انتقاد قرار گرفت.

خلاصه داستان فیلم : در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین المللی ، یک عامل ناشناس سیا ، معروف به قهرمان داستان ، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت جذب می شود تا در یک وظیفه جهانی که بیش از زمان واقعی انجام می شود شرکت کند. مأموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور ، یک الیگارشی لشکرکش روسی با توانایی های شناختی. قهرمان داستان به زودی بر مهارت “وارونگی زمان” به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو تسلط خواهد یافت…

فیلم انگاشته 2020 با دوبله فارسی در رسانه هکس دانلود منتشر شده است.

 

معرفی فیلم انولا هلمز

فیلم سینمایی Enola Holmes 2020‎، انولا هولمز (Enola Holmes‎) یک فیلم انگلیسی–آمریکایی در ژانر ماجراجویی و معمایی به نویسندگی جک تورن و کارگردانی هری بردبایر است که براساس اولین نسخه از مجموعه کتاب‌هایی با همین نام اثر نانسی اسپرینگر به رشته تحریر درآمده است. میلی بابی براون در نقش اصلی و همچنین یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم، در کنار هنری کویل، سم کلفلین، عدیل اختر، فیونا شاو، فرانسیس د لا تور و هلنا بونهام کارتر از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم : زمانی که مادر انولا هولمز در جشن تولد ۱۶ سالگی او به طرز اسرارآمیزی ناپدید می‌شود، او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگ‌ترش یعنی شرلوک و مایکرافت برای یافتن مادرش است، اما او خیلی زود متوجه می‌شود که آن‌ها هیچ علاقه‌ای به حل این پرونده ندارند و قرار است او را به یک مدرسهٔ شبانه‌روزی بفرستند. حال انولا به‌عنوان یک زن جوان بی‌باک، باهوش و مجرب، تنها کاری که می‌تواند در سال ۱۸۸۰ انجام دهد، این است که به لندن سفر و این راز را کشف کند…

فیلم انولا هلمز 2020 با دوبله فارسی در رسانه هکس دانلود منتشر شده است.

معرفی فیلم ساخت ایتالیا

فیلم سینمایی Made in Italy 2020، ساخت ایتالیا (Made in Italy‎) یک فیلم در ژانر کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی جیمز دارسی محصول کشور ایتالیا و بریتانیا است. از جمله بازیگران آن می‌توان به لیام نیسون، والریا بیللو و لینزی دانکن اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم : هنرمندی به نام رابرت، همراه با پسرش جک عازم کشور ایتالیا می‌شود تا خانه‌ای قدیمی که از همسر مرحومش به آنها ارث رسیده را به فروش برساند. البته رابرت و جک پیش از فروش این خانه باید آن را تعمیر و نوسازی کنند و…

فیلم ساخت ایتالیا 2020 با دوبله فارسی در رسانه هکس دانلود منتشر شده است.

 

معرفی فیلم ایوا

فیلم سینمایی Ava 2020، ایوا (Ava)، یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن دلهره‌آور به کارگردانی تیت تیلور و نویسندگی متیو نیوتن است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. جسیکا چستین، کالین فارل، کامن، جان مالکوویچ، جینا دیویس و جوآن چن ستارگان فیلم هستند. چستین علاوه بر بازی در نقش اصلی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز است. فیلم‌برداری این فیلم از سپتامبر ۲۰۱۸ در بوستون آغاز شد. ایوا در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ توسط ورتیکال انترتینمنت اکران خواهد شد.

داستان فیلم دربارۀ ایوا یک قاتل خطرناک است که برای سازمان سیا کار میکند او برای کشتن افراد مشهور به شهر های مختلف سفر میکند، اما در یکی از ماموریت هایش به مشکل بزرگی برمیخورد…

فیلم ایوا 2020 با دوبله فارسی در رسانه هکس دانلود منتشر شده است.

معرفی فیلم کمپ جادو

فیلم سینمایی Magic Camp 2020، مجیک کمپ یکی از اولین فیلم‌هایی بود که شرکت والت دیزنی اعلام کرد قرار است ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و با اینکه مراحل ساخت فیلم مدت‌ها پیش به پایان رسیده بود، خبر زیادی در مورد این فیلم در دسترس نبود و تنها می‌دانستیم که این فیلم کمدی قرار است در طول سال ۲۰۲۰ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم مجیک کمپ منتشر شده و همچنین مشخص شد قرار نیست خیلی برای انتشار آن صبر کنیم.

خلاصه داستان فیلم : فیلم داستان گروهی را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا به یک شعبده‌باز کمک کنند تا دوباره عشق و علاقه خود به جادو و تردستی را به‌دست بیاورد و دوباره به حرفه خود بازگردد. در طول آن او یاد می‌گیرد که شادی خود را پیدا کند و دوباره اعتماد به نفسش را به‌دست بیاورد.

این فیلم نیز در سایت هکس دانلود با دوبله فارسی قرار گرفته است. اگر به دنبال مرجعی برای دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی هستید میتوانید از طریق سایت هکس دانلود به آرشیوی قوی از فیلم های دوبله فارسی دست یابید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 393

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها