00%
منو

گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست؟

گرانترین و بهترین عطر دنیا

گرانترین و بهترین عطر دنیا

کمپانی های زیادی در زمینه تولید عطر فعالیت دارن که بین تمومشون، بعضی ها یک سری از محصولات رو با قیمت بسیار بالا عرضه می کنن، چون کیفیت فوق العاده خوبی داره و در ترکیبات یا پکیجینگ اون از مواد منحصر به فردی استفاده شده. این ادکلن ها به عنوان عطر جذب کننده مردان یا زنان کار خودشون رو به خوبی انجام می دن و رایحه فوق العاده ای در محیط پخش می کنن.

ادکلن های زیادی از جمله عطر زنانه دیور جادور هستن که قیمت نسبتا بالایی دارن، اما تقریبا همه می تونن اونا رو بخرن. اما برخی محصولات خوشبوکننده با قیمت های نجومی و باورنکردنی به بازار عرضه میشن و حتی تونستن رکورد گینس رو هم بشکنن. شوموخ، دی کی ان وای طلایی، کلایو کریستین نامبر وان جز اسامی هستن که به گوش علاقه مندان به عطرهای لاکچری آشنا هست.

6 ادکلن گران و لاکچری در جهان

گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست؟ این سوال خیلی از افراد می تونه باشه؛ برای همین ما به عنوان مرجع در خدمتتون هستیم تا لیستی از این عطر و ادکلن ها رو بهتون معرفی کنیم:

شوموخ، نامی آشنا در بین عطرهای گران دنیا

شوموخ

شوموخ

وقتی از گرانترین ادکلن دنیا صحبت می کنیم، بدون شک همیشه اسم شوموخ در صدر لیست قرار می گیره. این محصول توسط عطر ساز معروف اصغر الآدم در سال 2019 در برج خلیفه به بازار معرفی شد، اما تعجب همه را برانگیخت. روی بطری این عطر، الماس های زیادی کار شده که باعث بالارفتن ارزش اون میشه. همچنین قابلیت اسپری عطر با کنترل از راه دور هم داره که این ویژگی اونو یک سر و گردن نسبت به رقبا بالاتر می بره.

از جمله تزئینات دیگه بطری عطر شوموخ میشه به صدف های نقره ای اشاره کرد که جذابیت خاصی به بطری بخشیدن. همچنین سازنده ها از طلای صورتی برای ساختن گل های رز روی بطری استفاده کردن که جذابیت اونو بالا می بره. در سمت بالای بطری هم یک شاهین از جنس الماس قرار داره که بدون شک هر کی اون رو ببینه، تا مدت ها ظرافت و نحوه خاص طراحی اون به یادش می مونه.

در واقع میشه گفت که ارزشمندتر از خود این عطر، شیشه محصول هست. کارشناس ها میزان جواهرات به کار رفته در شیشه این محصول رو 2749 گرم طلای 18 عیار، 3571 الماس 38.55 قیراطی و 5892 گرم نقره خالص اعلام کردن.

اگه این عطر رو روی پوست بدنتون استفاده کنید، تا بیشتر از 12 ساعت ماندگاری داره. همچنین در صورت استفاده از اون بر روی پارچه، انتظار میره که بوی اون تا 30 روز ماندگاری داشته باشه.

دی ‌کی‌ ان ‌وای طلایی، از عطرهای گران قیمت در جهان

دی ‌کی‌ ان ‌وای طلایی، از عطرهای گران قیمت در جهان

دی ‌کی‌ ان ‌وای طلایی، از عطرهای گران قیمت در جهان

در گذشته دی ‌کی‌ ان ‌وای طلایی عنوان اولین و گرانترین عطر جهان رو به خودش اختصاص داده بود، اما با معرفی شدن شوموخ جایگاه اون به رتبه دوم تنزل پیدا کرد. دی ‌کی‌ ان ‌وای طلایی محصول مشترک تیم DKNY و مارتین کتز طراح جواهرات هست و تونسته توجه های زیادی رو در دنیا از آن خودش کنه.

جواهرات گرانقیمت زیادی در بطری DKNY طلایی به کار برده شده که از جمله اونها می شه به 2700 الماس سفید، 183 یاقوت کبود زرد، 1 الماس قناری زرد 2.43 قیراطی، 15 الماس صورتی استرالیایی و 1 یاقوت 3.07 قیراطی اشاره کرد.

اگه به طراحی این عطر نگاه کنید، یک افق نمادین از شهر نیویورک می بینین. این محصول برای خیریه ساخته شد و بعد از اینکه به فروش رسید، تموم درآمدش رو به خیریه Action Against Hunger اهدا کردن.

قیمت دی کی ان وای طلایی 1 میلیون دلار هست.

کلایو کریستین نامبر وان، عطر زنانه لاکچری

کلایو کریستین نامبر وان یکی عطر بسیار جذاب برای خانوم هاست که عنوان گرانترین عطر دنیا رو هم یدک می کشه. این عطر خوشبو توسط روجا داو ساخته شده و در ترکیب اون می تونید رایحه گل های معطر مثل یاسمین، روغن گل رز و وانیل تاهیتی رو استشمام کنید.

در بطری کلایو کریستین نامبر وان هم از طلا و جواهرات استفاده شده، برای همین ارزش اون تا حد زیادی بالا میره. در واقع روی بطری این محصول یک یقه طلای 18 قرار گرفته. درپوش این عطر هم از جنس الماس 5 قیراطیه.

برای خرید کلایو کریستین نامبر وان باید 12721 دلار هزینه بپردازید.

عطر کمیاب و گران Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes

می خوایم یکی از خاص ترین و کمیابترین عطرهای جهان رو بهتون معرفی کنیم که تا به الان فقط 3 بطری از اون ساخته شده و در دنیا وجود داره. عطر Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes توسط شرکت باکرا ساخته شده و با نت های کندر و مر می تونه شما رو جذب خودش کنه.

شرکت باکرا در واقع در زمینه ساخت کریستال های نفیس فعالیت داره و بطری های بسیار شیک و زیبایی برای عطر Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes ساخته؛ به همین دلیل ارزش این عطر بالا رفته و بسیاری از علاقه مندان به ادکلن و عطر تمایل به خرید این محصول دارن.

برای خرید هر انس از عطر Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes باید 6800 دلار هزینه پرداخت کنید.

Chanel Grand Extrait، از نادرترین و بهترین عطرهای دنیا

عطر Chanel Grand Extrait هم یکی از نادرترین محصولات خوشبوکننده در تمام دنیا هست که توسط برند شنل ساخته شده و محبوبیت زیادی داره. تولیدکننده رایحه ای انتزاعی و فوق العاده خاصی برای این محصول در نظر گرفته تا اونو تبدیل به بهترین عطر جهان کنه.

بطری عطر Chanel Grand Extrait شبیه یک الماس بزرگ ساخته شده؛ این بطری مهر و موم بادروشاژ داره تا خلوص رایحه این محصول حفظ بشه و کیفیتش از بین نره.

قیمت هر انس Chanel Grand Extrait برابر با 4200 دلار هست.

عطر رمزآلود Roja Haute Luxe

می خوایم از عطری صحبت کنیم که فرمولاسیون ساخت اون تا 25 سال به صورت راز، نزد سازنده اش نگهداری شد! متخصص و تاریخدان رژا دوا قبل از اینکه عطر Roja Haute Luxe رو بسازه، لیست مواد اولیه اش رو تا 25 سال مخفی نگه داشت. شاید بپرسید مگه ترکیبات این محصول چیه؟

خوشبختانه الان راز مواد اولیه این عطر برملا شده. تولیدکننده در ترکیب Roja Haute Luxe از نت های گلی، عنبر، خربزه، خزه بلوط، نعناع هندی یا پچولی، زنجبیل و وانیل استفاده کرد تا این محصول خاص و بی نظیر رو بسازه.

عاملی که عطر Roja Haute Luxe رو خاص و منحصر به فرد می کنه، وجود تکه های طلای 24 عیار داخل بطری اون هست. این تکه های طلا باعث افزایش جذابیت این محصول شدن.

برای خرید هر انس از عطر Roja Haute Luxe باید 3500 دلار هزینه کنید.

کلام آخر؛ عطرهای گران و لاکچری دنیا!

گرانترین عطرهای دنیا مثل شوموخ، DKNY طلایی، کلایو کریستین نامبر وان، Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes، Chanel Grand Extrait و Roja Haute Luxe، معمولا یا رایحه بسیار کمیابی دارن یا در شیشه و بسته بندیشون از انواع جواهرات مثل الماس یا طلا استفاده شده. قطعا خرید و استفاده از این محصولات گران قیمت باعث می شه که خاص به نظر برسین و پرستیژ و کاریزماتون پیش بقیه بالاتر بره. حتی اگه قصد خرید هم ندارین، آشنایی با برندهای معروف دنیا برای تولید عطرهای لاکچری و خاص، خیلی جالب و هیجان برانگیزه!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 38

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها