00%
منو

بهترین عطر روغنی مردانه

میزان غلظت عطر و ادکلن‌ها به مقدار آب و الکل موجود در آن بستگی دارد. برای مثال عطر، درصد بسیار کمی از آب و الکل تشکیل شده است و بیشتر حجم آن را اسانس یا روغن تشکیل می‌دهد. از طرف دیگر در ادکلن اسانس کمتری به کار برده شده است و بیشتر از آب و الکل تشکیل شده است. در عطر روغنی همان طور که از نام آن پیداست، روغن‌ها نقش مهمی در تعدیل اسانس عطر دارند. به این معنی که به جای آب و الکل، روغن های حامل وظیفه‌ی پراکندن رایحه ها را بر عهده می‌گیرند. با این توضیح عطر روغنی نیز در دسته‌ی عطرهای غلیظ قرار گرفته و خصوصیات عطرهای غلیظ را با خود دارد.

معرفی بهترین عطرهای روغنی مردانه

 عطر Black Afgano

عطر بلک افغان شاید معروف‌ترین ادکلنی باشد که هم به عنوان عطر بانوان و هم آقایان شناخته شده است! گرچه این عطر به عنوان یک ادکلن مردانه شناخته شده است ولی با اکثر بانوانی که دنبال یک ادکلن با رایحه تلخ هستند بسیار مناسب است. اسپری کردن این عطر سبب حس بوی گیاه شاهدانه و نت‌های سبز می‌شود، که این ترکیب اسموکی و سرشار از تلخی قهوه بوده و آرامش و تمرکز خاصی ایجاد می‌‌کند.

 عطر Black Afgano

 عطر Black Afgano

عطر savage

عطر ساواج پنسیس با فرمولاسیون و طراحی 100 میلی‌ لیتری توسط عطرساز مشهور «فرانسوا دماکی» در سپتامبر سال 2017 روانه بازار شد. از ویژگی های این عطر می توان به دارا بودن میوه، ادویه و گیاهان معطر، رایحه شیرین، تند و خنک، نت های ترنج، فلفل، اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سچوان، نارنج و نعناع هندی، لابدانیوم، آمبروکسان و سدر، قدرت پخش بو، ماندگاری بالا، شادی و نشاط آور اشاره کرد.

عطر مردانه Creed Aventus

عطر کرید اونتوس در سال 2011 توسط برند کرید و عطرسازان برجسته به نام‌های اروین کرید و اولیویه کرید در کشور فرانسه ساخته‌شده است. این عطرجزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برند کرید است. البته خیلی از کارشناسان کرید اونتوس را عطر روغنی حساب نمی کنند ولی در کل این عطر، روغنیبه حساب می آید.

عطر مردانه Creed Aventus

عطر مردانه Creed Aventus

مزایای عطرهای روغنی چیست ؟

  • عطرهای روغنی ماندگاری بیشتری دارند
  • عطرهای روغنی باعث التهاب پوست نمی‌شوند
  • عطرهای روغنی باعث صرفه جویی بیشتری می‌شود
  • رایحه‌ی عطرهای روغنی و غیرروغنی تفاوتی با هم ندارد
  • عطرهای روغنی مناسب استفاده روزمره هستند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 377

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها