00%
منو

معرفی بهترین یونیت های دندانپزشکی برتر

یونیت دندانپزشکی یکی از مهم ترین ابزارهایی است که باید برای یک مطب دندانپزشکی خریداری شود. در واقع، بدون وجود یونیت دندانپزشکی، امکان معالجه بیماران وجود ندارد. اما فقط خرید یک یونیت دندانپزشکی کافی نیست. لازم است که پزشکان تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت همچون یونیت های دندانپزشکی را خریداری کنند تا بتوانند بازده کار خودشان را افزایش دهند. با توجه به بالا رفتن قیمت خرید یونیت دندانپزشکی در ایران، بسیاری از دندانپزشکان به دنبال این هستند که یونیت های با کیفیت و در عین حال، ارزان را خریداری کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم اقدام به معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر نماییم. بنابراین، در صورتی که قصد خرید انواع یونیت دندانپزشکی را دارید، ولی نمی دانید که کدام نوع یونیت را خریداری کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر

بهترین یونیت های دندانپزشکی

بهترین یونیت های دندانپزشکی

یونیت های دندانپزشکی یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که باید برای راه اندازی مطب دندانپزشکی مورد استفاده قرار گیرند. این یونیت ها عمدتا دارای شکل ها و طرح های متفاوتی هستند و همین موضوع باعث شده است که افراد برای خرید آن ها کمی گیج بشوند. به غیر از زیبایی و خاص بودن یونیت دندانپزشکی، باید به ویژگی های یونیت و برند تولید کننده آن توجه ویژه ای داشت. در ادامه مقاله برای معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر با ما همراه باشید.

5 نمونه از بهترین یونیت های دندانپزشکی

معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر زیگر

معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر زیگر

  • یونیت دندانپزشکی زیگر U100

زمانی که بحث معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر می شود، حتما یونیت های دندانپزشکی زیگر در لیست یونیت های دندانپزشکی برتر قرار می گیرند. این یونیت ها دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و عمدتا می توانند برای بسیاری از مطب های دندانپزشکی پرکاربرد باشند.

یونیت دندانپزشکی زیگر U100 یکی از بهترین یونیت های دندانپزشکی برند زیگر است که ساخت کشور ایران نیز می باشد. این یونیت دندانپزشکی دارای چراغ های ال ای دی با کیفیت بوده و همچنین دارای صفحه لمسی حرارتی می باشد. داشتن بدنه کامل آلومینیومی، کیفیت یونیت دندانپزشکی را افزایش داده است. سیستم 5 شلنگه موجود در این یونیت دندانپزشکی، باعث شده است که افراد بسیار زیادی علاقه مند به خرید این یونیت شوند.

از لحاظ کنترل صندلی، یونیت دندانپزشکی زیگر u100 به بهترین شکل عمل می کند. به طوری که می توان صندلی را از طریق سه مکان مختلف کنترل کرد. این یونیت دندانپزشکی در 12 رنگ متنوع و زیبا قابل ارائه بوده و می تواند گزینه خوبی برای دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی پزشکان باشد.

  • یونیت زیگر V1000

در میان لیست معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر، حتما باید نام یونیت زیگر V1000 را ببریم. این یونیت دندانپزشکی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از همه مهم تر ساخت ایران می باشد. این یونیت دندانپزشکی نیز دارای چراغ ال ای دی بوده و امکان نوردهی مناسب به فضای دهان داخل بیمار را نیز دارد. داشتن سیستم 5 شلنگه، از جمله ویژگی های دیگر یونیت V100 زیگر می باشد. این یونیت دندانپزشکی بر خلاف یونیت دندانپزشکی U100 دارای سیستم لمسی نیست.

اما به هر حال کیفیت بالایی نیز دارد و می تواند با بدنه مقاوم تا سال های سال مورد استفاده قرار گیرد. حافظه لیوان، چرخش 90 درجه باکس یونیت، موتور قوی، ساکشن با کیفیت و … از جمله ویژگی های یونیت دندانپزشکی V1000 می باشند.

  • یونیت دندانپزشکی شیک طب

یونیت دندانپزشکی شیک طب یکی از انواع یونیت های دندانپزشکی ارائه شده در کشور ایران است که طراحی فوق العاده زیبایی دارد. این یونیت دندانپزشکی دارای 5 شلنگ در بالا بوده، ولی امکان وصل کردن پنجمین شلنگ را نیز فراهم کرده است. بنابراین، یونیت دندانپزشکی شیک طب مانند یونیت های دندانپزشکی زیگر دارای سیستم 5 شلنگه می باشد.

داشتن روکش های قابل شستشو، از جمله ویژگی های بارز این یونیت دندانپزشکی محسوب می شود. این یونیت دندانپزشکی دارای مخزن آب اضطراری می باشد و می تواند به خوبی نیازهای یک دندانپزشک را برطرف کند.

  • یونیت های دندانپزشکی دنتوس

نام دنتوس همیشه در لیست معرفی یونیت های دندانپزشکی وجود دارد. یونیت های دندانپزشکی دنتوس دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. با اینکه این یونیت های دندانپزشکی، کاملا ایرانی می باشند، اما از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کنند. صندلی فول اتوماتیک یونیت دندانپزشکی دنتوس، باعث شده است که بسیاری از دندانپزشکان علاقه مند به خرید این یونیت دندانپزشکی شوند.

این یونیت دندانپزشکی دارای جنس بدنه آلومینیومی بوده و به صورت یک پارچه به تولید رسیده است. سیستم دو منظوره مخزن آب موجود در این یونیت، به هیچ وجه باعث کاهش میزان آب مورد نیاز دندانپزشک نمی شود. این یونیت دندانپزشکی به دلیل داشتن سیستم کنترل لمسی، به راحتی امکان کنترل را برای دندانپزشک فراهم می کند. در حال حاضر، یونیت های دندانپزشکی دنتوس به دلیل کیفیت بالایی که دارند، به کشورهای مختلف جهان نیز صادر می شوند.

  • یونیت دندانپزشکی ویتالی؛ یونیتی با کیفیت و خارجی

یکی دیگر از انواع یونیت های دندانپزشکی خارجی که در لیست بهترین یونیت های دندانپزشکی قرار می گیرد، یونیت دندانپزشکی ویتالی است. این یونیت دارای سیستم 4 شلنگه بوده و می تواند گزینه خوبی برای مطب های دندانپزشکان خاص پسند باشد. زیرا زیبایی منحصر به فرد این یونیت، دکوراسیون داخلی اتاق دندانپزشک را زیباتر جلوه می دهد.

یونیت دندانپزشکی ویتالی ساخت کشور سوئیس بوده و با داشتن سیستم توقف ایمنی، یکی از ایمن ترین یونیت های دندانپزشکی محسوب می شود. داشتن سری سه محوره از جمله ویژگی های این یونیت دندانپزشکی محسوب می شود.

قیمت بهترین یونیت دندانپزشکی

قیمت بهترین یونیت دندانپزشکی

قیمت بهترین یونیت دندانپزشکی

در حال حاضر، قیمت یونیت دندانپزشکی به عوامل مختلفی وابسته شده است. کیفیت یونیت، نوع یونیت، برند تولید کننده یونیت و ویژگی های مختلف یونیت، تاثیر زیادی بر روی قیمت نهایی یک یونیت دندانپزشکی دارد. بدیهی است که با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت یونیت دندانپزشکی خارجی بالاتر از قیمت یونیت های ایرانی است. این در حالی است که کیفیت یونیت دندانپزشکی ایرانی، بسیار بالا بوده و از لحاظ ویژگی یا با نمونه های خارجی برابری می کند و یا حتی بهتر از نمونه های خارجی است.

فیروز دنتال، وارد کننده انواع یونیت خارجی و ایرانی

خرید یونیت دندانپزشکی باید از طریق شرکت ها و فروشگاه های معتبر صورت گیرد. زیرا به هر حال یونیت های دندانپزشکی باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. در غیر این صورت، احتمال خرابی آن ها بسیار افزایش پیدا می کند.

فیروز دنتال به عنوان یکی از بهترین شرکت های وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی، در زمینه فروش یونیت دندانپزشکی ایرانی و خارجی و اتوکلاو دندانپزشکی فعالیت می کند. در حال حاضر، امکان خرید انواع یونیت های دندانپزشکی ایرانی و خارجی با کیفیت، از طریق فیروز دنتال وجود دارد. در صورتی که علاقه مند به خرید هر نوع تجهیزات دندانپزشکی هستید، می توانید با کارشناسان فیروز دنتال در ارتباط باشید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه یونیت دندانپزشکی یکی از مهم ترین و لازم ترین ابزارهای مطب دندانپزشکی محسوب می شود، خرید آن باید با تجربه زیاد و بر اساس اطلاعات قبلی صورت گیرد. در این مقاله سعی کردیم با معرفی یونیت های دندانپزشکی برتر، به افرادی که قصد خرید یونیت های دندانپزشکی را دارند، کمک کنیم. لازم به دکر است که در این مقاله تنها چند نمونه از یونیت های دندانپزشکی برتر موجود در کشور ایران معرفی شدند. بدیهی است که شرکت های تولید کننده یونیت های دندانپزشکی در کشور ایران و حتی جهان، برای پیشرفت محصولات خودشان، هر روز تکنولوژی های جدیدتری را برای تولید تجهیزات دندانپزشکی به کار می گیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 94

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها