00%
منو

بهترین سالادهای کرمان را از اسنپ فود سفارش دهید…

بهترین سالادهای کرمان

بهترین سالادهای کرمان

سالاد بخش مهمی از وعده‌های غذایی است که به هضم راحت‌تر غذا کمک می‌کند. تقریبا با هر ماده غذایی می‌توان یک سالاد خوشمزه با طعمی متفاوت را ایجاد کرد و آن را در کنار غذا یا به عنوان میان وعده سرو کرد. برخی از سالادها طعم شور، برخی شیرین و برخی طعم طبیعی ترکیباتی را دارند که درون آن استفاده شده است. اما در این میان اسامی برخی از سالادها شناخته شده‌تر است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی انواع سالاد در شهر کرمان بپردازیم و با ترکیب آنها آشنا شویم.

انواع سالاد در کرمان

سالادهایی که در اینجا معرفی می‌شوند تنها مخصوص کرمان نیستند و در تمام شهرهای ایران می‌توانید آنها را ببینید. پس از شناخت کافی در مورد این خوراکی‌ها، با خرید آنلاین سالاد کرمان می‌توانید گزینه‌های دلخواهتان را درب منزل دریافت کنید.

سالاد سزار

سزار یکی از سالادهای پرطرفدار در میان علاقه‌مندان به این مدل غذاست. این سالاد، ایتالیایی بوده و در تمام وعده‌های غذایی سرو می‌شود. همچنین برخی آنها را یک وعده غذایی کامل می‌دانند. برای درست کردن سالاد سزار، از کاهو، سس مایونز، سس خردل، سیر، لیمو ترش، پنیر پارمزان، نان تست، سرکه بالزامیک، نمک و فلفل سیاه و روغن زیتون استفاده می‌شود.

سالاد ماکارونی

یکی از انواع سالادهای مجلسی ایرانی است که در برخی مواقع به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی نیز سرو می‌شود. همانطور که از نام این سالاد پیداست ترکیب اصلی آن ماکارونی پخته شده بوده و به همراه سبزیجات پخته شده درست می‌شود. برخی افراد در سالاد ماکارونی از مرغ یا کالباس هم استفاده می‌کنند. در نهایت نیز سس مایونز فراوان به همراه ادویه‌های مخصوص، طعم نهایی غذا را مشخص می‌کند.

سالاد شیرازی

ساده‌ترین سالاد در هر رستوران، نوع شیرازی آن است. این مدل را همه ما در منزل درست کرده و طعم آن را چشیده‌ایم. ترکیب اصلی سالاد شیرازی، خیار، گوجه فرنگی و پیاز است که به صورت نگینی خرد شده‌اند. این ترکیب خوش ‌رنگ در نهایت به وسیله نمک، فلفل و آبغوره طعم‌ دار می‌شود. سالاد شیرازی یک سالاد ملی ثبت شده برای ایران بوده و در شیراز با نام سالاد آبغوره‌ای نیز معرفی می‌شود.

سالاد فصل

سالاد فصل، نام یکی دیگر از انواع سالادهای مجلسی بوده و به دلیل استفاده از مواد متفاوت در تهیه آن در فصول مختلف سال به این نام شناخته می‌شود. ترکیب اصلی و اولیه این سالاد، کاهو، خیار و گوجه فرنگی بوده و دیگر اجزای آن نیز با توجه به سلیقه‌های مختلف متفاوت است.

C:\Users\Notebook\AppData\Local\Temp\Rar$DRa5412.22765\2.jpg

به عنوان مثال برخی افراد به آن هویج، لوبیا، قوره و … اضافه می‌کنند. سالاد فصل معمولا با سس مایونز سرو می‌شود، اما اگر دارای رژیم غذایی هستید،، بهتر است هیچ چاشنی را به آن اضافه نکنید.

سالاد کلم

سالاد کلم با رنگ سفید خود یکی از انواع خوراکی‌های خوش‌طعم و پرطرفدار در کنار غذاهای ایرانی است. این سالاد برای بدن نیز بسیار مفید بوده و ترکیب اصلی آن هویج و کلم سفید است. همچنین شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی آن را درست کنید. برخی افراد برای زیباتر شدن سالاد خود از ترکیب کلم سفید و قرمز استفاده می‌کنند. در نهایت ترکیبات نهایی آن به وسیله سس سفید و ادویه‌های مخصوص سرو می‌شود.

سالاد اندونزی

سالاد اندونزی نیز جزو پرطرفدارترین و خوشمزه‌ترین‌ها بوده و در اغلب رستوران‌ها سرو می‌شود. همانطور که از نام این سالاد مشخص است، مخصوص کشور اندونزی بوده و ترکیب اصلی این سالاد هویج، کلم برگ، ذرت، کالباس، نخود فرنگی، خیارشور و دیگر ترکیبات دلخواه است. در نهایت نیز این ترکیبات به وسیله سس مایونز و ادویه‌های مخصوص طعم‌دار شده و سرو می‌شود.

سالاد کاپریل

کاپریل، یکی از سالادهای حرفه‌ای است که مخصوص کشور ایتالیا در فصل تابستان بوده و اصلی‌ترین ترکیب آن گوجه گیلاسی است. سالاد کاپریل در جنگ جهانی اول توسط یک کارگر ایتالیایی ایجاد شد و هدف اصلی او یادآوری پرچم کشور ایتالیا بود. پس از رونمایی این سالاد افراد زیادی آن را جدی نگرفتند اما در سال 1950 بود که پادشاه مصر، آن را توسط آشپز خود امتحان کرد و از آن تاریخ به بعد مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفت. از دیگر ترکیبات موجود در سالاد کاپریل می‌توانید به پنیر موزارلا، ریحان تازه، روغن زیتون، نمک دریایی و فلفل سیاه اشاره کنیم. طعم دهنده اصلی آن نیز سرکه بالزامیک است.

سالاد آمبروسیا

این سالاد را تنها در برخی از رستوران‌های خاص می‌توانید ببینید. ترکیب اصلی آن از میوه‌های مختلف بوده و طعمی شیرین دارد. آمبروسیا در قرن 19 در امریکا برای اولین بار تهیه شد و تا به امروز دستورالعمل‌های مختلفی برای آن عنوان شده است. اما اصلی‌ترین روش درست کردنش ترکیب خامه، قند، وانیل، پرتقال، نارگیل، مارشمالو، آلبالو و آناناس است. البته این خوراکی خوشمزه بیشتر به عنوان دسر استفاده می‌شود.

سالاد ماهی تن

سالاد ماهی تن همانطور که از نامش پیداست با استفاده از تن ماهی درست می‌شود. در سالاد تن ماهی از ذرت نیز استفاده شده و به وسیله سس مایونز، بافتی چسبنده ایجاد می‌شود. در نهایت این ماده خوشمزه روی نان تست‌های کوچکی که به صورت گریل شده هستند، قرار گرفته و سرو می‌شود. برخی افرادی به سالاد تن ماهی پیازچه هم اضافه می‌کنند که طعم نهایی سالاد را بهتر خواهد کرد.

خرید آنلاین سالاد از رستوران‌های اسنپ فود در کرمان

در این مطلب به معرفی سالادهای خوشمزه و معروفی پرداختیم که می‌توانید آنها را در کنار وعده‌های غذایی خود امتحان کنید. تمام این موارد قابلیت سفارش به صورت آنلاین را دارند. کافی است وارد سایت اسنپ فود https://snappfood.ir شوید و نام سالاد مورد نظرتان را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا با لیستی از رستوران‌های ارائه دهنده این خدمات روبه‌رو شوید.

C:\Users\Notebook\AppData\Local\Temp\Rar$DRa5412.23311\3.jpg در صفحه مخصوص هر رستوران منویی وجود دارد که سالاد مورد علاقه‌تان را می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. در نهایت نیز با پرداخت آنلاین، سفارش شما آماده و در مدت زمان کوتاهی به دستتان خواهد رسید. اگر شما هم سالادی را در اسنپ فود سفارش داده‌اید، نام آن به همراه ترکیباتی که برای درست کردنش استفاده شده را با ما به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت:   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام:  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 68

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها