00%
منو

ست کردن اکسسوری با کت و شلوار مردانه

ست کردن اکسسوری با کت و شلوار یکی از مواردی است که ذهن آقایان خوش پوش و شیک را همواره به خود معطوف خواهد کرد. اکسسوری نیز به دلیل جلوه خاصی که به پوشش شما خواهد داد به عنوان یکی از قسمت های مهم در زمان خرید لباس محسوب میگردد. این اکسسوری ها دارای انواع مختلفی هستند مانند کراوات، کفش، ساعت و… که میتوانید با توجه به کت و شلواری که آن را خریداری خواهید نمود، اکسسوری مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید و با ست کردن اکسسوری با کت و شلوار خریداری شده خود، زیبای خاصی را در پوشش خود ایجاد نمایید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کامل و جامعی را برای افراد خوش پوش و شیک قرار دهیم تا در حین خرید کت و شلوار و اکسسوری با رعایت این موارد بتوانند بهترین خرید ممکن را داشته باشند و از استایل و تیپ خود لذت ببرند.

ست کردن اکسسوری با کت و شلوار

 

زیبایی خیره کننده آقایان به وسیله ست کردن اکسسوری با کت و شلوار

در همه کشور های جهان زیبایی یکی از اولویت های موجود است. بسیاری به زیبایی در پوشش، زیبایی در آرایش و انواع زیبایی ها علاقه مند هستند. در دنیای مد امروزه زیبایی در پوشش و نوع ست کردن لباس ها با یکدیگر دارای گستره عظیمی است، تا جایی که امروزه طراحی مد و طراحی دوخت به عنوان یکی از برترین رشته های دانشگاهی و یکی از بهترین شغل ها در بازار کار شناخته می شوند. طراحی لباس و یا همان مد و فشن یکی از قسمت های جذاب و زیبا در صنعت پوشاک به حساب می آید. آراستگی و زیبایی در پوشش روزمره باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد خواهد شد. بسیاری از افراد در زمینه موفقیت های شغلی خود پوشش مناسب را به عنوان یکی از ملاک های اصلی این امر می شناسند. ست کردن اکسسوری با کت و شلوار یکی از ملزومات اصلی برای خوش پوشی آقایان است. اکسسوری به موارد اضافه ای که همراه لباس برای بیشتر نمودن جلوه استفاده میگردد، گفته میشود.

اکسسوری مردانه

انواع کت و شلوار برای استایل آقایان

در زمان خرید کت و شلوار به دو دسته عمده بر خواهیم خورد. یکی از این دسته ها کت و شلوار رسمی یا اداری است و دومین دسته کت و شلوار اسپرت است، در دسته اول خریدارانی را مشاهده خواهیم نمود که معمولا برای مراسم های رسمی و اداری و یا قرار ملاقات های خاص از آن استفاده خواهند نمود. از دسته دوم معمولا برای مراسم های دوستانه و قرارهای ملاقات معمولی تر استفاده میشود. اما در هر دو دسته توجه نمایید که نوع استایل و پوشش شما همان عقاید و باورهای شماست، در نتیجه باید بهترین های خود را به نمایش بگذارید. یکی از مواردی که میتواند زیبایی و جذابیت پوشش شما را دو چندان نماید ست کردن اکسسوری با کت و شلوار شماست که در  دو نوع میتوانید از اکسسوری مخصوص همان نوع استفاده کنید.

 

انواع اکسسوری های قابل استفاده با کت و شلوار

  • کراوات: یکی از بهترین و قابل مشاهده ترین اکسسوری هایی که میتوان از آن ها برای ست کردن اکسسوری با کت و شلوار مردانه یاد کرد، کراوات است. در زمینه ست کردن این محصول با کت و شلوار در نظر داشته باشید که رنگ پیراهن و طرح دار یا ساده بودن آن از مباحث مهمی هستند که در تعیین رنگ و طرح کراوات تاثیر گذار خواهند بود که باید هنگام خرید کراوات مردانه  باید به یاد داشته باشید. اگر پیراهن و کت ساده هستند از کراوات های طرح دار و با رنگ متضاد استفاده نمایید تا اکسسوری شما را قابل دیدن کند.
  • کفش: کفش به عنوان یکی از موارد ویژه برای استایل و شیک پوشی بیان میشود. کفش ها و نوع آن ها در استایل بسیار مهم هستند بهتر است در انتخاب کفش بسیار دقت نمایید، برای کت و شلوار های ساده از کفش های خاص بیشتر استفاده نمایید و برای کت و شلوار های طرح دار بهتر است از کفش های ساده استفاده کنید. رنگ انتخابی کفش نیز باید با رنگ کت شما همخوانی داشته باشد و نباید دقیقا همرنگ کت و شلوار باشد تا به چشم بیاید.
  • دستمال جیب: این اکسسوری را میتوانید با کراوات خود هماهنگ نمایید تا بهترین جلوه ممکن را داشته باشد.
  • دستمال گردن: اگر از این اکسسوری استفاده میکنید دیگر نیازی به استفاده از کراوات و دستمال جیب نیست. دستمال گردن خود به تنهایی میتواند یکی از اکسسوری های خاص و قابل مشاهده باشد. استفاده از دیگر اکسسوری ها به استایل شما حالت شلوغی و نامتعارفی خواهد بخشید. رنگ و طرح این محصول نیز باید با کت و شلوار ست گردد. اگر کت و شلوار ساده است از دستمال گردن طرح دار استفاده کنید در غیر این صورت از دستمال گردن ساده استفاده نمایید.
  • ساعت: این اکسسوری به عنوان یکی از معقول و معمول ترین اکسسوری هایی است که اگر با روش صحیح با کت و شلوار ست گردد میتواند یکی از بهترین استایل های موجود و ممکن باشد. ساعت استیل یا بند چرم میتواند یکی از بهترین انتخاب ها جهت ست کردن اکسسوری با کت و شلوار باشد.

ساعت مردانه

  • کمربند: این محصول را میتوانید با کفش هماهنگ نمایید تا زیبایی بیشتری از این دو محصول در استایل خود مشاهده نمایید.
  • دکمه سر آستین: در زمان انتخاب این محصول به عنوان اکسسوری بهتر است با توجه به استفاده خود بهترین گزینه را برگزینید. اگر به عنوان داماد قصد تهیه این محصول را دارید یکی از دکمه های سر آستین جذاب و نگین دار را انتخاب نمایید، در غیر این صورت به مدلی شیک و ساده بسنده نمایید.
  • کیف دستی یا کیف پول: اگر همیشه مواردی را دارید که در کیف قرار دهید این اکسسوری نیز میتواند به کیفیت استایل شما کمک کند و آن را از قبل زیباتر و جذاب تر نماید. وجود این اکسسوری اگر درست انتخاب گردد شما را جنتلمن تر نشان خواهد داد.

در نظر داشته باشید که انتخاب هر یک از این اکسسوری ها بسته به سلیقه فردی و شخصی است و هر فرد میتواند با توجه به نیاز و علایق خود این اکسسوری ها را تهیه نماید.

 

بهترین روش ست کردن اکسسوری با کت و شلوار

در زمان خرید کت و شلوار و انواع اکسسوری ها بسیار دقت نمایید چرا که اصلی ترین موردی که شما برای استایل خود خریداری نموده اید کت و شلوار است نه اکسسوری پس ابتدا کت و شلوار را تهیه نموده و سپس اکسسوری های مورد نیاز و مورد علاقه خود را نیز خریداری کنید. بهتر است از اکسسوری های ساده اما شیک و برند استفاده نمایید، تا زیبایی بیشتری را به استایل شما هدیه نماید.

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه هیدی استایل : https://hedistyle.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 362

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها