00%
منو

راهنمای خرید ادکلن رین دراپس زنانه اصل، مشابه کوکو شنل

خوشبو بودن یکی از ویژگی های هست که همه به دنبال آن هستیم و در این بین زنان به این امر مهم بیشتر از آقایان اهمیت می دهند و دوست دارند تا همیشه عطر های خوشبو خرید کنند.

برای اینکه خوشبو باشید اولین نکته این که باید به آن دقت کنید رایحه ادکلنی هست که قصد خرید آن را دارید. ادکلن رین دراپس اورجینال را برند اجمل تولید کرده است که یک برند اماراتی می باشد و این عطر شیرین می باشد. این عطر در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شده است و تاکنون توانسته فروش خوبی را داشته باشد زیرا عطری با کیفیت و خوشبو برای بانوان می باشد.

ادکلن زنانه رین دراپس Raindrops عطری خوشبو و متعادل برای بانوان می باشد که با رایحه شیرین و شاداب میوه و مرکبات شروع می شود و سپس حس ضعیفی از گل ها را در پس زمینه دارد. با گذشت زمان عطر رایحه ای تلخ پیدا می کند و همچنین حالت چوبی می شود که این امر با گذر زمان بیشتر نیز می شود تا جایی که حالت رسمی و جدی به عطر می دهد اما به دلیل حضور رایحه میوه ها و گل ها، این تلخی بالانس و قابل قبول می شود.

قیمت ادکلن رین دراپس زنانه، بسیار معقول می باشد و شما می توانید با پرداخت مبلغی، این عطر اورجینال را با ماندگاری مناسب تهیه کنید.

حجم این ادکلن اصل ۵۰ میلی لیتر می باشد.

درباره برند اجمل

برند اجمل یکی از نام آشناترین برندهای عطر و ادکلن در خاورمیانه و در کشور امارات می باشد. این برند در اویل دهه پنجاه میلادی در هندوستان تاسیس شد. علی اجمل در سال ۱۹۶۴، نام خانوادگی خودش را برای محصولات خود برگزید و بعد از گذشت ۱۲ سال، شرکت خود را به خاورمیانه منتقل کرد.

هیچ چیز خاطرات قدیمی را بهتر از بو بازسازی و یادآوری نمی کند، آن هم خاطراتی از عشق یا یک دوست قدیمی. شعار اجمل بازسازی خاطرات از طریق رایحه ها می باشد. کمپانی اجمل در حال حاضر تولید کننده بیش از ۳۰۰ نوع از بهترین و خوشبوترین عطر ها می باشد و این برند دارای نمایندگی فروش بسیار قوی با بیش از ۱۸۰ فروشگاه خرده فروشی اختصاصی است.

خرید عطر رین دراپس زنانه

اگر به عطرهای گران قیمت مثل کوکو شنل علاقه مند هستید، ادوپرفیوم رین دراپس جایگزین بسیار مناسبی برای آن خواهد بود و دوام بالای رایحه و پخش قابل قبول آن، ارزش آن را بیش از پیش می کند و قیمت مناسب آن بهترین انتخاب شما خواهد بود.

برای خرید ادکلن های برند اجمل می توانید به سایت مادام موسیو مراجعه کنید و ادکلن های این برند را به صورت اصل تهیه کنید و درب منزل خود، در سریعترین زمان دریافت کنید. همچنین مشاوران ما در سایت، اینستاگرام و واتس اپ آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین عطر به شما می باشند.

 

 

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 797

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها