00%
منو

راه کارهای موفقیت در اینستاگرام با آموزش صفر تا صد اینستاگرام

اینستاگرام شبکه ای اجتماعی است که اغلب افراد در آن یک یا حتی چند حساب کاربری دارند. بسیاری از افراد که به دنبال افزایش فالوور و کسب درآمد از این شبکه اجتماعی هستند دوره های آموزش صفر تا صد اینستاگرام را گذرانده اند و با اصول کار این شبکه آشنایی دارند. این پلتفرم به قدری در زمینه بازاریابی موفق بوده که نوع خاصی از تبلیغات با عنوان اینستاگرام مارکتینگ در این شبکه اجتماهی شکل گرفته است. در ادامه با دکتر فالوور به بررسی راه کارهای موفقیت در اینستاگرام می پردازیم.

خدمات مهم در اینستاگرام

اینستاگرام در ظاهر شبکه ای اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر یا ویدئو است. اما کسب و کارها از خدمات اینستاگرام برای معرفی بهتر محصولات خود استفاده می کنند. اگر ما خدمات این شبکه اجتماعی را بشناسیم در بازاریابی و معرفی محصولات خود موفق تر خواهیم بود. به عنوان مثال قابلیت هایی که در زمان درج استوری به ککاربر داده می شود می تواند در ساخت استوری های جذاب و تاثیرگذار به کاربر کمک کند. همچنین با استفاده درست از هشتگ ها می توانیم مخاطبان جدیدی برای کسب و کارخود پیدا کنیم. در کنار خدمات اینستاگرام، الگوریتم هایی وجود دارد که شناخت آنها امکان موفقیت ما را بالا می برد. برای مثال یکی از الگوریتم های این شبکه اجتماعی بازخورد پست های منتشر شده را در دقایق ابتدایی انتشار بررسی می کند. سپس در صورت درسافت لایک و کامنت زیاد، پست ما در بخش اکسپلور نمایش داده می شود. در صورتی که ما با این خدمت آشنا باشیم پست های خود را در زمان هایی منتشر می کنیم که کاربران ما آنلاین هستند.

در شبکه های اجتماعی، اجتماعی باشیم!

لازمه پیشرفت در هر شبکه اجتماعی، اجتماعی بودن است. در واقع اصول اینستاگرام مارکتینگ بر اجتماعی بودن و تعامل با دیگران بنا شده است. اگر برای خود یا کسب و کارمان یگ اکانت بسیار کامل با رعایت همه نکات داشته باشیم ولی با کاربران خود یا سایر کاربران تعامل نداشته باشیم، قطعا شکست می خوریم. راه های تعامل در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام بسیار ساده و در دسترس می باشد. می توانید پست هایی منتشر کنید که کاربر را درگیر کند که پست شما را لایک یا سیو کند و برای شما کامنت بگذارد. به کامنت ها و دایرکت ها با دقت پاسخ دهید. افراد مرتبط را در پست ها و استوری های خود تگ کنید. ویدئوهای مشترک تولید کنید. وقت پست مشترک شما با سایر افراد منتشر می گردد این شانس به شما داده می شود که از دیگر پیج ها نیز مخاطب جذب کنید.

آموزش مستمر

تکنولوژی هر روز حتی هر لحظه در حال رشد می باشد. شبکه های اجتماعی نیز برای جلوگیری از خستگی و یکنواخت شدن محیط برای کاربران همواره با آپدیت های جدید، قابلیت های جدید ارائه می دهند. به همین دلیل اگر به دنبال آموزش اینستاگرام هستید باید دوره های آموزش صفر تا صد اینستاگرام مطابق آپدیت های جدید را انتخاب کنید. با این کار قابلیت های جدید اینستاگرام را سریع آموزش خواهید دید. قابلیت های جدید همیشه برای مخاطبان جذاب است و توجه آنها را جلب می کند. در دوره های آموزش اینستاگرام می آموزیم چطور از امکانات ساده اینستاگرام برای رونق کسب و کار استفاده کنیم.

ترند های اینستاگرام

ترند (Trend) به معنای روند، مد و گرایش است. این واژه را این روز ها در مورد اینستاگرام زیاد می شویم. به روز بودن با ترند های جدید اینستاگرام بازده اینستاگرام مارکتینگ را افزایش داده و به اثر بخشی تبلیغات ما کمک کی کند. یکی از ترندهای اینستاگرام در مورد قالب صفحه می باشد. که افراد با انتشار پست های هماهنگ قالب ویژه ای برای صفحه خود می سازند. همچنین شناخت نحوه درج استوری های اینستاگرام و استفاده از فیلترهای مختلف، به ما در داشتن صفحه ای به روز کمک می کند. وقتی محصولات و خدمات خود را به نحوی جذاب و به روز به مشتری نمایش می دهیم تاثیر بیشتری از نظر حسی بر او خواهیم داشت.

کپی نباشیم

شاید افرادی را ببینیم که با یک ایده خوب در اینستاگرام مارکتینگ موفق بوده اند و مخاطبان زیادی را جذب کرده باشند. راحت ترین راه کپی کردن ایده آن ها و ساخت صفحه ای با ایده مشابه در اینستاگرام است. اما دقت داسته باشید که افراد به دنبال ایده های جدید و نوآورانه هستند. برای رسیدن به ایده های جدید کافی است خلاقیت داشته باشید یا نمونه کسب و کارهای افراد در خارج از کشور را بررسی کنید. شرکت هایی که خدمات اینستاگرام ارائه می دهند، می توانند در این زمینه به شما مشاوره بدهند. این شرکت ها ایده اولیه شما را ارزیابی می کنند. با بررسی کمی و کیفی ایده می توانند چشم اندازی از آینده این کسب و کار برای شما ترسیم کنند. مشاوره مالی در مورد هزینه های تبلیغات و عکاسی احتمالی که در آینده خواهید داشت، به شما می دهند و با دید بازتر می توانید به آینده کسب و کارتان نگاه کنید.

جمع بندی

اینستاگرام شبکه اجتماعی مبنی بر تعامل بین کاربران است. این شبکه بستری برای معرفی محصولات و خدمات مختلف برای کاربران فراهم کرده است که با روش های ساده می توانند به موفقیت برسند. دریافت آموزش های صفر تا صد اینستاگرام، به روز بودن اجتماعی بودن، آگاهی از روندهای این شبکه اجتماعی از راه کارهای موفقیت در اینستاگرام می باشد. ایده های نو همواره بیشترین جذابیت را برای مخاطبان دارند. باید به جای کپی کرده ایده های موفق به فکر ایده هایی جدید و جذاب باشیم تا بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب برجای بگذاریم. دکتر فالوور در این زمینه می تواند شما را کمک و راهنمایی کند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 85

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها