00%
منو

خرید بلیط اتوبوس یزد اصفهان همسفر

شرکت مسافربری همسفر فعالیت خودش را از اسفند ماه ۱۳۷۸ در تهران و در پارک سوار بیهقی آغاز کرد. این شرکت در ابتدا تنها با حدود یکصد دستگاه اتوبوس B7 شروع به فعالیت کرد. همسفر هم ‌اکنون دارای بیش از ششصد دستگاه اتوبوس‌های روز دنیا (اتوبوس‌های مان V.I.P محصول کشور آلمان) با سرویس‌دهی خوب و مناسب است. همسفر در اقصی نقاط کشور خدمات‌رسانی می‌کند. شرکت همسفر دارای حدود ۱۶۰۰۰ مسافر روزانه، ۸۰۰ سرویس روزانه و ۸۰ نمایندگی است. فروش بلیط به صورت حضوری و غیرحضوری و همچنین صدور همزمان بلیط رفت و برگشت مثل بلیط اتوبوس یزد اصفهان علی بابا، از جمله خدمات جدید مورد استفاده در این شرکت است. همچنین شرکت همسفر خدمات و ویژگی‌هایی دارد که تعدادی از آن‌ها را در زیر آورده‌ایم:

  • چنانچه بلیط همسفر خود را اینترنتی بخرید، می‌توانید شماره صندلی خود را انتخاب کنید.
  • به ازای هر هفت بلیطی که از طریق اینترنت یا تلفن همراه خریداری کنید، یک عدد بلیط رایگان به شما اهدا می‌شود.
  • بلیط‌هایی را که به صورت اینترنتی خریداری کردید، تا ۶ ساعت قبل از زمان حرکت از طریق سایت قابل استرداد هستند. البته مبلغ بلیط پس از کسر ۱۰ درصد از بهای بلیط به اعتبار خرید شما افزوده می‌شود و به حساب بانکی شما برگشت داده نمی‌شود.
  • تمامی اتوبوس‌ها و سرنشین‌ها از مبدا تا مقصد شامل بیمه سرنشین هستند.

پیشنهاد می‌کنیم شما نیز از خدمات این شرکت مسافربری حرفه‌ای و معتبر بهره ببرید و سفری امن و راحت را تجربه کنید.

مسیر اتوبوس یزد اصفهان

یزد و اصفهان دو تا از پر‌جمعیت‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شهرهای ایران هستند. بنابراین، مسیر این دو شهر از پرترددترین مسیرهای مسافرتی است. مسیر یزد به اصفهان تقریبا ۳۲۳ کیلومتر است و مسیر حدود ۴ ساعت طول می‌کشد. بلیط اتوبوس یزد اصفهان را می‌توانید از چندین شرکت مسافربری از جمله شرکت مسافربری همسفر تهیه کنید. بلیط اتوبوس یزد به اصفهان همسفر قیمت‎های مختلفی از حدود ۲۷۰ هزار تومان تا ۳۴۰ هزار تومان دارد. این قیمت‌ها با توجه به زمانی که قصد سفر دارید و نوع اتوبوس می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد. اصفهان و یزد دو تا از محبوب‌ترین و زیباترین شهرهای ایران هستند. به همین دلیل، مسیرهای جاده‌ای میان این دو شهر نیز زیبایی خاصی دارد. کوتاهی مسیر این دو شهر نیز، باعث شیرینی سفر پابرجا بماند.

برای لذت بیشتر از مسیر مقاله جاذبه های دیدنی مسیر تهران اصفهان با اتوبوس را مطالعه نمایید.

اتوبوس‌های همسفر

طبق قوانین سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، هر فرد می‎‌تواند تا ۲۰ کیلوگرم بار همراه خود حمل کند. چنانچه می‌خواهید بیشتر از ۲۰ کیلوگرم بار حمل کنید، باید هماهنگی‌های لازم را با شرکت مسافربری خود خود انجام دهید. همسفر علاوه بر اتوبوس‌های معمولی، اتوبوس‌های VIP نیز دارد. بعضی از اتوبوس‌های معمولی برای ۳۰ نفر و بعضی برای ۴۴ نفر ظرفیت دارند. اتوبوس‌های VIP همسفر ۲۶ نفر ظرفیت دارند. هر ردیف این اتوبوس‌ها سه صندلی دارند. دو صندلی آن‌ها به هم چسبیده و یک صندلی هم تک است. اتوبوس‌های وی آی پی همسفر امکاناتی به خصوصی دارند که شامل این موارد است: سیستم سرمایی و گرمایی مناسب، تهویه هوا، در دسترس بودن انواع نوشیدنی‌ها، صندلی‌های راحت، بسته پذیرایی و غیره. اکثر اتوبوس‌های همسفر تولید کارخانه «مان» آلمان است. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید بلیط اتوبوس یزد به اصفهان را تهیه کنید، آن را از شرکتی امن و مطمئن مانند همسفر تهیه کنید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس یزد اصفهان همسفر

شرکت مسافربری همسفر برای ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر، خرید بلیط اتوبوس همسفر را به روشهای مختلفی امکان‌پذیر کرده است. می‌توانید ۶ روش خرید غیر حضوری بلیط اتوبوس شرکت مسافربری همسفر را در لیست زیر مشاهده کنید.

  1. خرید بلیط به وسیله تلفن همراه: پس از اینکه با تماس با دفتر همسفر بلیط خود را رزرو کردید، پیامکی شامل شناسه پرداخت و مشخصات بلیط دریافت خواهید کرد. کد #54321*733* را شماره‌گیری کنید و مبلغ بلیط را پرداخت کنید. سپس، پیامک تایید خرید بلیط و مشخصات بلیط را دریافت خواهید کرد. برای دریافت بلیط خود، قبل از حرکت اتوبوس، به دفتر همسفر مراجعه کنید.
  2. خرید اینترنتی: به سایت همسفر مراجعه کنید و مسیر و ساعت حرکت و شماره صندلی را انتخاب کنید. می‌توانید مبلغ بلیط را به صورت اینترنتی و با کارت‌های طرح شتاب پرداخت کنید. بلیط به صورت الکترونیک صادر شده و در زمان سوار شدن بلیط را از صندوق شرکت تحویل می‌گیرید.
  3. دفاتر خدمات ارتباطی: شما می‌توانید به دفاتر خدمات ارتباطی (پیشخوان) مراجعه و درخواست صدور بلیط کنید. هزینه بلیط را همانجا پرداخت شده و با همان بلیط صادر شده به پایانه مربوط برای سفر خود می‌روید.
  4. پیک موتوری: شما می‌توانید با تماس تلفنی با شرکت همسفر بلیط خود را سفارش بدهید. پیک موتوری بلیط را به آدرسی که اعلام کردید می‌برد و مبلغ بلیط را بعد از دریافت آن به پیک موتوری پرداخت می‌کنید.
  5. دفاتر خدماتی مسافرتی طرف قرارداد با همسفر: شما می‌توانید به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مراجعه کنید. بلیط را سفارش بدهید و وجه را پرداخت کنید. سپس، برای سفر خود به پایانه مربوط مراجعه کنید.
  6. نصب اپلیکیشن اندروید علی بابا: شما می‌توانید اپلیکیشن اندروید علی بابا را دانلود کنید. این اپلیکیشن را را طریق گوگل پلی یا کافه بازار دریافت کنید. شما می‌توانید با این اپلیکیشن، بلیط اتوبوس یزد اصفهان را بخرید یا از خدمات شرکت بهره ببرید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 563

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها