00%
منو

هنر انتخاب اسباب بازی والدین

خرید اسباب بازی آنلاین

هنر انتخاب اسباب بازی، کودک آفرینشی آینه مانند است که صاف و بدون تیرگی باشد ، یک ورق سفید که روی آن چیزی نوشته نشده و آماده بازی است. دقت والدین و مربیان در آموزش و پرورش در این مرحله می تواند او را به یک فرد رده بالا و مفید جامعه تبدیل کند. برعکس ، سهل انگاری در انجام این وظیفه مهم می تواند او را متعادل و مضر برای خود و جامعه کند.

در تربیت کودکان از روشهای مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها غیر مستقیم است. همه کودکان علاقه زیادی به اسباب بازی kidbeetoys دارند ، بنابراین می توان از اسباب بازی ها به عنوان ابزاری برای یادگیری استفاده کرد. شاید بیشتر افراد متوجه نشوند که نحوه انتخاب و خرید اسباب بازی می تواند منجر به تغییرات اساسی در زندگی عاطفی ، فکری و اجتماعی کودک شود. از آنجا که امروزه خرید اسباب بازی برای کودکان معمول است ، والدین باید در انتخاب اسباب بازی متناسب با سن ، رشد روحی ، روانی و اجتماعی کودک دقت کافی داشته باشند.

به طور کلی، والدین را می توان هنگام خرید و انتخاب اسباب بازی به چهار دسته تقسیم کرد:

الف) گروهی از والدین هنگام خرید و انتخاب اسباب بازی برای فرزندان خود چه اسباب بازی پسرانه و چه اسباب بازی دخترانه ، با سلیقه و اعتقادات شخصی خود هدایت می شوند و خواسته ها و خواسته های فرزندان را در رتبه دوم قرار می دهند. برخی حتی فکر می کنند که ، به عنوان مثال ، هنگامی که یک اسباب بازی لوکس و گران قیمت برای بچه ها را بخرید ، آنها خدمت بزرگی به آنها کرده اند و خوشحالتر خواهند شد. شاید آنها همچنین می خواهند از طریق نوعی رقابت سلطه پیدا کنند

ثروت خود و فرزندتان را به دیگران نشان دهید. با این حال ، این به دو دلیل مضر است: اول ، آنها مقداری از پول خود را از نظر اقتصادی هدر می دهند. و ثانیا ، پس از خرید اسباب بازی آنلاین ، زیرا این سلیقه ساخته نشده است ، کودک آن را دوست ندارد ، “ناراحت می شود و پس از مدت کوتاهی آن را کنار می اندازد.

ب) گروه دیگری از والدین فقط به سلیقه و خواسته کودک توجه می کنند و به او اجازه خرید اسباب بازی کیدبی تویز می دهند. با توجه به اینکه اسباب بازی ها بر توانایی های عاطفی ، روانی و اجتماعی کودک تأثیر می گذارند ، ممکن است تمام اختیار کودک در انتخاب هر نوع اسباب بازی که می خواهد به او داده نشود.

ج) متأسفانه گروه دیگری از والدین معتقدند که اسباب بازی ها فقط برای سرگرمی و بازی و سرگرمی برای کودکان ایجاد می شود ، بنابراین وقتی به فروشگاه اسباب بازی می روند ، از این بعد بیشتر به اسباب بازی نگاه می کنند. کودک خود را برای رفتن به کار اطمینان دهید. این گروه به راحتی به نیازهای کودکان وام می دهند یا وقتی خودشان اسباب بازی می خرند ، بیشتر از جنبه های آموزشی ، فکری ، روانی و اجتماعی آن ، به جنبه سرگرمی آن توجه می کنند.

د) گروه دیگری از والدین ، ​​هنگام انتخاب اسباب بازی ، سلیقه و خواسته های سرکوب شده کودکی خود را در نظر می گیرند و فکر می کنند اگر همان اسباب بازی ها را تهیه کنند و به کودک خود بدهند ، غرق خوشبختی می شوند. اما وقتی اسباب بازی مورد نظر را تهیه می کنند ، با بی توجهی کودک روبرو می شوند.

خرید اسباب بازی به صورت آنلاین

در سایت خرید اسباب بازی اینترنتی کیدبی تویز تربیت کودک حرف اول را می زند!

فروشگاه kidbeetoys وظیفه خود می داند بهترین اسباب بازی های جهان را با خدمات منحصر به فرد و قیمت مناسب برای مشتریان ارائه دهد. در این زمینه فروشگاه های اینترنتی خرید اسباب بازی معروفی فعالیت دارند من جمله: سایت های دیجی کالا، توی توی و کیدبی تویز.

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت تجاری ، انواع اسباب بازی های منتخب سال را با بهترین کیفیت و بهترین مواد و ساخت برای مشتریان خود تهیه کرده و بهترین محصولات و تولید کنندگان را با دقت انتخاب می کند. ما کلیه محصولات ، اسباب بازی برای دختران و اسباب بازی برای پسران و خدمات لازم برای تربیت کودکان از بدو تولد تا نوجوانی و همچنین کمک به والدین در شناسایی و پرورش ابعاد آشکار و پنهان هوش و استعداد فرزندان را ارائه می دهیم.

اسباب بازی های سرگرم کننده و مفید و بازی های فکری برای پرورش استعدادها و توانایی های کودکان و نوجوانان.

فروشگاه خرید اسباب بازی آنلاین سعی دارد سایت خود را برای کاربران آسان کند و مشتری می تواند به راحتی اسباب بازی مورد نظر خود را در سایت پیدا کند و به راحتی مراحل خرید را انجام داده و به هدف خود برسد.

خرید اسباب بازی کیدبی تویز

نکاتی کاربردی برای پدران و مادران

  •  روزی گردشکنان کودکتان را به تماشای اسباب بازی ها از پشت ویترین ببرید، واکنش هایش را به خاطر بسپارید و برای انتخاب اسباب بازی از همان واکنشها کمک بگیرید.
  • برای خرید اسباب بازی، بهتر است پیش تر به اسباب بازی فروشی بروید و اسباب بازی های مناسب را شناسایی کنید، سپس با فرزندتان برای خرید به اسباب بازی فروشی بروید تا در انتخاب آنها راهنمای خوبی باشید.
  • برای این که قدرت انتخاب و تصمیم گیری کودک رشد کند و به او آزادی داده باشیم، بهتر است چهار یا پنج نوع اسباب بازی را به او معرفی کنیم و به وی بگوییم یکی از اینها را انتخاب کن.
  • گاهی که احساس میکنید اسباب بازی مناسب کم تری وجود دارد، بهتر است از میان اسباب بازی های موردنظر، کودک را در انتخاب رنگ آن آزاد بگذارید تا از هر رنگی که می خواهد انتخاب کند.
  • وقتی با کودک به خیابان می روید، اگر قصد خرید دارید، پیش تر با آگاهی و برنامه ریزی این کار را انجام دهید. ولی اگر، به دلیل مسائل اقتصادی، قصد خریدن چیزی ندارید، چنانچه کودک شما دستتان را گرفت و به سوی ویترین اسباب بازی برد و با اصرار و سماجت و پا کوبیدن و گریه خواست شما را به خریدن چیزی وادار کند، تسلیم خواسته کودک نشوید؛ زیرا برای کودک عادت میشود و همیشه به همین روش به خواسته خویش می رسد.
  • بهتر است در انتخاب اسباب بازی ترکیبی از اسباب بازی های مختلف آموزشی، اجتماعی، عاطفی و احساسی برای کودک تهیه شود و در انتخاب آن نیز هم نظر پدر و مادر و هم نظر کودک تأمین گردد.

اسباب بازی های فکری بهترین انتخاب برای رشد ذهنی کودک

اسباب بازی های لگو در دسته اسباب بازی های فکری قرار می گیرند. آنها اسباب بازی هایی هستند که معمولاً از پلاستیک در اندازه ها و شکل های مختلف ساخته می شوند. بازی با آنها این است که با اتصال قطعات به یکدیگر، می توان اشکال مختلف را با توجه به خلاقیت و ایده های ذهنی همه ایجاد کرد. قطعات به راحتی روی هم چیده و قفل می شوند و به راحتی قابل جدا شدن هستند.

در این نوع بازی ها کودک زمان زیادی را صرف ساختن شکلی می کند که می خواهد. البته اهمیت و جذابیت ویژه این بازی این است که برای کودکان تکراری و خسته کننده نیست و آنها می توانند با قطعات لگو بی نهایت شکل و شکل جدید ایجاد کنند. این بازی لگو کیدبی تویز بدون ساختار Lego را مورد توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان قرار داده است. با خرید لگو و در اختیار گذاشتن آن برای کودکان شما گامی ویژه در رشد خلاقیت و پرورش فکری کودک تان انجام داده اید.

خرید لگو اصل

ایجاد هیجان در دنیایی که به سرعت فناوری را به کودکان و نوجوانان منتقل می کند دشوارتر شده است. به همین دلیل ، بهترین راه برای جذب نوجوانان امروزی این است که افراد غیر فعال را در کارهای دستی، خلاقانه و حل مسئله حل کنید. وقتی ما یک کودک را مسئول حل مشکلات شبه واقعی می کنیم، ابزاری در اختیار او قرار می دهیم که بتواند از راه حل های منحصر به فرد خود استفاده کند و از روش های خاص خود برای یادگیری استفاده کند.

با خرید لگو حرفه ای و قرار دادن در برنامه روزانه کودکان و دانش آموزان می تواند یک برنامه کمک درسی نیز باشد که علاوه بر اینکه کودک را سرگرم می کند؛ باعث افزایش قدرت خلاقیت، قدرت فکر و ذهن او می گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 67

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها