00%
منو

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA با برچسب انرژی +++A جهت تهویه اتاق و سالن های با متراژ حدودا 100 متر مناسب می‌باشد.

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGA30LFCA در انواع مختلف دیواری،پنجره ای و…،با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی کشور ژاپن توانسته است با ایجاد راندمان مناسب و هم چنین دوام بالا در شرایط آب و هوایی، بهترین انتخاب برای مشتریانی باشد که کیفیت و مصرف پایین انرژی در اولویت اول آنها قرار دارد. شاید بخواهید کم مصرف ترین کولر گازی در توان 30000 ال جی نکست پلاس فول دی سی اینورتر کدام است فول دی سی اینورتر ۳۰۰۰۰

سیستم برق کم مصرف کولر گازی فول دیسی اینورتر الجی 18000

کم مصرف ترین اسپلیت 18000 ال جی نکاتی که باید در هنگام خرید کولر گازی به آن دقت کرد کمترین میزان مصرف برق کولر گازی می‌باشد که کولر گازی الجی با به کار گیری کمپرسور فول دی سی اینورتر این مزیت را به کاربران خود داده است به طوری که این سیستم به طور کامل خاموش نمی‌شود و تنها با کاهش دور موتور آن را روی حالت ذخیره‌ی انرژی قرار می‌دهد و علاوه بر جلوگیری از خاموشی دما را نیز روی همان مقدار نگه می‌دارد که این خود باعث می‌شود کم مصرف ترین کولر گازی ال جی 18000 فول دی سی اینورتر مصرف برق کمتری نسبت به کولر گازی‌های دیگر داشته باشد. همین موضوع باعث معروفیت کولر گازی‌های فول دی سی اینورتر شده‌ است.

کولر گازی 18000 بوش مدل B1ZMA/I18602 ویژگی‌های آن

کولر یکی از ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز در محیط زندگی و محل کار است، تغییرات آب و هوایی باعث شده است که ما حتی در فصل‌های پاییز و بهار نیز روزهای گرم بسیاری را تجربه کنیم و برای خنک کردن هوا از کولر استفاده کنیم. کولر گازی یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان سیستم سرمایش هوا به خصوص در مناطق بسیار گرم مانند مناطق جنوبی است که با قدرت بسیار زیاد می‌تواند هوای منزل یا محل کار را برای شما بسیار مطبوع و خوشایند کند. کولر گازی 18000 بوش مدل B1ZMA/I18602، یکی از جدیدترین و بهترین کولرهای گازی ساخت شرکت بوش است که با ویژگی‌های عالی می‌تواند تمام خواسته‌های شما از یک کولر گازی و پر قدرت را برطرف کند. اگر قصد خرید کولر گازی برای منزل یا محل کار خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم چند دقیقه‌ای با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های کولر گازی ۱۸۰۰۰ بوش مدل B1ZMA/I18602، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود آشنا شوید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 189

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها