00%
منو

کراتین بدنسازی چیست

کراتین به ترکیبی گفته می شود که به طور طبیعی در بافت عضله ها پیدا می شود. از آنجایی که بدن‌سازان ورزش های سختی را دنبال می کنند باید از نیرو و توان کافی برخوردار باشند تا بدن آن ها در طی ورزش های سخت و سنگین تحلیل نرود. بدون انسان به طور طبیعی کراتین، آمینو اسید و آرژنین تولید می کنند و خوردن گوشت بر میزان ذخیره سازی کراتین بیشتر در بدن کمک می کند. چیزی در حدود ۹۵ درصد از کراتین در عضله ها و ۵ درصد دیگر آن در کبد، مغز و کلیه ذخیره می شود؛ اما زمانی که مکمل کراتین استفاده می شود این ماده به صورت فسفوکراتین در بدن ذخیره می شود. این امر سبب بهبود عملکرد بهتر بدن افراد می شود و به قولی به ریکاوری شدن عضله های بدن کمک می کند. در مقاله پیش روی سعی بر آن داریم تا پیرامون نمونه کراتین داروخانه ای که در وب سایت تخصصی دکتر زارع برای شما در نظر گرفته شده است مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. این را به یاد داشته باشید که محصولات معرفی شده تنها بخشی از صد ها نمونه عرضه شده در این سایت تخصصی است پس با ما همراه باشید.

کراتین بدنسازی چیست

 

 انواع کراتین بدنسازی با قیمت های متنوع

کراتین بدنسازی یکی از صدها محصولی است که در این سایت برگزیده برای شما عزیزان ارائه شده است. از آنجایی که این روزها قیمت محصولات با تورم چشم گیری روبرو شده است باید خاطر نشان کنیم که محصولات تماماً با قیمتی متعارف با قیمت بازار و با حذف دست های واسطه با نازل ترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. با مشاهده تمامی محصولات می توانید کراتین بدنسازی مد نظر خود را تهیه و از آن با خیال آسوده بهره بگیرید زیرا تمامی کراتین های ارائه شده بر اساس مهر وزارت بهداشت به صورت اورجینال به دست شما مصرف کننده عزیز خواهد رسید.

پودر کراتین بدنسازی فارماتک

کراتین بدنسازی فارماتک یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که سبب افزایش سطح انرژی و همچنین بالا رفتن تمرکز در حین تمرینات ورزشی می شود. به منظور حجیم تر شدن عضلات و افزایش قدرت بدنی ورزشکاران حرفه ای کراتین را مورد استفاده قرار می دهند. کراتین فوق ساخت داخل است و به صورت پودر در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. برای استفاده راحت تر آن بهتر است همراه با نوشیدنی استفاده شود زیرا قابلیت حل شوندگی یکی از مزیت های بارز آن محسوب می شود. از مزایای دیگر آن می توان به خاصیت ضد سم زدایی، آنتی اکسیدانی بودن محصول، کاهش خستگی و افزایش نفوذ کراتین در سلول های عضلانی و تحریک ترشح هورمون انسولین در بدن اشاره کرد. این مکمل باعث بالا رفتن نیروی بدنی و عضلات می شود و به ترمیم و بازسازی عضلات از دست رفته نیز کمک می کند.

قیمت کراتین فرماتک :114000 تومان

پودر کراتین مونوهیدارت نوتریمد

کراتین بدنسازی نوتریمد یکی از با کیفیت ترین محصولات بدنسازی است که به منظور بهبود در کارایی و تمرینات ورزشی استفاده مؤثر آن توصیه شده است. افزایش قدرت عضلات، بهبود کارایی در تمرینات سخت و افزایش سطح انرژی تنها بخشی از مزیت های بارز این کراتین محسوب می شود. کسانی که دچار بیماری های مزمن هستند بدون نسخه پزشک نباید از این کراتین استفاده کنند. در دو نوع طعم دار و بدون طعم می توان این پودر را مورد استفاده قرار دارد و استفاده آن همزمان با آب میوه خاصیت انرژی زای بیشتری را به همراه دارد.

قیمت کراتین بدنسازی نوتریمد:103000 تومان

کراتین بدنسازی چیست

 

پودر کراتین پی اچ دی

کراتین بدنسازی پی اچ دی برای بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران متناسب با رشته های قدرتی و ساخت عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. مکمل فوق ساخت کشور انگلستان است و مناسب برای ورزش های قدرتی است. ساختار پودری بودن آن این محصول را برای حل شدن در آب و آبمیوه قابل استفاده کرده است. یک پیمانه از این محصول را با آب یا آبمیوه باید ترکیب کرد و قبل، بعد و در طول تمرین نیاز است مورد استفاده قرار داد.

قیمت کراتین پی اچ دی:178000 تومان

پودر کراتین ای پی پی نوتریشن

کراتین بدنسازی ای پی پی یک محصول کانادایی است که به منظور افزایش انرژی ورزش های سخت مورد استفاده قرار می گیرد. استقامت بالای بدن بدون اضافه شدن کوچک ترین چربی به دلیل حجیم شدن عضلات بدنی شما با استفاده از این کراتین بدنسازی حاصل می شود. این کراتین کانادایی را به راحتی می توانید از طریق فروشگاه آنلاین دکتر زارع سفارش دهید و درب منزل به شرط اصل بودن محصول آن را تحویل بگیرید. همچنین با مطالعه محصول نویسی های ارائه شده برای این کراتین می توانید با خیال راحت دست به انتخاب بزنید.

قیمت کراتین ای پی پی:233000 تومان

پودر کراتین ویتامین سی آپ نوتریشن

کراتین بدنسازی سی آپ سبب افزایش استقامت و توان بدنی، افزایش حجم عضلانی، بهبود عملکرد ورزشکار و پیشگیری از خستگی زودرس ورزشکار می شود. این محصول به صورت پودر در کشور تولید می شود و شرایط مصرف آن در پنج روز اول چهار وعده در روز و بعد از آن دو وعده در روز هر بار یک پیمانه همراه با آب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با این محصول و سایز کراتین ها می توانید به سایت تخصصی دکتر زارع مراجعه کنید. استفاده این کراتین بدنسازی برای خانه های باردار و شیرده و کودکان به هیچ عنوان در صورت عدم تجویز پزشک توصیه نمی شود.

قیمت کراتین سی آپ نوتریشن:96000 تومان

کراتین بدنسازی چیست

کلام آخر پیرامون کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی برای کسانی که در دنیای بدنسازی و تمرین های ورزشی سخت هستند بسیار حائز اهمیت است. کراتین به دلیل مزیت های بی شماری که دارد در بین ورزشکاران رشته بدنسازی بسیار محبوب واقع شده است. کاهش استنوز، افزایش قدرت عضلانی، فشار عضلانی و کشش بدن تنها بخشی از مزیت های استفاده از کراتین بدنسازی عنوان شده است. از بین رفتن مشکلات دستگاه گوارش و توانایی بیشتر بدن برای حفظ آب در محیط های گرم و مرطوب نیز از ویژگی های بارز دیگر این محصول به شمار می آید. شما برای دسترسی آسان به یک محصول اورجینال می توانید فروشگاه های تخصصی را در این راستا مورد توجه قرار دهید. با حذف دست های واسطه یک محصول اورجینال واصل درب منزل با نازل ترین قیمت ها به دست شما مصرف کننده عزیز می رسد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 303

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها