00%
منو

نحوه استفاده از ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی

اگر در طول هفته بارها دچار گرفتگی و اسپاسم عضلات میشوید، اگر بارها خستگی و کوفتگی اعضای بدن را احساس کرده باشید، در چنین حالتی بدون شک به فکر ماساژ تراپی یا استفاده از دستگاه های ماساژور افتاده اید. با در نظر گرفتن مشغله های روزمره استفاده از ماساژورهای برقی و دستی و جایگزین کردن آنها بجای ماساژ دست، میتوانید از فرصتی که هرروزه در اختیار دارید به بهترین شکل استفاده کنید.

ماساژور تفنگی یکی از بهترین دستگاه های ماساژور برقی به شمار میرود که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد از نظر کارایی و طریقه ماساژ، به محبوبیت گسترده ای دست یافته است.

آشنایی با ماساژور تفنگی و کاربرد آن

ماساژور تفنگی یکی از مدل های پرطرفدار و حرفه ای از سری ماساژورهای برقی دستی به شمار میرود که میتواند به راحتی به رفع مشکلات عضلانی و برطرف کردن دردهای نواحی کمر و گردن، بپردازد. یکی از ویژگی های اصلی ماساژورهای گان، امکان تعویض سری های متنوع به منظور سهولت استفاده و همچنین تمرکز بر روی نواحی مختلف بدن است که میتواند تاثیر ماساژ را بالاتر برده و با سرعت بالاتری به رفع گرفتگی های عضلات بپردازد.

مزیت های استفاده از ماساژور گان

  • ماساژور گان با سیستم عملکرد فوق العاده و ایجاد ضربه در عمق عضلات یکی از بهترین انتخاب ها جهت تجربه ی ماساژ بی نظیری مشابه با ماساژ دست، ایجاد خواهد کرد.
  • از دیگر مزیت های استفاده از ماساژور گان میتوان به قدرت بالای عملکرد در این مدل دستگاه، اشاره کرد. از این رو این دستگاه گزینه ای مناسب برای افرادی که به طور حرفه ای نیاز به ماساژ دارند، مانند ورزشکاران، توصیه میشود.
  • استفاده از ماساژور تفنگی، به خصوص برای کمک به افرادی که دچار سکته مغزی شده اند، میتواند کمک کننده باشد و به گسترش دامنه حرکتی فرد کمک شایانی کند.
  • استفاده از این دستگاه، مشابه سایر دستگاه های ماساژور میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای بالا بردن میزان گردش خون و کاهش تجمع اسید لاکتیک در رگ ها، به شمار برود.
  • ماساژور گان یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش درد مفاصل و همچنین برطرف کردن اسپاسم عضلانی به شمار میرود.
  • یکی از اصلی ترین مزیت های بهره گیری از ماساژور، رفع خستگی های روزمره و همچنین بهبود کیفیت خواب، محسوب میشود که البته ماساژورهای تفنگی نیز از این قاعده پیروی میکنند.
  • استفاده از مدل های شارژی و با ظرفیت بالای باتری، این امکان را فراهم میکند تا در صورت نیاز و تمایل در هر مکان امکان دریافت ماساژ را داشته باشید.
  • بهره گیری از سری های متنوع ماساژور، یکی دیگر از مزیت های اصلی ماساژور تفنگی به شمار میرود و این امکان را میدهد تا ماساژ تخصصی و متناسب با هرکدام از اعضای بدن را به راحتی تجربه کنید.

محدودیت های استفاده از ماساژور تفنگی

ماساژور گان با سری های متنوع

استفاده از ماساژور تفنگی مانند سایر دستگاه های ماساژور باید زیر نظر فیزیوتراپیست و دکتر معالج، انجام شود. چرا که به دلیل عملکرد این مدل از ماساژورها و ایجاد ضربه در عمق عضلات، این دستگاه گزینه مناسبی برای افراد مبتلا به پوکی استخوان و یا آرتروز مفاصل توصیه نمیشود و امکان بروز مشکلاتی مانند شکستگی استخوان و آسیب دیدگی را بالا میبرد. در ادامه لیستی از محدودیت های استفاده از ماساژور تفنگی تهیه شده است:

  • افراد مبتلا به پوکی استخوان و افراد سالمند که مشکوک به پوکی استخوان هستند.
  • افراد مبتلا به بیماری های مفصلی مانند آرتروز و آرتریت روماتوئید
  • توصیه میشود استفاده از این مدل ماساژور توسط خانم های باردار و شیرده، حتما زیر نظر پزشک انجام شود و تا حد امکان روش های کم خطر مانند ماساژ دست، جایگزین گردد.
  • استفاده از ماساژور گان در نواحی که جراحت و زخم وجود دارد.
  • استفاده از ماساژور تفنگی توسط افراد غیرمتخصص و کسانی که برای اولین بار میخواهند از دستگاه ماساژور استفاده کنند.

نحوه استفاده و کارکرد ماساژور تفنگی

استفاده از ماساژور گان اگر به درستی انجام نشود؛ میتواند آسیب های جدی به بدن وارد کند و یا در خوشبینانه ترین حالت میتواند باعث اتلاف هزینه شود. ماساژور تفنگی یکی از محبوب ترین دستگاه های ماساژور در میان ورزشکاران به شمار میرود و با این وسیله میتوان به راحتی نسبت به گرم کردن و سرد کردن عضلات بدن پرداخت.

یکی از اصلول مهم در هنگام استفاده از ماساژور گان، استفاده از این دستگاه به صورت محدود است. توصیه میشود استفاده از ماساژور تفنگی بیش از 60 ثانیه طول نکشد، چرا که میتواند آسیب های جدی به بدن وارد نماید.

همچنین توصیه میشود در نواحی حساس و دچار آسیب دیدگی مانند شکستگی، زخم و تورم از دستگاه ماساژور به هیچ عنوان استفاده نشود.

در هنگام خرید ماساژور تفنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ماساژور تفنگی از مستررست

پیش از اینکه بخواهیم نسبت به خرید ماساژور تفنگی اقدام کنیم، باید به طور دقیق استفاده از این دستگاه را بررسی کنیم. به همین منظور باید نسبت به ویژگی ها و استفاده از این قطعه به طور کامل آگاه شویم. در ادامه به طور دقیق تر به بررسی و معرفی این موارد پرداخته خواهد شد:

  • بررسی قیمت دستگاه ماساژور، یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در خرید هر نوع وسیله و دستگاهی مد نظر قرار گیرد. لزوما خرید گران قیمت ترین ماساژور، به معنای بهترین ماساژور با قابلیت هایی که از آن انتظار داریم نیست و ممکن است به طور کلی ویژگی های ماساژور خریداری شده، نیازهای فرد را پاسخ ندهد.
  • اگر میخواهید از ماساژور گان، در تمامی زمان ها و مکان ها استفاده کنید و استفاده از این دستگاه محدود به مکان خاصی نباشد؛ توصیه میشود خرید دستگاه های بی سیم و با ظرفیت بالای باتری را در اولویت و ابتدای لیست خود قرار دهید.
  • دقت در طراحی ماساژور بر اساس اصول ارگونومی، راحتی در زمان استفاده طولانی از دستگاه و همچنین قابلیت تعویض سری های مختلف ماساژور، میتواند کمک شایانی به انتخاب و رضایت از خرید، داشته باشد. توجه داشته باشید که برخی از مدل های ماساژور تفنگی امکان تعویض سری ماساژور را نداشته و این موضوع میتواند در ماساژ برخی از نواحی بدن مانند ستون فقرات، آزار دهنده باشد.
  • بررسی برندهای برتر، قابلیت های هرکدام؛ توجه به قیمت و ویژگی های ماساژور، میتواند به انتخاب بهتر و تجربه خریدی با کیفیت، کمک کننده باشد.
  • اگر با مشکلاتی مانند دست درد رو به رو هستید، بهتر است در هنگام خرید به وزن ماساژور دقت کنید.
  • اگر تجربه ی فیزیوتراپی را داشته باشید، حتما میدانید که سر و صدای ناشی از نویز دستگاه های ماساژور به خصوص در زمانی که کسالت دارید، تا چه حد میتواند آزاردهنده باشد. بررسی میزان صدای ماساژور تفنگی نیز در همین راستا میتواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
  • بررسی خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه، یکی دیگر از مواردیست که باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که استفاده از دستگاه در طولانی مدت را تضمین میکند و در صورت خرابی یک قطعه میتوان با قطعه اصلی تعویض شده و به استفاده مجدد آن پرداخت.

نمایندگی خرید بهترین ماساژورهای تفنگی

همانطور که در طول متن اشاره شد، خرید ماساژور تفنگی میتواند با چالش های زیادی همراه باشد و توصیه میشود در این مسیر، خرید خود را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر انجام دهید. مستر رست یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه ها در حوزه فروش انواع دستگاه ماساژور، با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه، یکی از بهترین و مطمئن ترین انتخاب ها در خرید به شمار میرود. شما میتوانید به منظور کسب مشاوره رایگان و یا خرید این دسته از محصولات، از وبسایت این مجموعه بازدید کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 96

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها