00%
منو

عرضه کمیاب ترین ارقام نهال گردو پیوندی توسط نهالستان پالیز آغاز شد

فروش بهترین و کمیاب ترین ارقام نهال گردو پیوندی دارای شناسنامه معتبر و رسمی و گارانتی معتبر 2 ساله در نهالستان پالیز اغاز شد. در این مطلب قصد داریم تا قدم به قدم تا خرید بهترین ارقام نهال گردو پیوندی با شما همراه باشیم.

قدم اول : آگاهی از شرایط موجود در باغ و ویژگی‌های بهترین ارقام نهال گردو پیوندی.

بخش اول : چه فاکتورهایی در باغ؛ برروی انتخاب نهال گردو سازگار تاثیرگذارند؟

پیش از خرید نهال گردو پیوندی؛ در ابتدا باید تفاوت‌های نهال گردو پیوندی و بذری را مورد بررسی قرار دهیم. و بدانیم :

نهال گردو پیوندی

نهال گردو پیوندی

چرا باغداران حرفه ای؛ خرید نهال گردو پیوندی را در باغ توصیه میکنند؟

نهال گردو پیوندی با انجام اصلاحات، نقاط ضعف آن بهبود داده شده و نقاط مثبت رقم تقویت شده است. از این رو برخی از فاکتورها مثل محصول دهی؛ کیفیت محصولات و عمر اقتصادی؛ سن بلوغ و نحوه محصول دهی سالیانه آنها از ارقام بذری بهتر است. اگرچه قیمت نهال گردو پیوندی از نهال گردو بذری کمی بیشتر است. اما با توجه به سرعت بازگشت سرمایه؛ و سودآوری سالیانه این درختان؛ خرید نهال گردو پیوندی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ارتفاع از سطح دریا چه تاثیری در سازگاری نهال گردو دارد؟

هر ارتفاعی از سطح دریا دارای شرایط اقلیمی متنوع و همچنین شرایط آب وهوایی و میزان رطوبت و خشکی خاصی است. آگاهی از ارتفاع از سطح دریای منطقه و مقایسه آن با ارتفاع از سطح دریای نهال گردو؛ به شما در انتخاب بهترین و سازگارترین رقم گردو کمک میکند. لازم است بدانید اگر ارتفاع از سطح دریای اعلام شده برای نهال گردو؛ در بازه ارتفاعی منطقه شما قرار نداشته باشد. نهال گردو تنها پس از 2 تا 3 سال به طور کامل خواهد سوخت.

دلایل اهمیت شرایط آب وهوایی باغ چیست؟

هریک از ارقام نهال گردو تنها قادرند در شرایط آب وهوایی خاصی رشد مطلوب داشته باشند. این مورد به حداکثر دمای سرد و گرم و همچنین میزان بارندگی و خشکی در منطقه و تحمل درختان در برابر این ناملایمات اشاره دارد. جالب است بدانید درختان گردو سازگار حتی برای کاشت در مناطق سردسیری و گرمسیری نیز وجود دارد.

بخش دوم : بهترین ارقام نهال گردو پیوندی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

پس از آگاهی از شرایط آب وهوایی و اقلیمی که در بخش پیشین به آنها اشاره شد؛ نهال گردویی را انتخاب کنید که بتواند این شرایط را تحمل کند. ارتفاع از سطح دریا، اولین فاکتوری است که باید به آن توجه شود. سپس حداقل و حداکثر دمای منطقه را با ویژگی‌های نهال مقایسه کنید. برای مثال اگر در منطقه سردسیری قرار دارید. باید درخت گردو سردسیری را انتخاب کنید که بتواند در برابر سرمای طولانی زمستانه در منطقه مقاومت نموده و دیرگل باشد. تا جوانه‌های آن در اثر سرمازدگی در فصل بهار نسوزند. همچنین نیاز سرمایی درختان بیشتر باشد. تا درخت دیرتر از خواب زمستانه بیدار شود.

برخی از فاکتورهای تاثیرگذار در سودآوری شما از باغ موارد زیر است :

  • سن بلوغ
  • حداکثر محصول دهی
  • کیفیت محصولات
  • عمر اقتصادی
  • مقاومت در برابر افت و بیماری

قدم دوم : انتخاب بهترین نهال گردو پیوندی برای کاشت در باغ

کلیه ارقام نهال گردو پیوندی در این بخش با توجه به آخرین دانش روز باغداری تولید شده اند. و قادر به سازگاری حداکثری با اکثر شرایط اقلیمی در منطقه خواهند بود. شما باغداران محترم میتوانید اطلاعات مربوط به کلیه ارقام نهال گردو معرفی شده را در سایت پالیز مطالعه فرمایید. و با مقایسه آن با شرایط موجود در باغتان با توجه به فاکتورهای معرفی شده؛ بهترین نهال گردو را برای باغ خود خریداری نمایید.

  • نهال گردو کانادایی تیپ 4 معتدل
  • نهال گردو کانادایی تیپ 5 خشک و نیمه خشک
  • نهال گردو کانادایی تیپ 6 گرمسیری
  • نهال گردو کانادایی تیپ 7 سردسیری
  • نهال گردو کانادایی تیپ 8 دوبار گل
  • نهال گردو کانادایی تیپ 9 کوهستانی
  • نهال گردو ژنوتیپ مراغه
  • نهال گردو یالووا ترکیه
  • نهال گردو ژنوتیپ برتر
  • نهال گردو اسرائیلی
  • نهال گردو فرنور پیوندی
  • نهال گردو چندلر پیوندی

بهترین نهال گردو سردسیری

قدم سوم : خرید نهال گردو پیوندی از بزرگترین و معتبرترین مرکز فروش نهال گردو پیوندی در کشور

نهالستان پالیز بزرگترین و مجهزترین مرکز فروش نهال گردو پیوندی واقع در شمال غربی کشورمان میباشد. این مرکز با بهره گیری از دانش تخصصی و به پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه؛ بهترین ارقام نهال گردو پیوندی را برای کاشت در کلیه شهرهای کشورمان ایران، تولید و عرضه مینماید. نهالستان پالیز دارای شناسنامه معتبر؛ مجوز رسمی از موسسه ثبت نهال و بذر؛ گواهی فعالیت و تاییدیه از جهاد کشاورزی میباشد. کلیه نهال‌های گردو پیوندی در نهالستان پالیز با توجه به آخرین دانش روز باغداری تولید و به همراه شناسنامه معتبر؛ کارت سلامت، گواهی عاری از افات؛ گارانتی معتبر 2 ساله؛ کارت قرنطینه برای شما باغداران محترم ارسال خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر شما باغداران محترم میتوانید مقالات ما را در سایت پالیز به آدرس paliznahal.ir مطالعه نموده و یا با مشاوران ما همه روزه و به صورت رایگان در تماس باشید.

ثبت سفارش خرید نهال گردو در نهالستان پالیز به راحتی انجام میشود. شما باغداران محترم میتوانید پس از انتخاب رقم گردوی مناسب برای باغتان؛ با مشاوران ما از طریق تماس تلفنی؛ آنلاین و حضوری ارتباط بگیرید. پس از دریافت مشاوره رایگان؛ سفارش خود را به یکی از سه طریق زیر ثبت نمایید:

  • آنلاین: از طریق سایت پالیز به آدرس https://paliznahal.ir/
  • حضوری: مراجعه به دفتر مرکزی نهالستان پالیز واقع در شهر میاندوآب.
  • تلفنی: تماس با ما از طریق شماره‌های اعلام شده.

پس از ثبت سفارش خرید نهال گردو؛ کلیه ارقام نهال گردوی شما در زمان معین و پس از ضدعفونی ریشه و بسته بندی استاندارد؛ به کلیه شهرهای کشور ارسال خواهد شد. در ضمن مدارک رسمی و معتبر اعلام شده به همراه کلیه نهال‌های گردوی پیوندی ارسال میشود. به این ترتیب ریسک‌های ناشی از احداث باغ گردو به حداقل میرسد.

از سایر خدمات ما در نهالستان پالیز؛ ارائه مشاوره تخصصی و رایگان در حوزه نحوه انتخاب بهترین نهال گردو در شهرتان؛ نحوه احداث باغ گردو و آبیاری؛ هرس و کوددهی و… به کلیه باغداران محترم میباشد.

لیست قیمت نهالستان پالیز نهال

در صورت درخواست شما باغداران محترم؛ متخصصین باغداری ما در محل باغ شما حضور یافته و کلیه خدمات احداث باغ گردو؛ هرس؛ کوددهی و… را از صفر تا 100 به انجام میرسانند.مشاوره بیماری شناسی و آفت زدایی درختان گردو؛ به صورت تخصصی تحت نظر مجرب ترین کارشناسان گیاهشناسی در کشورمان ارائه میشود. برای تشخیص بیماری و آفت و آگاهی از نحوه درمان آنها؛ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر : آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه : آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 11

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها