00%
منو

ایمپلنت دندان چیست و چگونه انجام می شود

انسان‌ها ذاتا زیبایی را دوست دارند؛ به‌طور مثال زیبایی جنگل، زیبایی دریا، یک استایل زیبا، یک چهره‌ی زیبا و … همه و همه از جمله زیبایی‌هایی هستند که انسان از آن لذت می‌برد. وقتی در مورد افراد صحبت می‌کنیم، زیبایی آن‌ها می‌تواند جنبه‌های متفاوتی داشته باشد. اولین آن زیبایی درونی است. همراه بودن، صداقت داشتن، مهربانی، خوش خلقی، نمونه‌هایی از زیبایی درونی افراد هستند. زیبایی بیرونی جنبه‌ی دیگر این زیبایی است. داشتن موهای شاداب، صورت متوازن، چشم‌های رنگی، لبخند زیبا …، همگی از ویژگی‌های زیبایی بیرونی هستند. در بین این ویژگی‌ها برخی وجود دارند که نسبت به سایرین مهم‌تر هستند و تأثیر بیشتر در زیباتر دیده شدن شما دارند؛ مثل همین مورد آخر، لبخند زیبا که در ادامه بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد.

چگونه زیباتر دیده شوم؟

امروزه افراد اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند و از ترفند‌های مختلفی برای هر چه زیباتر شدن استفاده می‌کنند؛ از عمل پر طرفدار بینی گرفته تا کاشت مو و انواع تزریق‌ها به اقصی نقاط بدن! همه‌ی این اقدامات برای داشتن ظاهری خوشایند و دلنشین انجام می‌شوند اما همانطور که گفتیم برخی ویژگی‌های ظاهری نسبت به باقی آن‌ها مهم‌ترند و تأثیر بیشتری روی زیبایی شما دارند. مهم‌ترین این ویژگی‌ها که در کمال تعجب کمتر به آن توجه می‌شود، زیبایی و سلامت دهان و دندان شماست. کارشناسان و متخصصین زیبایی شناسی متفق القول بر این باورند که دندان‌های شما مهم‌ترین عامل زیبایی در صورت شما هستند. داشتن دندان‌های سالم و یک لبخند زیبا بیش از هر چیز دیگری شما را زیبا نشان می‌دهند. بر طبق یک نظر سنجی، وقتی با شخصی دیدار می‌کنید، دندان‌ها و لبخند شما اولین اجزای صورت شما هستند که در نگاه اول به چشم سایر افراد می‌آیند. فرض کنید این دیدار یک مصاحبه ی کاری برای شغل مورد علاقه ی شما یا یک قرار عاشقانه با فرد مورد علاقه‌تان است، پس مهم است که گام اول را محکم بردارید و در نگاه اول بی‌نقص به نظر برسید. و دقیقاً در همین نقطه است که به اهمیت داشتن دندان‌های یک دست و ردیف پی می‌برید. در نتیجه اگر بخواهیم به سؤالی که ابتدا پرسیده شده (چگونه زیباتر دیده شوم؟) پاسخ کوتاهی داده باشیم، می‌توانیم بگوییم لبخندت را زیبا کن!

چگونه لبخندی زیبا داشته باشم؟

داشتن لبخندی زیبا یک اولویت است و به دست آوردن آن گاهی سخت است. در گذشته که مردم اهمیت کمتری نسبت به دندان‌های خود نشان می‌دادند تمایلی به‌صرف هزینه برای رسیدگی به آن‌ها نداشتند و متاسفانه راه‌حل آن‌ها در مواجهه با کوچکترین مشکلی که برای این عضو مهم پیش می‌آمد کشیدن آن‌ها بود؛ بدون اینکه در نظر بگیرند در حال رساندن چه آسیب بزرگی به زیبایی ظاهری خود هستند. توجیه این افراد معمولاً این بوده است که از آنجایی که این اعضا درون دهان قرار دارند، بود و نبود آن‌ها تأثیر چندانی در زیبایی ندارد؛ ولی بعدها و با ادامه‌ی این رویه دریافتند که چه ضرر بزرگی را متحمل شده‌اند. حتما دیده‌اید افرادی را که سعی در پنهان کردن جای خالی دندان‌های خود هنگام صحبت کردن یا خندیدن داشته‌اند و حتماً متوجه شده‌اید که این صحنه تا چه حد برای این افراد خجالت‌آور است. اگر بخواهیم مستقیم سر اصل مطلب رفته باشیم، تنها چاره ی این افراد استفاده از ایمپلنت دندان است.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان چیست پوست آسیب‌دیده ترمیم می‌شود، ناخن شکسته شده بهبود می‌یابد ولی بدن برای دندان از دست رفته هیچ جایگزینی ندارد. تنها جایگزین آن‌هایی که شاید در جوانی به اشتباه کشیده باشید ایمپلنت دندان است. اما سؤال مهم این است که ایمپلنت دندان چیست و چگونه جای خالی آن‌هایی را که کشیده شده‌اند را پر می‌کند؟

در گذشته تنها راه مقابله با عدم وجود این فاکتور مهم در زیبایی شناختی، استفاده از دندان مصنوعی بود که البته مشکلات خاص خودش را داشت و خیلی مورد اقبال واقع نشد؛ ولی امروزه استفاده از ایمپلنت دندان تنها راهی است که به واسطه ی آن می‌توانید از تحلیل رفتن استخوان فک خود و تغییر شکل آن در اثر نبود این مروارید‌های ارزشمند جلوگیری کنید.

اما ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت دندان به زبان ساده کار گذاشتن یک توث (دندان) جدید به جای توث قبلی است. در این روش استخوان فک به عنوان نگهدارنده‌ی پایه‌ی توث در خود عمل می‌کند و پایه‌ی توث را که به نوعی نقش ریشه‌ی یک دندان واقعی را دارد در خود نگه می‌دارد. در ادامه پایه، درون توث ساخته شده قرار می‌گیرد تا آن را به خوبی  محکم نگه دارد.

کجا ایمپلنت دندان انجام دهیم؟

این عمل یک عمل ظریف و گاهاً سخت است پس طبیعتاً باید نزد کسی مراجعه کنید که علم و تجربه‌ی کافی برای این عمل را دارد. پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان دکتر اختری است. شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک مراحل لازم برای ایمپلنت دندان خود را با استفاده از بروز‌ترین دستگاه‌های موجود و تحت‌نظر یک تیم پزشکی حاذق، با بیش از 10 سال تجربه در امر با بهترین ایمپلنت های برند دنیا ایمپلنت زیمیر آمریکا و ایمپلنت F&B ، به انجام برسانید و لبخند خود را زیبا کنید. اگر هنوز دو به شک هستید و حس می‌کنید نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید به‌صورت آنلاین و رایگان مشاوره شوید و حتی اینترنتی تعیین وقت انجام دهید. وقتی صحبت به مراجعه به دندانپزشک به میان می‌آید، هزینه‌های عموماً بالای آن یک عامل بازدارنده برای مردم است ولی مرکز ایمپلنت دندان در کلینیک دکتر اختری با یک قیمت مشخص و مناسب انجام می‌گیرد تا شما بیشتر از این زیبا کردن لبخند خود را به تأخیر نیاندازید.

داشتن لبخندی زیبا به شما اعتماد به نفس بالایی می‌دهد. اگر به‌دنبال این هستید که در همان نگاه اول تأثیرگذار باشید و زیبا دیده شوید، دیگر برای رسیدگی به وضعیت سلامت دهان و دندان خود تعلل نکنید. مطمئناً حالا که به خوبی پاسخ سؤال ایمپلنت دندان چیست و چگونه انجام می‌شود را می‌دانید، بیشتر از پیش برای ترمیم لبخند خود مشتاقید پس وقت را از دست ندهید و زودتر اقدام کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 40

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها