00%
منو

انواع نمک معدنی ایران – کارنیکا استور

نمک آبی کارنیکا استور

نمک آبی کارنیکا استور

معادن نمک ایرانی هنوز در حال توسعه هستند، کشور ما ایران یکی از مهمترین تولیدکنندگان مواد معدنی در جهان است و در بین 15 کشور بزرگ غنی از مواد معدنی است. ایران دارای حدود 68 نوع ماده معدنی، 37 میلیارد تن ذخایر قطعی و … است. تولید مواد معدنی تنها 0.6 درصد به تولید ناخالص داخلی کشور کمک می کند. عوامل زیادی در این امر دخیل بوده اند، از جمله فقدان زیرساخت مناسب، موانع قانونی، مشکلات اکتشاف و کنترل دولت که در این مورد تاثیر داشته است. نمک صورتی و دلنمک و نمک آبی در ایران از مشهورترین نوع نمک در این کشور است. آیا تا بحال درباره نمک صورتی ایرانی و کریستال نمک آبی چیزی شنیده اید؟ این مقاله به شرح انواه مهم نمک ایرانی در سایت کارنیکا می پردازد. کارنیکا فروش اصلی خود را بر پایه انواع نمک ایرانی قرار داده است و بهترین نوع نمک را با فروش بالا دارد.بیایید درباره انواع نمک ایرانی و فروش آن بیشتر بدانیم.

 خرید نمک صورتی از کارنیکا

نمک صورتی | کارنیکا استور

نمک صورتی | کارنیکا استور

برخی از مردم نمک صورتی را به عنوان یکی از خالص ترین نمک های موجود توصیف می کنند و می گویند که دارای چندین فواید سلامتی است. اما آیا این نمک جایگاه خود را در میان نمک های “سالم” به دست آورده است؟

نمک صورتی از نظر شیمیایی شبیه نمک خوراکی است. حاوی 98 درصد کلرید سدیم است. بقیه نمک از مواد معدنی کمیاب مانند پتاسیم، منیزیم و کلسیم تشکیل شده است. اینها به نمک رنگ صورتی روشنایی می دهند. این مواد معدنی همچنین توضیح می دهند که چرا نمک صورتی با نمک معمولی طعم متفاوتی دارد.

کاربرد نمک صورتی ؟

مردم از این نوع نمک و نمک معمولی به یک روش استفاده می کنند: به عنوان بخشی از پخت و پز، چاشنی غذا و نگهداری غذا. بلوک های نمک صورتی گاهی اوقات تبدیل به ظروف پذیرایی، سطوح پخت و پز و تخته های برش می شوند. برخی افراد نیز به جای نمک حمام از نمک صورتی استفاده می کنند. همچنین امکان خرید لامپ و شمعدان های ساخته شده از نمک صورتی وجود دارد.

چرا بدن به نمک نیاز دارد؟

سدیم یک ماده معدنی ضروری است که در نمک یافت می شود. بدن برای عملکردهای مختلف به آن نیاز دارد.

این ماده می تواند موارد زیر را پشتیبانی کند:

انقباض و شل کردن عضلات

حفظ تعادل مایعات مناسب و جلوگیری از کم آبی بدن

ارسال تکانه های سیستم عصبی

جلوگیری از فشار خون پایین

تحقیقات اخیر نشان داده است که خوردن نمک می تواند خطر عفونت را کاهش دهد و باکتری های مضر را از بین ببرد. بنابراین در صورت خرید می تواند نمک باکیفیت را از سایت کارنیکا خریداری کنید، در صورت نیاز می توانید با کارشناسان این سایت نیز در ارتباط باشید.

 

 

دلنمک و نمک آبی در ایران

انواع نمک معدنی ایران

انواع نمک معدنی ایران

دلنمک و نمک آبی ایرانی مخصوصا نمک آبی یکی از کمیاب‌ترین و قدیمی‌ترین نمک‌های جهان است. از یک معدن در شمال استان سمنان ایران استخراج می شود. رنگ زیبای آن نتیجه روشی است که کریستال های نمک نور را می شکنند. دلیل این شکست به دلیل فشار شدیدی است که نمک میلیون ها سال پیش با آن تشکیل شده است. نمک آبی ایرانی به دلیل منشأ خود یکی از تمیزترین و خالص ترین نمک ها به شمار می رود، زیرا از اقیانوس هایی می آید که بیش از 200 میلیون سال پیش خشک شده اند و هیچ گونه آلودگی ندارند. عرضه سایت کارنیکا در این مورد به طور مستقیم از معادن نمک سمنان است که سنگ های بزرگ نمک برای ما ارسال می شود. طعم ابتدایی آن تند و شدید و برای استفاده در طعم لطیف تر ، نرم می شود. برای پخت ماهی، گوشت، سبزیجات، غذاهای ترافل و یا به عنوان یک ریمر نوشیدنی عالی است. به دلیل حلالیت سریع آن، توصیه می شود غذا را درست قبل از قرار دادن روی ظرف مزه دار کنید تا از طعم و بافت آن لذت ببرید. سایت کارنیکا استور فروش عمده نمک ایرانی را در اختیار دارد و در این مورد می توان گفت یکی از سایت های شاخص فروش عمده نمک ایرانی است.

سخن پایانی:

در این مقاله به بررسی انواع نمک ایرانی به خصوص دلنمک و نمک آبی و نمک صورتی پرداختیم، سایت کارنیکا مفتخر است که در فروش عمده انواع نمک ایرانی اصل وارد شده و با رضایتمندی که مشتریان از نوع فروش دارند برندی مهم در فروش انواع نمک ایرانی است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 148

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها