00%
منو

بهترین کاندوم ضد قارچ چیست؟

بهترین کاندوم ضد قارچ چیست؟

بهترین کاندوم ضد قارچ چیست؟

در این مقاله در مورد اینکه کاندوم ضد قارچ چیست و استفاده از آن برای زنان و مردان چه مزایایی دارد، صحبت شده است. در واقع این کاندوم یکی از انواع محصولات بهداشت جنسی جهت پیشگیری از ایجاد بیماری‌های مقاربتی است.

انواع کاندوم ضد قارچ و عفونت علاوه بر پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی، برای جلوگیری از انتقال سایر عوامل بیماری‌زا نظیر انواع قارچ و باکتری‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه این مطلب به بررسی انواع این کاندوم‌ها پرداخته‌ایم.

کاندوم ضد قارچ چیست؟

رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زوجین را تشکیل می‌دهد. همانطور که می‌دانید برخی از عفونت‌ها و بیماری‌های مقاربتی، به راحتی از این طریق منتقل می‌شوند و استفاده از کاندوم راهی موثر برای جلوگیری از این امر است.

در پاسخ به این سوال که کاندوم ضد قارچ چیست باید گفت این محصول نوعی کاندوم است که به ترکیبات ضد قارچ قوی آغشته شده و برای پیشگیری از انتقال عفونت‌های قارچی در طی رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچینین این محصولات می‌توانند دارای خواص ضد حساسیت نیز باشند.

لازم است بدانید بهترین کاندوم ضد قارچ محصولی است که علاوه بر دارا بودن ترکیبات ضد قارچ قوی، مقاومت و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد. از این رو کاندوم‌های ساخته شده از لاتکس معمولاً بهترین گزینه به شمار می‌روند.

بهترین کاندوم ضد قارچ ، توسط برندهای کدکس، ایکس دریم و کاپوت تولید می‌شود. این محصولات عموماً از جنس لاتکس هستند و با ضمانت اصالت و سلامت کالا با بیش از ۲۴ ماه تاریخ انقضا به فروش می‌رسند.

کاندوم ضد قارچ و عفونت

استفاده از کاندوم ضد قارچ و عفونت ، بهترین شیوه برای پیشگیری از انتقال بیماری‌های قارچی و انواع عفونت‌ها است. توجه داشته باشید که این کاندوم‌ها صرفا برای جلوگیری از قارچ و عفونت هستند و هیچ نوع کاندومی برای جلوگیری از بیماری‌هایی با منشاء ویروسی، نظیر تبخال تناسلی یا زگیل تناسلی، در بازار لوازم بهداشتی وجود ندارد.

در تولید کاندوم ضد حساسیت و ضد قارچ ، از لاتکس صد درصد طبیعی و مقاوم استفاده می‌شود تا از ایجاد هرگونه حساسیت، خارش، التهاب و قرمزی ممانعت گردد. وجود عصاره‌هایی نظیر درخت چای، کانولا، زغال اخته و … نیز در این محصولات، از ایجاد بیماری‌های مقاربتی در رابطه جنسی جلوگیری خواهند کرد.

کاندوم ضد عفونت

آمارها نشان می دهند که احتمال ابتلای یکی از زوجین به عفونت‌های مختلف، نظیر عفونت ناشی از مصرف انواع داروهای آنتی بیوتیک، بسیار زیاد است. از این رو بسیاری از پزشکان پیشنهاد می‌کنند از کاندوم ضد عفونت استفاده شود تا از انتقال این عفونت به شریک جنسی، ممانعت گردد.

لازم به ذکر است کاندوم‌های ضد عفونت در پیشگیری از انتقال بیماری‌های جنسی نظیر سیفلیس و سوزاک نیز موثر عمل می‌کنند. چرا که در صورت آلوده بودن یکی از زوجین، این بیماری‌ها با انجام رابطه جنسی دهانی، مقعدی و واژینال به سرعت منتقل می‌شوند و استفاده از کاندوم مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از انتقال آن‌هاست.

کاندوم ضد حساسیت

حساسیت به کاندوم بیشتر در خانم‌ها بروز می‌کند و باعث ایجاد علائمی نظیر قرمزی، سوزش، التهاب، کهیر، خارش و … خواهد شد.

بنابراین افرادی که مستعد حساسیت‌های پوستی هستند، بهتر است برای جلوگیری از این موارد ناخوشایند، از کاندوم ضد حساسیت استفاده کنند. زیرا این محصولات عموماً از جنس مواد طبیعی تولید می‌شوند و فاقد مواد شیمیایی حساسیت‌زا هستند.

اغلب افراد در زمان خرید حضوری کاندوم و سایر محصولات بهداشت جنسی جهت پیشگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی احساس خوبی ندارند. بنابراین خرید اینترنتی کاندوم بهترین و ساده‌ترین راه برای این مساله است.

منبع مقاله : مجله الانزا

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 24

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها