00%
منو

با مصرف قرص های لاغری تاثیر ورزشتو دو برابر کن

بسیاری از ما ممکن است حداقل یکبار در زندگیمان به‌ دنبال کاهش وزن، چربی سوزی‌ و گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا بوده‌باشیم . مدت ها در باشگاه های ورزشی تمرینات طولانی مدتی را تجربه کرده باشیم و از خستگی حتی‌ توان راه رفتن را هم‌ نداشته باشیم . اما هرگز نتوانسته ایم حتی‌ به مقدار ناچیزی کاهش‌ وزن‌ داشته باشیم. امروز ما در این مقاله به بررسی چگونگی چربی سوزی بیشتر ، تاثیر چربی سوز‌ها در رژیم لاغری میپردازیم .

چربی سوزها مکمل کاهش وزن هستند که معمولا به صورت قرص، کپسول عرضه می شوند. آنها طراحی شده اند تا به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و رژیم ورزشی استفاده و مصرف شوند.

قرص های لاغری

قرص های لاغری

چربی ها چگونه در بدن‌ ما ذخیره میشوند؟

وظیفه چربی در بدن‌ ما، در درجه اول برای ذخیره انرژی است . بدن تعداد سلول های چربی و اندازه سلول های چربی را افزایش می دهد تا انرژی اضافی ناشی از غذاهای پرکالری را در خود جای دهد.در مرحله بعد ، شروع به رسوب سلول‌های چربی روی ماهیچه‌ها، کبد و سایر اندام‌های ما میکند. تا فضایی برای ذخیره تمام این انرژی اضافی از رژیم‌های غذایی پر کالری را ایجاد کند. زمانی که فرد یک سبک زندگی کم تحرک با رژیم غذایی ناسالم داشته باشد هر روز و هرروز این‌روند تکرار میشود . با ادامه این رویه فرد روزانه مقدار چربی بیشتری اضافه میکند و رفته رفته دچار چاقی میشود .

 

چه زمانی چربی سوزی‌ میکنیم؟

هنگامی که ما، رژیم ورزشی جدید را شروع می کنیم و آن را حفظ کرده و کالری را محدود می کنیم ، بدن دو کار را برای “چربی سوزی” انجام می دهد. اول، از انرژی ذخیره شده در سلول های چربی برای تحریک فعالیت های جدید استفاده می کند. دوم،چربی جدیدتری به بدن اضافه نمیکند.

مغز به سلول های چربی سیگنال می دهد تا انرژی یا مولکول های اسید چرب را به جریان خون رها کنند. ماهیچه ها، ریه ها و قلب این اسیدهای چرب را می گیرند، آنها را از هم جدا می کنند و از انرژی ذخیره شده ، برای اجرای فعالیت های خود استفاده می کنند. با بالاتر‌رفتن سطح متابولیسم و سطح سوخت و‌ساز بدن مقادیر بسیار بیشتری از چربی ها به عنوان منبع انرژی مصرف میشوند . گردش خون‌بالاتر و بیشتر مساوی است با کاهش وزن‌بیشتر.

چگونه در کنار یک رژیم غذایی مناسب ، چربی سوزی بیشتری داشته باشیم؟!

هنگامی که شما سبک زندگی خود را تغییر میدهد و در روز فعال هستید و تحرک نبستا خوبی دارد، رژیم غذایی خود را تا حد ممکن رعایت میکنید ، چربی سوزها می توانند برای‌ شما به عنوان یک سرعت دهنده عمل کنند.

استفاده از‌ چربی سوز ها کار شما را در اجرای تمرینات و رژیم های غذایی راحت تر میکنند و مسیر را برای کاهش وزن‌شما اسان تر خواهند کرد. تحقیقات مختلف نشان میدهند که افرادی تحرک‌بالایی داشتند نسبت به افرادی که تحرک بسیار کمی داشتند حدودا ۲.۳ برابر بیشتر چربی سوزی داشته اند. در نتیجه میتوانید با یک‌رژیم اسان و تمرینات متوسط با قرص های لاغری یک چربی سوزی‌بسیار عالی داشته باشید

انواع چربی سوز ها:

۱: سرکوب‌ کننده های اشتها

۲: بالابرنده های‌ متابولیسم

۳: سرکوب‌ کننده های کربوهیدرات

۴: سرکوب کننده های چربی

مواد اصلی تشکیل دهنده قرص های لاغری وچربی سوزها چیست؟

  • عصاره چای سبز: ساخته شده از برگ های چای که حاوی کافئین و اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) به عنوان اجزای اصلی آن است. ثابت شده است که اپی گالوکاتچین تأثیر مثبتی بر تحمل گرسنگی، دریافت کالری و کنترل اشتها دارد.
  • گلوکومانان: یک فیبر محلول در آب است ، که از ریشه یک نوع سیب زمینی به دست می آید ، و به بدن اجازه می دهد حجم زیادی از آب را جذب کند.‌این عمل باعث میشود تا فضای معده شما به مقدار بیشتری اشغال شود ، و به شما کمک می کند احساس سیری کنید و همچنین اشتها را سرکوب می کند
  • کافئین: یک ماده گیاهی که به طور طبیعی در چای، قهوه و کاکائو یافت می شود. این گیاه در قرص های لاغری میتواند متابولیسم را به طور قابل توجهی افزایش دهد و آن را به یکی از اصلی ترین و کارامد ترین ماده موجود در چربی سوز ها و قرص های لاغری تبدیل می کند . همچنین کافئین یک چربی سوز بسیار امن و ملایم است . به طور خلاصه باید کفت کافئین هضم غذا را بهبود می بخشد و اشتها را کاهش می دهد متابولیسم شما را بالا می برد و کالری زیادی می سوزاند به آرامش شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تمرکز بیشتری داشته باشید .

آیا میتوانیم فقط با استفاده از‌ چربی سوز و رژیم غذایی کاهش وزن‌داشته باشیم؟!

بله این امکان نیز وجود دارد که شما بدون‌ تمرین بتوانید با استفاده از چربی سوز ها و با یک‌ رژیم غذایی مناسب بتوانید به تناسب اندام برسید .

امروزه فروش قرص های لاغری به یکی‌از‌ پر فروش‌ترین صنعت ها در زمینه زیبایی و تناسب اندام تبدیل شده است و طیف بسیار گسترده ای از برند ها ، مواد تشکیا دهنده .. را تشکیا اما بهترین‌ نوع قرص های لاغری کدام است ؟! ترکیبات کدام یک از قرص های لاغری با توجه به اهداف من‌ مناسب است؟

ما به‌ شما قرص های لاغری‌ گیاهی‌ که از‌ ترکیبات موثر تر و ایمن تری ساخته شده اند را پیشنهاد میدهیم . از‌طریق وبسایت رویال اسلیمینگ میتوانید به‌ مقایسه جدید ترین، موثر ترین و مطمعن ترین، انواع چربی سوز‌ها پرداخته و بهترین خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید در رویال اسلیمینگ محصولات هیرتامین اورجینال، قرص‌های لاغری لین بین، محصولات پوستی مای ویتامینز و… را بصورت 100% اورجینال و اصل خریداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 33

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها