00%
منو

آشنایی با مزایای روروئک و خرید از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی

بدون شک می توان گفت یکی از زیباترین و جذاب ‌ترین مراحل رشد کودک برای پدر و مادر، اطرافیان و حتی خود نوزاد، راه رفتن می باشد. در همه کودکان راه رفتن در بازه زمانی خاصی اتفاق می ‌افتد ولی از آنجایی که نوزادان بعد از شش ماهگی حس کنجکاوی و تلاش آنها چندین برابر می شود، بنابراین دوست دارند تا راه رفتن و به دنبال آن شیطنت ها و تجربه های جدید را زودتر تجربه کنند. یکی از وسایل کمک کننده برای زودتر راه افتادن نوزادان روروئک می باشد. لازم به ذکر است که روروئک در نمونه های مختلف وجود دارد و باید از بهترین جنس خریداری شود. ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که در فروشگاه اینترنتی بدو نی نی می توانید متنوع ترین و باکیفیت ترین نوع این کالا را برای فرزند دلبندتان تهیه نمایید.

روروئک کودک

روروئک کودک

فروشگاه بدو نی نی یکی از سیسمونی های فروشی های معروف تهران می باشد که انواع و اقسام لوازم و وسایل مورد نیاز نوزاد و کودک، از کوچک ترین وسیله مانند پستانک تا بزرگ ترین وسیله مانند کالسکه کودک، صندلی ماشین کودک و … را در بهترین برندهای ایرانی و خارجی دارد. از مزیت های اصلی این فروشگاه خرید اینترنتی است که با توجه به پر مشغله بودن والدین، تهیه لوازم کودک با جستجوی ساده در وب سایت این مجموعه، به راحتی امکان پذیر است و از طرف دیگر سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن به دستتان می رسد. همچنین این فروشگاه تخفیفات ویژه ای را برای شما والدین گرامی نیز در نظر گرفته است.

روروئک موزیکال

استفاده از روروئک چه مزایایی برای کودک دارد؟

نوزادان بعد از شش ماهگی، نشستن و یا چهار دست و پا راه رفتن را تجربه می کنند ولی از طرف دیگر بسیار تمایل دارند تا روی پاهای خود بایستند، بنابراین استفاده از روروئک برای آنها می تواند مزایای متعدد زیر را به همراه داشته باشد:

  • روروئک به عنوان یک وسیله حمایتی برای کودک به شمار می آید که راه رفتن را برای او آسان تر می کند.
  • استفاده از روروئک موجب می شود تا ترس کودک برای راه رفتن کم شود.
  • روروئک موجب می گردد تا کودک ایستادن روی پاهای خود را بیاموزد و از پاهایش برای حرکت استفاده نماید.
  • کودک با استفاده از روروئک بسیار راحت تر می تواند با دنیای اطراف خود آشنا شود و وسایل را کشف کند.
  • با استفاده از روروئک کودک می تواند آزادانه و به صورت مستقل و بدون دخالت دیگران راه رفتن را بیاموزد و بدین گونه از نظر روانشناسی اعتماد به نفسش بالا می رود.

روروئک ساده

هنگام خرید روروئک به چه نکاتی باید توجه نمود؟

خرید وسایل برای کودکان و نوزادان باید با دقت و وسواس بسیار خاصی صورت بگیرد. از نکات مهمی که برای خرید روروئک کودک باید به آن دقت نمود موارد زیر است:

  • ایمنی: کودکان هنگام استفاده از روروئک ممکن است به طور ناگهانی سرعت بگیرند، بنابراین چرخ های این وسیله باید دارای پدهای ضدلغزش باشند تا سرعت کودک از حد خاصی تجاوز نکند. همچنین قسمت های مهم روروئک باید دارای ضربه گیر باشند.
  • جنس: از آنجایی که کودکان بدن ضعیف و پوست بسیار حساسی دارند، بنابراین جنسی که برای ساخت روروئک استفاده می شود باید از مواد درجه یک و فاقد هر گونه مواد شیمیایی باشد، زیرا که روروئک نیز مانند صندلی غذا کودک با دست، صورت و دهان کودک در ارتباط می باشد.
  • داشتن وسایل سرگرم کننده: کودکان با وجود کنجکاوی زیاد بزودی حوصله شان سر می رود و تمایل دارند تا با وسایل سرگرمی زیادی روبرو شوند. امروزه طراحان روروئک کودک از عروسک ها، محصولات قابل لمس، دکمه های جذاب و آهنگین بر روی روروئک استفاده می نمایند.
  • قابلیت شسته شدن: از آنجایی که کودکان ممکن است به روش های مختلف اعم از غذا خوردن، دستشویی کردن و … روروئک را کثیف کنند، بنابراین تمام قسمت های این وسیله باید قابلیت شستشوی آسان بدون ایجاد هرگونه آسیب دیدگی را داشته باشد.

البته این نکته را عنوان کنیم که استفاده بیش از حد از روروئک می تواند مضراتی برای کودک داشته باشد. والدین در این زمینه باید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایند.

در آخر این نکته را عنوان می کنیم که خرید روروئک ساده، چوبی و سه کاره در نمونه های متنوع با جنس های درجه یک هم اکنون از فروشگاه بدو نی برای شما میسر است. کارشناسان ما در این فروشگاه آماده هستند تا در خرید بهترین روروئک کودک به شما راهنمایی های ارزنده ای را ارائه دهند. پس درنگ نکنید و وب سایت ما را مشاهده نمایید و منحصر به فردترین وسایل را برای نوزاد و کودک دلبندتان به ارمغان بیاورید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 32

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها