00%
منو

چه ویژگی هایی در خصوص استفاده از شیشه شیر دکتر براون وجود دارد؟

برند دکتر براون یکی از برند های فعال در زمینه تهیه و تولید انواع محصولات کودک و نوزاد است در این بین می توان به شیشه شیر های این برند به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار اشاره نمود چراکه آن ها از خاصیت ضد کولیک و نفخ برخوردار بوده و می توانند مشکلات گوارشی را در سریع ترین زمان ممکن برای کودک حل و فصل نمایند! در این خصوص اگر با ما همراه باشید، می توانید اطاعت کاملی در خصوص استفاده از شیشه شیر های دکتر براون به دست آورید.

چرا استفاده از شیشه شیر دکتر براون توصیه می شود؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین، وجود مشکلات گوارشی، نفخ، کولیک و…. در فرزند دلبندشان است که این موضوع به حد بسیار بالایی ریشه در انتخاب اشتباه شیشه شیر دارد. شیشه شیر ها تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کودک دارند و عدم توجه به آن ها می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

از این رو در میان انواع برند هایی که در زمینه تهیه و تولید شیشه شیر فعالیت می کنند، می توان به برند دکتر براون اشاره نمود! این برند یکی از منحصر به فرد ترین برند های حال حاضر در زمینه تهیه و تولید شیشه شیر است که با استفاده از ویژگی هایی که در دل محصولات خود دارد، عملا می تواند مشکلات گوارشی را به صفر برساند.

مزایای استفاده از شیشه شیر دکتر براون چیست؟

شیشه شیر های موجود در بازار هرکدام دارای انواع متفاوت و مختلفی هستند که به دلیل ترکیبات به کار رفته، نوع ساخت و… در دسته های مشخص و معینی قرار می گیرند! از این رو شیشه شیر های دکتر براون نیز از این قاعده پیروی می کنند و به دلیل برخورداری از ویژگی ها و مزایایی که در آن ها قرار دارد، به عنوان مناسب ترین شیشه شیر برای سلامت نوزادان انتخاب می شوند، در ادامه به معرفی و بررسی مزایای استفاده از این محصول می پردازیم.

  1. مجهز به سیستم تخلیه هوای نِی‌دار

کمتر شیشه شیر های موجود در بازار، مجهز به سیستم تخلیه هوای نِی‌دار هستند! این نوع از شیشه شیر ها به برخورداری از این سیستم، عملا در هنگام مکیدن شیر هیچ گونه هوایی وارد معده نوزاد شما نخواهند کرد. این موضوع یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین موضوعات در جهت رفع مشکلات گوارشی در نوزادان است. بنابراین اگر به دنبال رفع مشکلات گوارشی به وجود آمده در نوزادان خود هستید، بدون شک تعویض شیشه شیر می تواند یکی از ساده ترین راه حل ها برای رفع این موضوع باشد! البته نه هر نوع شیشه شیری، بلکه شیشه شیر های مجهز به سیستم تخلیه هوای نِی‌دار که در محصولات برند دکتر براون می توانید شاهد استفاده آن ها باشید.

  1. عدم ایجاد حالت خلأ در هنگام مکیدن

عدم ایجاد حالت خلأ در هنگام مکیدن نیز از مهم ترین مواردی است که در سرشیشه های این محصول وجود دارد! عملا با این ویژگی با تداعی نمودن حالت مکیدن شیر از سینه مادر، هیچ هوایی وارد معده نوزاد نخواهد شد و این موضوع می تواند سلامت او را افزایش دهد.

  1. کمک به حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر

ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی در شیر وجود دارد که هرکدام از آن ها به تنهایی می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد و سلامت کودک داشته باشد، از این رو در شیشه شیر های دکتر براون می توانیم شاهد استفاده از تکنولوژی هایی در ساخت بدنه محصول باشیم که این فرایند ها در نهایت کمک قابل توجه ای به حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر خواهد شد.

این 3 مورد از مهم ترین مزایای استفاده از شیشه شیر های دکتر براون بود که عملا در شیشه شیر های عادی موجود در بازار نمی توانیم شاهد حضور آن ها باشیم! به این علت قیمت این نوع از شیشه شیر ها در مقایسه با شیشه شیر های عادی موجود در بازار کمی بالاتر است.

نکته قابل توجه ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سرشیشه های این محصول به صورت دوره ای و با افزایش سن نوزاد باید تعویض شوند که این موضوع باید همواره مورد توجه والدین عزیز قرار بگیرد.

البته مزایای استفاده از این نوع از شیشه شیر ها بسیار بالاست و نیم توان به صورت تک به تک به بررسی همه آن ها پرداخت، از این رو سعی کردیم در این مقاله به صورت کلی به بیان برخی از مهم ترین ویژگی های استفاده از شیشه شیر دکتر براون بپردازیم.

روش شستشو و استریل شیشه شیر نوزاد چگونه است؟

نوزادان نسبت به سایر افراد دیگر و بزرگسالان، دارای سیستم ایمنی بسیار ضعیفی هستند! از این رو مستعد ابتلا به عفونت و بیماری هستند. یکی از مهم ترین مواردی که می تواند کمک قابل توجه ای به سلامتی کودکان شما داشته باشد، استریل کردن شیشه شیر ها و موادی است که کودک به صورت مستقیم با آن در ارتباط می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 212

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها