00%
منو

بهترین استراتژی های موجود برای پرداخت مالیات مشاغل پزشکی

پزشکان و جامعه پزشکی اصولا یکی از اقشاری هستند که به دلیل داشتن درآمد بالا نسبت به سایر اقشار و میانگین سطح درآمد کلی مردم در کشور، اغلب مرکز توجه تیم های برنامه ریز مالیاتی و حقوقی دولتی و گروه های شغلی دیگر و قانون گذاران جامعه قرار دارند. از آنجا که سلامت جامعه موضوع به شدت حساسی است، توجه به تامین معیشت و نیاز های مالی کادر درمان نیز از جمله اولویت های هر جامعه ای می باشد.

در ایران نیز مالیات یکی از مهم ترین مسیر های قانونی تامین درآمد های دولتی بوده و جامعه پزشکی جزو جوامعی است که در طبقه بندی مالیات جامعه، بخشی از طبقه ثروتمند محسوب می شود و بر مبنای قوانین روز بر 30% درآمد پزشکان، می بایست مالیات تعلق بگیرد. از این رو یافتن راههای فرار مالیاتی پزشکان جزو چالش های روز می باشد. از زمان ورود سامانه های حسابرسی و حسابداری مالیاتی و تجهیز بانک ها و سیستم بانکی به فناوری های نوین و دیجیتال، حسابرسی مالی امری سهل الوصول گردیده و اغلب مردم برای پرداخت های روزمره خود از کارت های بانکی و سیستم های پرداختی جدید بهره می برند.

استراتژی پرداخت مالیات و معافیت های مالیاتی

استراتژی پرداخت مالیات و معافیت های مالیاتی

 

شناخت قوانین و مقررات مالیاتی

مالیات عوارضی است که منبع تامین درآمد اصلی دولت به شمار می رود و اغلب دولت ها پیگیر تکمیل قوانین و مقررات مالیاتی می باشند. مجلس و دولت در ایران درصدد پیگیری مصوبات هیات وزیران بوده و دریافت مالیات قانونگذاری شده را سازمان امور مالیاتی کل کشور بر عهده گرفته است.

در سال های اخیر، سازمان امور مالیاتی با ارائه فراخوان های عمومی اقدام به جمع آوری مالیات مطابق با قوانین مصوب و مقررات حقوقی موجود در بازه زمانی مشخص از مردم نموده است اما با این وجود گروه های شغلی پرشماری وجود دارند که از ید سازمان امور مالیاتی و قوانین موجود آن فرار مالیاتی انجام می دهند. این فرار های مالیاتی با شگرد ها و روش های متنوع و مختلفی صورت می گیرد و سازمان امور مالیاتی در بسیاری از موارد از تشخیص آنها عاجز است. شناخت قوانین مالیاتی برترین و امن ترین راه در برخورد با چالش پرداخت مالیات به سازمان امور مالیاتی کشور می باشد.

بررسی دقیق قوانین برای برون رفت از مالیات های سنگین

بررسی دقیق قوانین برای برون رفت از مالیات های سنگین

معایب فرار مالیاتی

راههای فرار مالیاتی پزشکان بدترین نوع برخورد با سیستم پرداخت مالیات بوده و در عین حال مجازات های بیشماری را برای افراد خاطی با خود به همراه دارد و موجب کاهش دسترسی گسترده به خدمات نیز می گردد. به صورت کلی مجازات برای پزشکان در مقوله فرار مالیاتی شامل مجازات اشخاص حقیقی بوده و دارای حبس تعزیری از شش ماه تا دو سال می باشد. همچنین بهای جریمه جرم نیز مبلغی ما بین دو تا هشت میلیون تومان می باشد. جزای فرار مالیاتی سی ضربه تا هفتاد ضربه شلاق نیز برای خاطیان در نظر گرفته می شود.

بکارگیری قوانین معافیت های مالیاتی

راههای فرار مالیاتی پزشکان از پرداخت مالیات فقط به شگرد های فرار رو به جلو ختم نمی شود و در صورت استفاده از دانش و قوانین روز مالیاتی می توان در اوج رعایت قوانین با پرداخت به موقع مالیات، راه حل های کاهش حداکثر مالیات پرداختی را بر مبنای قوانین موجود را پیدا نمود. اصولا رعایت قانون بهترین استراتژی برای حل مشکلات مالیاتی و حسابرسی مالی می باشد.

از دیگر مزایای استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی به عنوان یک معبر عبور از چالش های مالیاتی پزشکان، بهره مندی از خدمات و مزایای مالی و بانکی می باشد و این به این معنی است که با پرداخت مالیات قانونی با جامعه بزرگی از مشتریان روبرو خواهید بود. زیرا این جامعه با عضویت در سیستم های مالی و بانکی به آخرین روش های پرداخت نیز دسترسی دارند.

همکاری با بهترین مشاورین عرصه قوانین مالیاتی

همکاری با بهترین مشاورین عرصه قوانین مالیاتی

استفاده از تجربه مشاورین حوزه قوانین مالی و حسابداری و مالیاتی

قطعا شما برای درمان یک بیمار سال ها تحصیلات عالیه و آکادمیک را گذرانده اید و برای گرفتن تجربه با گذراندن مدت مشخصی کارورزی توانسته اید تخصص کافی را در این زمینه بیابید تا زمان راه اندازی کسب درآمد مستقل شما به صورت آزاد فرا برسد. در زمینه قوانین مالی و حسابرسی و حسابداری مالیاتی نیز، کار به همین شکل است و متخصصین و کارشناسانی نیز در این حوزه فعالیت می کنند تا برای حل چالش های دعاوی مالیاتی به مودیان مالیات در این حیطه کمک نمایند.

این متخصصان در قالب یک شرکت مشاوره و کارشناس مالیاتی با تسلط کامل بر قوانین حوزه مالیاتی برای شخص مودی تشکیل پرونده داده و به بررسی کامل شرایط کسب و کار و وضعیت حسابداری موجود آن می پردازند. همچنین وضعیت پرونده مالیاتی و یا عدم تشکیل آن در گذشته و جرائم موجود در سیستم مالیاتی نیز برای جلب اعتماد سازمان امور مالیاتی به صورت کامل مطابق با قوانین موجود مورد بررسی کامل و تحلیل دقیق توسط خبره ترین کارشناسان قرار می گیرد.

اعتماد به شرکت های مشاوره امورمالیاتی، مهم ترین عامل برای موفقیت در گذر از چالش های مالیاتی می باشد. مودیان مالیاتی و پزشکان و … با تمرکز بر اصلاح ساختاری حسابرسی و حسابداری مالیاتی خود با کمک نظرات دقیق کارشناسی می توانند به صورت ویژه، بخشی از بار مالیاتی سنگین تحمیل شده به کسب و کار خود را با موفقیت مدیریت نمایند.

اعتماد مهم ترین عامل برای تکیه بر مشاوران امور مالیاتی می باشد

انتخاب بهترین شرکت مشاوره امور مالی و حسابرسی و حسابداری مالیاتی

شما برای تغییر شرایط مالیاتی و چالشی کسب و کار خود با سازمان امور مالیاتی بایستی با توجه به مواردی که پیشتر نیز بیان شد، اقدام به انتخاب بهترین شرکت امور مالی و حسابرسی و حسابداری مالیاتی نمایید تا از دست کلیه بحران های مالی سالیانه و از جرائم موجود در شلختگی های مالی کسب و کار خود جلوگیری نمایید. از این رو بهتر است که از شرکت هایی همچون شرکت آرسین تراز که جزو بهترین شرکت ها در حوزه مشاوره امور مالی و حسابرسی و حسابداری مالیاتی می باشد، بهره ببرید تا قدم های مثبتی را برای بهره گیری از خدمات مشاوره مالیاتی در جهت مثبت شدن نگاه سازمان مالیاتی به کسب و کار شما و بهره مندی از معافیت های قانونی موجود، بردارید.

شرکت آرسین تراز با در اختیار داشتن جمع کثیری از متخصصین مجرب و متعهد به صورت کامل توان پیگیری و تشکیل پرونده مالیاتی و امور اداری مالیاتی را برای کسب و کار شما دارد و به صورت دقیق به کاهش مالیات موجود در کسب و کار شما کمک شایان و ملموسی خواهد نمود.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 39

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها