00%
منو

پارک های جذاب دبی را بیشتر بشناسید

دبی را می توان شهری دانست که توانسته است از بسیاری از کشور های منطقه پیشی گرفته و خود را هم تراز با بسیاری از شهر های مهم دنیا قراردهد. این شهر بسیار زیبا دارای امکانات رفاهی و همینطور امکانات تفریحی بسیار فراوانی می باشد که در کنار هم سبب شده است این شیخ نشین خلیج فارس به یکی از برترین مقاصد گردشگری تبدیل شود. این شیخ نشین عربی به دلیل نزدیکی که به دریا و آب های نیلگون خلیج فارس دارد دارای آب و هوایی بسیاری گرم و مرطوب و شرجی بوده که همین موضوع سبب می شود سفر به این کشور در فصل های گرم سال چندان جذاب نباشد اما به دلیل وجود امکانات رفاهی زیادی که در دبی دیده می شود این گرما چندان به چشم نخواهد آمد زیرا کوچکترین مکان ها در دبی دارای امکاناتی برای تعدیل هوای مناسب بوده و هوای گرم این شهر را تا حد زیادی تحمل پذیر می کنند تا جایی که ایستگاه های اتوبوس نیز در این شهر از امکاناتی مانند تسویه هوا و سیستم خنک کننده هوا نیز برخوردار می باشند.

 

https://khandany.com/wp-content/uploads/2020/03/img_5e78db4a184ec.jpg

 

صفا پارک دبی

این پارک بسیار زیبای تور دبی در سال های نه چندان دور در یکی از محله های نزدیک به مرکز شهر ساخته شده است که در همان سال های ابتدایی توانسته بود بسیار از علاقه مندان به این مکان های تفریخی را به خود جذب کند زیرا در آن زمان یعنی در اواخر قرن 20 امکاناتی نظیر دریاچه ی مصنوعی و همینطور همینطور پیست پاتیناژ را در خود جای داده بود که در زمان خود بسیار جالب توجه بوده است. این پارک را می توان مکانی برای تمامی اعضای خانواده دانست و با داشتن امکانات تفریحی فراوان می تواند ساعات بسیار خوشی را برای تمامی اعضای یک خانواده فراهم کند.

زبیل پارک دبی

به گزارش سایت سفر باتو ، این پارک بسیار جذاب دارای امکانات بسیار زیادی برای بچه ها بوده و با داشتن زمین های بازی متنوع توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. این پارک دارای بخش های اسکیت سواری و همینطور زمین های مینی گلف در کنار زمین های دوچرخه سواری و غیره است.  جالب است بدانید این پارک جز پارک های بسیار شلوغ در دبی بوده که آخر هفته ها بسیاری از خانواده برای انجام تفریحات مفرح به همراه فرزندان خود به این پارک می روند.

بالیوود پارک دبی

بالییود پارک دبی را می توان یکی از چندین هزار شگفتی جذابی که در این شهر بسیار زیبا دیده می شود دانست. این پارک دارای تعداد بسیار زیادی از جاذبه های سینمای هند می باشد که همه در کنار هم و با الهام گرفتن از سینمای این کشور ساخته شده اند. در این پارک با کمک گرفتن از استودیوهای معروف هند که در بالیوود بسیار فعال هستند. پارکی با مساحتی بیش از 1.5 میلیون ساخته شده است که با داشتن رستوران ها و همینطور بوفه هایی بسیار زیبا با الگو برداری از فیلم ها و موسیقی های مطرح هند به اجرای نمایش و شوهای دیدنی می پردازند.

پارک ابی آکواونچر

یکی از بهترین پارک های ابی که در دنیا وجو دارد این پارک است. پارک آکوا ونچر با داشتن امکانات تفریحی بسیار فراوان محیطی بسیار مناسب و سرگرم کننده را برای شما فراهم کرده است. این پارک آبی دارای زون های بازی مانند گلدن بیچ و همینطور اکواریوم و تونل کوسه ها نیز می باشد. جالی است بدانید شما با خریداری کردن یک بلیط می توانید تمامی طول روز به تفریح و سرگرمی در این پارک بپردازید.

پارک دلفین دبی

یکی از بهترین امکاناتی که می توان در دبی آنها را امتحان کرد پارک دلفین های دبی است. پارک دلفین های دبی با برگزاری نمایش های بسیار جذاب با این حیوانات دوستداشتنی می توانند شما را تا حد بسیاری سرگرم کنند. نمایش هایی که در این پارک می توانید از آنها دیدن کنید هوا پریدن های بسیار زیبای دلفین ها است که می تواند در نوع خود بسیار جالب باشد.  همچنین مطالب خواندنی گردشگری را در سایت پگاچین دنبال کنید.

پارک اسکی دبی

پارک اسکی دبی به دلیل داشتن جاذبه ای منحصر به فرد در این بخش از خاورمیانه بسیار معروف می باشد زیرا در کشوری قرار گرفته است که ممکن است دمای هوا در سردترین حالت ممکن به زیر 10 درجه سانتیگراد نیز نرسد. این پارک اسکی در امارات مال قرار گرفته است و توانسته است با تکنولوژی های روز دنیا برف مصنوعی بسیار جذابی را برای شما فراهم اورد. اگر احیانا به قصد اسکی کردن در دبی به این کشور سفر نکردید اصلا نگران نشوید زیرا در این مکان با قرار دادن امکاناتی مانند در اختیار گذلشتن چووب اسکی و همینطور لباس مناسب برای این کار شما را از داشتن هرگونه تجهیزات فارغ خواهند کرد.

پارک آبی وایلد وادی

پارکی بسیار جذاب که در نزدیکی برج العرب قرار گرفته است و با داشتن امکانات تفریحی و آبی بسیار جذابی می تواند ساعات بسیار خوشی را برای شما فراهم آورد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 16

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها