00%
منو

معرفی بهترین کرم های روشن کننده و آبرسان در بازار

یکی از عوامل زیبایی داشتن پوستی یکدست و فاقد لک، جای زخم، جوش و … می باشد. محصولات مراقبت از پوست صورت از این جهت بسیار مهم است که در واقع فردی که پوستی صاف و درخشان بدور از هرگونه تیرگی داشته باشد زیبا محسوب می شود. در این مقاله با معرفی بهترین کرم های روشن کننده موجود در بازار سعی می کنیم به شما در رسیدن به یک پوست روشن و زیبا کمک کنیم.

معرفی بهترین کرم های روشن کننده

کرم درمالیفت مدل Melalift cream

کرم درمالیفت از نوع Melalift cream یکی از بهترین کرم های روشن کننده برای سبک های مختلف پوست می باشد. تیوپ کرم دارای حجم 40 میلی لیتر می باشد یک بار در روز و یک بار در شب باید کرم را بر روی نقاط مورد نظر پوست خود زده و سپس ماساژ دهید. به علت ترکیبات ضد لک و روشن کنندگی که در داخل کرم وجود دارد در طول روز باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید بعد از مدتی که از این کرم استفاده کردید تاثیرات مطلوب آن را مشاهده خواهید کرد این کرم عطر خوبی دارد و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود.

C:\Users\Home\Downloads\Green and Lilac Minimalist Face Wash Skincare Twitter Post.jpg

معرفی بهترین کرم های روشن کننده ( کرم روشن کننده ویتامین سی سینره)

از بین محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست کرم ویتامین سی سینره نیز یکی از بهترین کرم های روشن کننده ی پوست های تیره و کدر می باشد. تیوپ کرم حاوی 40 میلی لیتر کرم می است.

یکی از مهمترین خاصیت های ویتامین سی بر روی پوست قابلیت روشن کنندگی آن می باشد علاوه بر این کمک بسیاری در تولید کلاژن های پوست می کند و مانع از ایجاد خط و خطوط بر روی پوست صورت می شود.

هر روز یک بار صبح ها و یک بار قبل از خواب از این کرم به پوست خود بزنید یادتان باشد که در هنگام روز حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. ترکیبات موجود در کرم کیفیت و اثر بخشی بالایی دارد.

کرم روشن کننده هیدروکینون مدیلن

یکی دیگر از بهترین کرم های روشن کننده ی مناسب انواع پوست کرم هیدروکینون مدیلن می باشد. ظرفیت تیوپ این کرم 50 میلی لیتر می باشد.

یکی از ترکیبات موثر در این کرم ویتامین سی می باشد که در پوست نفوذ می کند و با کنترل پیگمنت های پوست رنگ پوست را روشن می کند.

یکی دیگر از ترکیبات این کرم که موجب لایه برداری پوست هم می شود AHA می باشد که پوست را برای کلاژن سازی تحریک می کند و از ایجاد خط و خطوط صورت جلوگیری می کند.

C:\Users\Home\Downloads\Green and Lilac Minimalist Face Wash Skincare Twitter Post (1).jpg

جدیدترین کرم های روشن کننده ( کرم نئودرم حاوی ویتامین سی و کرم مدیلن با ویتامین سی)

کرم نئودرم نوع سی پلاس: کرم نئودرم از بهترین کرم های روشن کننده و پرطرفدار بازار محسوب می شود. ترکیبات موجود در این کرم آن را نسبت به سایر کرم ها متمایز می کند.

روغن جوجوبا به تولید کلاژن در پوست کمک می کند و پوست صورت را نرم و مرطوب می کند. ویتامین های موجود در کرم در افزایش استحکام و مقاومت پوست تاثیر زیادی دارند. این کرم فاقد مواد مضر و حساسیت زا می باشد همچنین دارای قدرت بالای لایه برداری پوست است.

کرم مرطوب و روشن کننده مدیلن ویتامین سی: مدیلن با خاصیت مرطوب و روشن کنندگی همزمان از بهترین کرم های روشن کننده با کاربرد دو منظوره می باشد. به دلیل وجود مواد آنتی اکسیدان این کرم از پوست شما در مقابل عوامل مضر محیطی حفاظت می کند.

C:\Users\Home\Downloads\Green and Lilac Minimalist Face Wash Skincare Twitter Post (2).jpg

کرم روشن کننده ی پوست داما، ثمین و فیس دوکس

کرم روشن کننده ی پوست داما حاوی بابونه

ظرفیت تیوپ کرم داما در حدود 35 گرم می باشد. بابونه ی موجود در ترکیبات کرم موجب شفافیت، درخشندگی و … در پوست می شود. این کرم ضد آلرژی می باشد و علاوه بر روشن کنندگی آبرسان نیز است.

کاربرد دو منظوره این کرم سبب شده است که کرم داما از بهترین کرم های روشن کننده ی پوست در بازار باشد.

کرم روشن کننده ی ثمین

یکی دیگر از بهترین کرم های روشن کننده و محبوب پوست صورت می باشد که ظرفیت تیوپ آن 50 میلی لیتر است. شیرین بیان و ویتامین سی موجود در کرم ثمین باعث شفافیت و درخشندگی پوست صورت می شود همچنین این کرم خاصیت آبرسانی و رطوبت دهی به پوست را دارد.

کرم روشن کننده فیس دوکس

کرم فیس دوکس در دسته ی بهترین کرم های روشن کننده ی بازار محسوب می شود. ظرفیت تیوپ کرم 75 میلی لیتر می باشد. مجموع ترکیبات جوانسازی، مواد معدنی و … موجب روشن کنندگی پوست و از بین برنده ی لکه های پوستی می شود. حتی با این کرم می توانید اسکار به وجود آمده در پوست را برطرف کنید.

کرم روشن کننده پوست والنسی و سی گل

کرم روشن کننده پوست والنسی

در ترکیبات این مواد از گریپ فروت استفاده می شود این ماده تاثیر زیادی در رفع تیرگی ها و سیاهی های بدن دارد. این کرم به عنوان لایه بردار پوست، رفع تیرگی های پوست و رفع خطوط صورت به کار می رود. ویتامین ای موجود در کرم موجب لطافت و نرم شوندگی پوست دست می شود.

کرم روشن کنندگی سی گل

مجموع انواع ویتامین های موثر برای روشن کنندگی پوست در کرم سی گل به کار رفته است این محصول به آسانی انواع لک ها و تیرگی های پوست را از بین می برد. همچنین از نفوذ مواد مضر، چروکیدگی و پیری پوست جلوگیری می کند.

کرم های آبرسان و مرطوب کننده ی پوست صورت

عوامل بسیاری سبب از بین رفتن آب پوست می شود و در طولانی مدت پوست شما خشک و دچار چروک زودرس می شود برای جلوگیری از رسیدن پوست به این مرحله خوب است روزانه از کرم های آبرسان استفاده کنید.

کرم های آبرسان حاوی مواد مغذی و هیدراته برای پوست میباشد. نقش کرم های مرطوب کننده محافظت از پوست صورت است.

این کرم ها لایه ای از چربی در پوست ایجاد می کنند که موجب افزایش چربی و انعطاف پذیری پوست صورت می شوند. مصرف کرم های مرطوب کننده برای افرادی که دارای پوست های خشکی هستند بسیار توصیه می شود.

بهترین کرم های آبرسان

C:\Users\Home\Downloads\Green and White Beauty Skincare Tips Pinterest Graphic (800 x 400 px).jpg

کرم آبرسان کامان

این کرم حاوی انواع ویتامین های مورد نیاز پوست، مواد مغذی و کلاژن می باشد. ترکیبات موجود در این کرم از چروکیده شدن پوست جلوگیری می کند حجم ظرف کرم آبرسان کامان در حدود 200 میلی لیتر می باشد.

کرم مرطوب کننده نیوا

این کرم حاوی انواع روغن های ارگانیک با جذب و نفوذپذیری بالا می باشد. انواع روغن گلیسیرین و جوجوبا و سایر مواد مغذی در این کرم سبب افزایش چربی پوست می شود. این کرم علاوه بر این که سبب ایجاد حس طراوت و لطافت در پوست می شود از خشک شدگی و پوسته شدن صورت جلوگیری می کند.

کرم مرطوب کننده گلیسولید

این کرم هم خاصیت مرطوب کنندگی و هم خاصیت آبرسانی دارد. زمانی که این کرم را به دست ها و ناخن های خود می زنید متوجه ی لطافت و نرم شدگی پوست دست خود می شوید. از آن جایی که این کرم کمی سنگین است معمولا برای پوست صورت از این کرم استفاده نمی شود.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 71

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها