00%
منو

ایمپلنت دندان چیست و بهترین متخصص ایمپلنت تهران کیست؟

اغلب انسان‌ها علاوه بر سلامتی، اهمیت ویژه‌ای برای زیبایی صورت و ظاهر خود قائلند‌. یکی از مهم‌ترین بخش‌های موثر بر حفظ ساختار چهره و زیبایی صورت، سلامت دندان‌های شخص است؛ چرا که دندان‌ها بر نحوه صحبت کردن، شکیل بودن صورت، بر لبخند شخص و … تاثیر ویژه و مهمی دارند. علاوه بر مبحث زیبایی شناختی، نبود حتی یکی از دندان‌ها، غذا خوردن شخص که یکی از حیاتی‌ترین افعال صورت گرفته در طول روز توسط فرد مذکور است را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند. تاثیر بر اعتماد به نفس را نیز نمی‌توان در حوزه کاربردهای دندان‌ها نادیده گرفت. با از دست رفتن دندان‌ها امکان تپق زدن، گیر کردن زبان در بین فضای خالی، تاثیر بر لبخند و ….. از جمله مواردی هستند که احتمال وجودشان با پر کردن فضای خالی بین دندان ها، از بین خواهد رفت.

افتادن یا شکستن دندان‌ها در طی مدت زندگی و قرار گرفتن در معرض حوادث مختلف امری اجتناب ناپذیر است. از این رو مردم و دندانپزشک‌ها از دیرباز در صدد رفع این مشکل بوده‌اند. اولین روش انسان‌ها استفاده از دندان‌های مصنوعی در مواجه با این مشکل بود. اما با گذر زمان و پیشرفت علم رفته رفته دندان‌های مصنوعی به کنار رانده شده و علم ایمپلنتولوژی ظهور پیدا کرد.

با توجه به مزیت‌های زیادی که ایمپلنت به دنبال دارد، افراد بسیاری به فکر یافتن یک دندانپزشک خوب جهت ایمپلنت در تهران توسط دکتر توانمندی همچون دکتر عباس گشاده رو یا در سایر شهرها می‌‌افتند. اما پیش از هر چیز لازم است تعریف ایمپلنت را بدانید و با دلایل اینکه کلینیک هایی همچون کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتر عباس گشاده رو به عنوان بهترینِ مکان ایمپلنت تهران منتخب می‌شوند پرداخت:

ایمپلنت دندان که در بین استخوان‌های فک قرار می‌گیرد، پایه‌ای فلزی از جنس فلز تیتانیوم است. دلیل استفاده از تیتانیوم سازگاری بالای این فلز با استخوان‌های فک است‌. دکتر ایمپلنت پس از جای‌گذاری تیتانیوم به جای ریشه دندان، پوششی از جنس سرامیک را به روی پایه فلزی قرار می‌دهد. این بخش که به نوعی نقش تاج دندان را در ساختار کلی بازی می‌کند، توسط متصل کننده‌ای به نام اباتمنت به پایه کار گذاشته شده در بین استحوان‌های فک، متصل می‌شود. برای انجام دادن این عمل توسط بهترین دکتر ایمپلنت تهران دانستن دلایل انجام آن، به شما کمک شایانی در تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این عوامل عبارتند از:

  • هنگامی که یک یا چند دندان به دلایل مختلف از دست رفته‌اند
  • پر کردن فضای بین دندان‌هایی که از هم فاصله زیادی دارند و حالت نامتقارنی در لثه ایجاد کرده است.
  • هنگامی که نبود دندان‌ها تاثیر بر روحیه شخص دارد
  • برخی افراد به صورت مادرزادی فاقد برخی دندان‌ها هستند و میبایست از ایمپلنت دندان برای پوشش این فضای خالی استفاده کنند.

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال انجام ایمپلنت توسط بهترین گزینه‌ به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت تهران هستید، ممکن است برایتان ابهامی ایجاد شده باشد که چگونه می‌توان به بهترین کلینیک ایمپلنت تهران دسترسی پیدا کرد و بهترین شدن در گرو چه ویژگی‌هایی است؟

مدرک تخصصی پزشک

انجام فرایندهایی همچون ایمپلنت دندان می‌بایست توسط بهترین و باسوادترین دکتر ایمپلنت در تهران صورت پذیرد؛ چرا که امری است در ارتباط تنگاتنگ با سلامتی فرد. آکادمی‌هایی که فرد تحت عنوان دکتر ایمپلنت از آن‌ها فارغ التحصیل شده است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند؛ چرا که این امر نشان از سطح سواد و توان پزشک  منتخب ایمپلنت تهران دارد. علاوه بر آن، امر حائز اهمیت دیگر دارا بودن بورد تخصصی است. بدیهی است شخصی که در تخصص خود دارای مراتب بالای دانش و سواد است بیش از هر کس دیگر قادر به انجام ایمپلنت در تهران و یا تاسیس بهترین کلینیک ایمپلنت می‌باشد.

روحیه و قدرت دکتر ایمپلنت در ارتباط گیری‌ با بیمار

ترس از قرار گرفتن در معرض دندانپزشکی و حتی حضور در آن موقعیت اگر چه چشم‌گیر نیست اما در ذهن تعداد زیادی از مردم مستتر است. تاثیر اقدامات طولانی مدت و سخت  در دهان شخص که از نقاط حساس و تقریبا خصوصی بدن است را نمی‌توان در به وجود آمدن این اضطراب نادیده گرفت. پس یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که پزشک می‌تواند در جهت بهتر شدن خدمات خود و کلینیک‌اش بر دارد، ایجاد روحیه همدلی و همدردی با بیمار در شخصیت خودش است‌. دکتر ایمپلنت با نوع رفتار و حرکات خود قادر است تا شخص را از عدم تهدید شدن توسط هرگونه خطری آسوده خاطر کند. در جریان قرار دادن بیمار در رابطه با روند درمان، علائمی که ممکن است بروز کند، اطمینان خاطر دادن به وی، انجام خدمات در هنگامی که بیمار آمادگی دارد و ….. از این دست اقدامات می‌باشند.

موقعیت مکانی

نظر به اینکه تهران شهری پر جمعیت و شلوغ است، راه‌های دسترسی به کلینیک ایمپلنت بسیار مهم هستند. موقعیت مکانی کلینیکی که به عنوان بهترین خدمات دهنده ایمپلنت تهران در نظر گرفته شده است می‌بایست به گونه‌ای باشد که بیماران بتوانند به راحتی و سرعت خود را به آن‌جا برسانند. خدمات دندان‌پزشکی و خصوصا مراجعه به بهترین دکتر ایمپلنت، افزون بر متقاضیان زیادی که دارد امری است که می‌بایست مکررا صورت پذیرد. از این رو لازم است امکان جابه جایی با وسایل نقلیه عمومی فراهم باشد. در محل، جایی برای پارک خودروهای شخصی وجود داشته باشد. راه‌های دسترسی از همه طرف شهر به بهترین کلینیک ارائه دهنده ایمپلنت تهران ختم شوند و ….

فضای کلینیک ارائه دهنده خدمات

پیش از دندانپزشک، بیمار برای انجام ایمپلنت در تهران لازم است با منشی یا دستیار دندانپزشک برخورد داشته باشد. از آن جهت که اغلب افراد هنگام مراجعه به دکتر ایمپلنت درد دارند و روحیه‌شان حساس است، لازم است منشی فردی خوش‌رو باشد. زیبایی‌های کلینیک ایمپلنت، شلوغ نبودن، رعایت شدن نکات بهداشتی در آن مکان، متناسب بودن با هر روحیه‌ای، رعایت آرامش و …… از دیگر امتیازات مثبتی است که می‌توان برای کلینیک خوب ایمپلنت تهران در نظر گرفت. اگر قصد بهره گرفتن از دانش و سواد بهترین دندانپزشک ارائه دهنده خدمات ایمپلنت تهران و همچنین بهره بردن از فضایی آرام و مطمئن در طی روند درمان خود را دارید، پیشنهاد ما برای شما آقای دکتر عباس گشاده رو، بهترین دکتر ایمپلنت تهران است.

آقای دکتر عباس گشاده با دارا بودن بورد تخصصی جراحی ایمپلنت و لثه و همچنین در اختیار داشتن دانش و مهارتی بالا در حوزه تخصصی خود (ایمپلنتولوژی) به عنوان یکی از زبده‌ترین دندانپزشکان کشور، آماده ارائه خدمات مختلف دندان‌ پزشکی از جمله جراحی ایمپلنت در تهران با بالاترین کیفیت‌ به عموم بیماران عزیز می‌باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 0
  • 75

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها