00%
منو

سه مسافرت عالی در تورهای داخل کشورمون

سه مسافرت عالی در تورهای داخل کشور هست که پیشنهاد میکنیم ، برای سفر بعدیتان برنامه ریزی کنید ، این سه مسافرت سه نوع تیپ متفاوت اقلیمی و تفریحی را شامل میشود که معمولا هر طیف از سلیقه از آنها لذت خواهد برد و در تاپ لیست تورهای آژانس فارا گشت کوروش کبیر قرار گرفته اند.

سه مسافرت عالی در تورهای داخل کشورمون

سفر کرمان

برای دیدار گوهر دردانه کویر لوت ایران کوله بارتان راببندید ، چه باورتان بشود یا نشود شما می توانید مسافر زیباترین شهر کویری دنیا باشید ، شهری که در میان آغوش گرم ترین نقطه زمین آبشارها و باغهای فراوان دارد و همچون بهشتی کوچک در میان کویر لوت می درخشد.

فرزندی زیبا در دامان لوت پهناور ، موهایش را شانه می کند ومردمش را دوست دارد ، مردمی خونگرم و آفتاب سوخته ومهربان ، مردمی که در کنار گرم ترین نقطه جهان همچون نگهبانان گنج سیاره زمین سالیان سال است ایستاده اند وبا مهربانی میزبان میهمانان کویر با تور کرمان هستند ، گندم بریان وکویر زیبای لوت دو حقیقت هویدا و کشف نشده روی زمین که در برخی نقاط پای هیچ بشری به آنجا نرسیده است ، اهل کویر هستید و شهداد را نبینید ؟ اهل دیدار کویرباشی و لوت و کلوت های زیبا را ببینی و مسحورشان نشوی ؟ از افسون کویر شنیده ای ؟ مردمان کرمان سالهاست گرفتار این افسون زیبا شده اند و ساکن آغوش کویر شده اند ، شما نیزبه میهمانی  آغوش مهربان مادر ایران زمین دعوتید ، تازمانیکه خود را به ماسه های گرم کویر نسپردید نمی توانید حس وطن را در خود حس کنید ، زمانی که روی ماسه های گرم کویر های ایران چشم به آسمان می دوزی حس عجیبی تو را از درون خاک به آغوش می کشد و تویکی می شوی با کویر و حس می کنی به این خاک تعلق داری و این خاک متعلق به توست.

حس خوب در سفر کرمان

در کرمان احساس غربت نمی کنی و انگار به وطن خود بازگشته ای و این حس را به خاطر خاک گرم کویر خواهی داشت ، بنابراین برای دیدار وطن خود هرگز تردید نکن ، به آغوش مادر وطن بازگرد و شبی را در کرمان به آسمان نگاه کن خواهی دید که آسمان نیز از آن توست  و تو مسحور زیبائی بینظیر آن خواهی شد و از دیدارش و او از دیدارت سیر نخواهید شد ، کرمان را باید بسیار دید به قدر تمام زیبائی های این سرزمین…

سه مسافرت عالی در تورهای داخل کشورمون

سفر کیش

اولین باری که به کیش می روید همه چیز جزیره برایتان جالب و شگفت انگیز است ، وقتی از سفر باز می گردید به این فکر می کنید که من هنوز به قدر کافی این جزیره را ندیدم ، اگر مثل من بیش از ده بار هم رفته باشید بازهم تفریحاتی هست که هنوز انجام نداده اید و یا دوست دارید دوباره انجام دهید ، یا شایدم مثل خیلی ها از دیدن اینهمه زیبائی و آرامش سیر نمی شوید.

داشتن این آرامش و لحظات خوش در تور کیش از تهران چیزی است که باید برای لمس آن بسیار تلاش کنید و هزینه کنید ولی در کیش با آژانس فارا گشت با هزینه ای بسیار اندک می توانید بسیار راحت آن را به دست بیاورید ، صدها مرکز تفریحی در کیش وجود دارد که آماده اند تا شما را میهمان لحظات خوش زندگی تان کنند . برای ما که این روزها اسیرزندگی ماشینی شده ایم و پهلو به پهلوی ربات ها داریم کار می کنیم وزندگی نمیکنیم سفری مانند جزیره کیش می تواند نقطه عطفی باشدکه ما را از ماشین ها متمایزکند . چند روز خودتان را میهمان  زندگی کنید و کمی نیز لذت ببرید . تا هر زمان که دوست دارید بخوابید و هر وقت بیدار شوید برای شما تفریحاتی در کیش وجود دارد زیرا کیش جزیره 24 ساعته است و می توانید در هر ساعتی که بخواهید برای خود تفریحی پیدا کنید.

هر سلیقه در کیش

هر سلیقه ای که داشته باشید در جزیره کیش برای شما امکانات فراهم است تا بتوانید طبق سلیقه خود سفرتان را برنامه ریزی کنید . همکاران ما در فاراگشت کوروش کبیر با تجربه سالیان متمادی در برنامه ریزی سفر کیش به صورت تخصصی آماده اند تا تر کیش متناسب با سلیقه شما را برنامه ریزی و هماهنگ کنند . این سفر می تواند برای شما یک سفر بیادماندنی باشد پس تا فرصت باقی است برای این سفر زمان کنار بگذارید.

سفر مشهد

مشهد جدای از زیارت تفریحات و لذتهای خاص خودش را دارد که بسیار خوش میگذره اگر از همشون استفاده کنید ،  اکثر مسافرانی که با تور مشهد هوایی به این شهر سفر کرده اند از این تفریحات استفاده کرده اند ، مشهد دارای پارک های آبی متعدد ، شهر بازی های بسیار ، بوستان های زیاد و خلاصه هر مکانی برای لذت بردن از تفریح است.

علاوه بر این بکر ترین و زیبا ترین منطقه های طبیعی هم در این شهر بزرگ و زیبا قرار گرفته اند. منطقه هایی مانند طرقبه ، شاندیز ، زشک ، ابر ده ، کنگ و … که همگی دارای آب و هوایی فوق العاده خوب و دلپذیر هستند. همین طور ییلاق های مشهد بسیار مجهزند و تعداد بسیاری باغ و ویلا دارند.

تفریحات خانوادگی

اگر خانوادگی این باغ ها و ویلا ها را رزرو کنید قیمتشان برایتان بسیار مقطوع خواهد شد. این باغ ها وسایل تفریحی بسیار از جمله استخر ، جکوزی ، میز پینگ پونگ ، میز بیلیارد و … دارند. ششلیک شاندیز از دیگر چیز هایی است که در ییلاقات مشهد مخصوصا خود شاندیز باید تجربه اش کنید. ششلیک شاندیز نماد این شهر هست و لذت خوردنش غیر قابل وصف می باشد. پس ششلیک شاندیزی را حتما امتحان کنید.

وقتشه برنامه سفرت رو رزرو کنی

از کدام شهر بیشتر خوشتان آمد؟ برنامه ریزی سفر به آن شهر را میتوانید با مجری تور داخلی آژانس فارا گشت کوروش کبیر داشه باشید چون چندین سال است که با یاری خداوند بینهایت مهربان مجری برتر تورهای داخلی شناخته شده است و رضایت اکثریت مسافرین را جلب کرده ، بنای کارشان تورهای با سلیقه مسافر است ، یعنی طبق خواسته و سلیقه شما برنامه ریزی مسافرتی انجام میشود ، تور لیدرهای محلی و تحصیلکرده بهمراه کارشناسان تور در آژانس وظیفه سرویس دهی به مسافر را برعهده دارند این سه شهر در سایت توریست نیز جزو تاپ های مسافرتی اسم برده شده اند.

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

  • 3
  • 51

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iman
iman
3 سال قبل

چقدر خوب بود. من زیاد اهل سفر نیستم ولی با خواندن این مقاله یه جورایی هوس کردم برم مسافرت
در این مقاله فارا گشت رو مجری تور کرمان و تور مشهد هوایی معرفی کردند. فکر می کنم ارزش داره یکبار امتحان کنم اگر قیمت ارزان بدهند.
البته کیش هم که میگن خیلی جالبه ولی فعلا یا می خوام برم یه شهر تاریخی مثل کرمان یا برم مشهد و شاندیز رو ببینم و زیارتی هم بکنم.
چه جوری می توانم از قیمت تورهای فارا گشت اطلاع پیدا کنم؟

تیم فارا گشت
تیم فارا گشت
3 سال قبل

سلام جناب ایمان. خوشحالم که مقاله باعث شد شما هم به جمع مسافرهای خوب بپیوندید. مطمئن باشید یکی از بهترین تصمیمات زندگیتان را گرفتید.
برای استعلام قیمت و مشاوره با کارشناسان فارا گشت لطفا با شماره 02188909296 و یا وب سایت faragasht.com مراجعه کنید.
متشکرم از نظری که درج کردید.

رضا
رضا
3 سال قبل

مطلب کامل و جامعی درباره سفر و مسافرت بود. مرسی